Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Volkswagen Golf GTI" jau prieš daugelį metų tapo savo grupės, „Hot Hatch" etalonu. Šias lyderio pozicijas padėjo užimti pirmos kartos „Golf GTI" dar 1975 metais. Pagrindiniai konkurentai vis atsirasdavo ir pradingdavo iš šio segmento. O štai „VW" jau septintą kartą ruošiasi išleisti „GTI" modelį. Karštajį hečbeką mėgsta ir daugelis tiuningo kompanijų. Kai kurios labai nesužiba, o kitos puikiai pagražina šiuos sportiškus „golfukus". Šiandien pristatysime 5 geriausiai tiuningo kompanijų patobulintus penktos ir šeštos kartos „GTI".
„BBM Motorsport" kompanija nešvaistė laiko gaminant stiliaus detales, iškart ėjo prie reikalo. Patobulino esamą 2.0 litro turbo kompresorinį variklį iš standartiniu 211 arklio galių iki 275 arklių ir 379 nM sukimo momento. Tai buvo pasiekta perprogramuojant ECU ir sumontavus nerudyjančio plieno sportinę išmetimo sistemą. Prie viso to sumontuota nauja pakaba ir 20 colių ratai. Anglies pluošto detalėmis papuoštas kapotas, grotelės, „VW" ženkliukai, slenksčiai ir oro difuzorius. Ir kėbulas nudažytas neblizgia mėlyna „metalic" spalva.
Vokiečiai iš kompanijos „O.CT" sugalvojo patobulinti jubiliejini penktos kartos „30th anniversary GTI" pakeičiant ne tik išorę, bet ir vidų. Bet didžiausias dėmesys buvo sutelktas ties valdymo savybėmis ir galia. Taigi galia šio juodo penktuko siekia net 365 arklio galias ir 500 niutonmetrų. Variklyje pakeista visa oro įsiurbimo, išmetimo sistema taip pat lenktyninio modelio pritaikyta uždegimo sistema. Išorinius darbus vainikavo specialūs koiloveriai, anglies pluošto kapotas ir variklio skyriaus apdailos.
„ABT Sportsline" visada padaro puikius ir nepriekaištingus patobulinimus. Bet šis šeštos kartos „Golf GTI" pranoko visus lūkesčius. Automobilis po „ABT" patobulinimo vadinasi „Last Edition". Jis yra nudažytas sodria juoda „metalic" spalva su raudonais akcentais. Nauji aerodinaminiai komponentai, tokie kaip spoileris, slenksčiai, grotelės. Žinoma visiems įdomiausia galia, „ABT" inžinieriai sukūrė „performance" paketą, į kurį įeina optimizuotas ECU leidžiantis pasiekti 260 arklio galias. Galima užsisakyti ir naują „Power S" turbo kompresorių, kurio dėka variklis turėtų 310 arklio galių.
Kiti vokiečiai iš „Schmidt Revolution" kompanijos susitelkė pagerinti penktos kartos „GTI". Atnaujino kėbulą, suteikdami žemesnius bamperius ir slenksčius, automobilis nudažytas taip pat juoda („satin black") spalva su raudonais akcentais. Šis „VW" turi juodus 19 colių ratus ir dvigubą išmetimo sistemą. O dėka variklio perprogramavimo, mašina gali pasigirti 74 arklio galiomis daugiau nei standartinis modelis ( iš viso 271 arklio galios).
Ir galiausiai dar viena kompanija iš Vokietijos, „B&B" siūlo net tris 6-os kartos „Golf GTI" patobulinto variklio opcijas. Priklausomai nuo noro ir piniginės storio galima pasirinkti variklius turinčius: 310, 326 arba 362 arklio galias. Į šios kompanijos patobulintų „golfukų" komplektus įeina nauja sportinė išmetimo sistema, speciali „Slim-Line" tepalo aušinimo sistema, koiloveriai, priekiniai ir galiniai stabilizatoriai. Taip pat galima pasirinkti stabdžių sistemą, su 4 arba 6 cilindriukų stabdžių suportais.
