Dabar neoficialūs šaltiniai skelbia, jog tai bus visiškai naujas jėgos agregatas, kuris pačioje galingiausioje formoje efektyvumu pranoks milžinišką net 5,7 litro, 8 cilindrų „HEMI“ motorą. Šį tikslą varikliui padės pasiekti tiesioginio įpurškimo sistema, dviejų kanalų arba dviejų turbinų kompanija.
Naujasis variklis bus naudojamas ne tik „Chrysler“, „Dodge“ ar „Jeep“ gaminiuose. Vėliau, su tam tikromis modifikacijomis, jis patektų ir į „Alfa Romeo“ bei „Maserati“ modelius.
6 cilindrų variklis turėtų debiutuoti naujos kartos „Jeep Grand Cherokee“ bei „Wagoneer“ modeliuose, kurių pristatymas turėtų įvykti po dviejų metų.
Europos Sąjungos teritorijoje parduodamiems automobiliams keliami itin griežti taršos reikalavimai, kurie gamintojus privertė kardinaliai pakeisti variklių gamą.
Vis daugiau gamintojų investuoja į elektra ar hibridine pavara varomus ratuočius. Kai kurie, netgi ruošiasi atsisakyti vidaus degimo variklių. Tuo tarpu „Fiat-Chrysler“ koncerno inžinieriai naujiems taršos reikalavimams ruošiasi plušdami prie visiškai naujo benzininio variklio.
Neoficialių šaltinių duomenimis, naujasis variklis turės 6 cilindrus, išdėstytus eilėje. Konfigūracija, kurią iki šiol propagavo „BMW“, o dabar prie jos sugrįžo ir „Mercedes Benz“.
Anksčiau buvo kalbama, jog „Fiat-Chrysler“ inžinieriai planuoja modifikuoti „Alfa Romeo Giulia“ ir „Stelvio“ automobiliuose esantį 4 cilindrų motorą ir tiesiog pridėti du papildomus cilindrus. Efektyvu ir greita.
Europos Sąjungos teritorijoje parduodamiems automobiliams keliami itin griežti taršos reikalavimai, kurie gamintojus privertė kardinaliai pakeisti variklių gamą.
Vis daugiau gamintojų investuoja į elektra ar hibridine pavara varomus ratuočius. Kai kurie, netgi ruošiasi atsisakyti vidaus degimo variklių. Tuo tarpu „Fiat-Chrysler“ koncerno inžinieriai naujiems taršos reikalavimams ruošiasi plušdami prie visiškai naujo benzininio variklio.
Neoficialių šaltinių duomenimis, naujasis variklis turės 6 cilindrus, išdėstytus eilėje. Konfigūracija, kurią iki šiol propagavo „BMW“, o dabar prie jos sugrįžo ir „Mercedes Benz“.
Anksčiau buvo kalbama, jog „Fiat-Chrysler“ inžinieriai planuoja modifikuoti „Alfa Romeo Giulia“ ir „Stelvio“ automobiliuose esantį 4 cilindrų motorą ir tiesiog pridėti du papildomus cilindrus. Efektyvu ir greita.