„Volkswagen Golf GTI" jau prieš daugelį metų tapo savo grupės, „Hot Hatch" etalonu. Šias lyderio pozicijas padėjo užimti pirmos kartos „Golf GTI" dar 1975 metais. Pagrindiniai konkurentai vis atsirasdavo ir pradingdavo iš šio segmento. O štai „VW" jau septintą kartą ruošiasi išleisti „GTI" modelį. Karštajį hečbeką mėgsta ir daugelis tiuningo kompanijų. Kai kurios labai nesužiba, o kitos puikiai pagražina šiuos sportiškus „golfukus". Šiandien pristatysime 5 geriausiai tiuningo kompanijų patobulintus penktos ir šeštos kartos „GTI".
„BBM Motorsport" kompanija nešvaistė laiko gaminant stiliaus detales, iškart ėjo prie reikalo. Patobulino esamą 2.0 litro turbo kompresorinį variklį iš standartiniu 211 arklio galių iki 275 arklių ir 379 nM sukimo momento. Tai buvo pasiekta perprogramuojant ECU ir sumontavus nerudyjančio plieno sportinę išmetimo sistemą. Prie viso to sumontuota nauja pakaba ir 20 colių ratai. Anglies pluošto detalėmis papuoštas kapotas, grotelės, „VW" ženkliukai, slenksčiai ir oro difuzorius. Ir kėbulas nudažytas neblizgia mėlyna „metalic" spalva.
Vokiečiai iš kompanijos „O.CT" sugalvojo patobulinti jubiliejini penktos kartos „30th anniversary GTI" pakeičiant ne tik išorę, bet ir vidų. Bet didžiausias dėmesys buvo sutelktas ties valdymo savybėmis ir galia. Taigi galia šio juodo penktuko siekia net 365 arklio galias ir 500 niutonmetrų. Variklyje pakeista visa oro įsiurbimo, išmetimo sistema taip pat lenktyninio modelio pritaikyta uždegimo sistema. Išorinius darbus vainikavo specialūs koiloveriai, anglies pluošto kapotas ir variklio skyriaus apdailos.
„ABT Sportsline" visada padaro puikius ir nepriekaištingus patobulinimus. Bet šis šeštos kartos „Golf GTI" pranoko visus lūkesčius. Automobilis po „ABT" patobulinimo vadinasi „Last Edition". Jis yra nudažytas sodria juoda „metalic" spalva su raudonais akcentais. Nauji aerodinaminiai komponentai, tokie kaip spoileris, slenksčiai, grotelės. Žinoma visiems įdomiausia galia, „ABT" inžinieriai sukūrė „performance" paketą, į kurį įeina optimizuotas ECU leidžiantis pasiekti 260 arklio galias. Galima užsisakyti ir naują „Power S" turbo kompresorių, kurio dėka variklis turėtų 310 arklio galių.
Kiti vokiečiai iš „Schmidt Revolution" kompanijos susitelkė pagerinti penktos kartos „GTI". Atnaujino kėbulą, suteikdami žemesnius bamperius ir slenksčius, automobilis nudažytas taip pat juoda („satin black") spalva su raudonais akcentais. Šis „VW" turi juodus 19 colių ratus ir dvigubą išmetimo sistemą. O dėka variklio perprogramavimo, mašina gali pasigirti 74 arklio galiomis daugiau nei standartinis modelis ( iš viso 271 arklio galios).
Ir galiausiai dar viena kompanija iš Vokietijos, „B&B" siūlo net tris 6-os kartos „Golf GTI" patobulinto variklio opcijas. Priklausomai nuo noro ir piniginės storio galima pasirinkti variklius turinčius: 310, 326 arba 362 arklio galias. Į šios kompanijos patobulintų „golfukų" komplektus įeina nauja sportinė išmetimo sistema, speciali „Slim-Line" tepalo aušinimo sistema, koiloveriai, priekiniai ir galiniai stabilizatoriai. Taip pat galima pasirinkti stabdžių sistemą, su 4 arba 6 cilindriukų stabdžių suportais.