Mažesnis svoris, geresnis svorio paskirstymas
Ketvirtos kartos Mazda MX-5 yra 105 milimetrais trumpesnis, 20 milimetrų žemesnis ir 10 milimetrų platesnis už prieš tai buvusį modelį. Tačiau ratų provėža dabar bus platesnė, o ratų bazė ilgesnė.
Mazda vos tik pradėjusi naujo modelio kūrimą užsibrėžė tikslą - sukurti automobilį, kuris svertų maždaug 1000 kilogramų. Iš dalies jiems pavyko, nes naujos kartos modelis sveria tik 1050 kilogramų. Tai yra net 100 kilogramų mažiau negu NC MX-5. Mazda inžinieriai atrodo pagalvojo apie viską, nes pigiausi modeliai yra apauti 195/50 R16 padangomis.
Sukurtas ne pamaivoms, bet vairuotojams
Šalyse, kuriose didžiuliai ir grėsmingi automobiliai simbolizuoja didžiulę ataugą, japoniškas kabrioletas dažnai vadinamas moterišku automobiliu. Tačiau MX-5 visada buvo ir visada liks tuo automobiliu, kuris yra orientuotas į entuziastus.
Mazda inžinieriai norėdami pagerinti automobilio valdymo savybes, variklį sumontavo šiek tiek toliau nuo priekinės ašies. Kapotas ir bagažinės dangtis buvo pagaminti iš aliuminio. Net ir sulankstomas stogas dabar yra lengvesnis negu prieš tai buvusiuose modeliuose.
Automobilis dabar turi žemesnį gravitacijos centrą ir pasižymi nepriekaištingu svorio paskirstymu tarp ašių - 50:50.
Mazda stengėsi kardinaliai nepakeisti recepto
25 metus gaminamas modelis leido Mazda kompanijos vadovams suprasti, kad MX-5 visus šiuos metus buvo mylimas dėl pakankamai paprastos, tačiau efektyvios formulės. Todėl nenuostabu, kad Mazda stengėsi sukurti ne visiškai naują formulę. Užteko tik ją patobulinti ir pagerinti.
Išilgai sumontuoti „SkyActiv“ benzininiai varikliai turėtų atitikti ne tik griežtus aplinkosaugos reikalavimus, bet ir vairavimo malonumą mėgstančių pirkėjų norus.
Nors gamintojas dar oficialiai nepranešė kokie varikliai bus montuojami, tačiau naujos kartos MX-5 pristatyme buvę žurnalistai teigia, kad po variklio dangčiu slypės 130 - 180 arklio galių jėgainės.
Šiuos atmosferinius variklius padės suvaldyti priekyje sumontuota daugiasvirtė, o gale „Multi-Link“ tipo pakaba.
Naujų technologijų gausa
Tik nesusidarykite įspūdžio, kad MX-5 yra moderni klasikinio kabrioleto interpretacija. Mazda puikiai supranta, kad be modernių technologijų naujos kartos MX-5 numirtų.
Mazda į naująjį kabrioletą montuos „iLoop“ ir „iStop“ sistemas, kurios padės sumažinti kuro sąnaudas. Išmaniųjų telefonų gerbėjai galės džiaugtis „MZD Connect“ sistema, kurios ekranas labai primena sumažintą planšetinį kompiuterį.
Ketvirtos kartos MX-5 turės patį kokybiškiausią ir prabangiausią interjerą. Apie tokį saloną senesnių modelių savininkai galėtų tik pasvajoti.
O dabar laikas pasakyti 2 priežastis, kodėl šis automobilis gali nepateisinti didžiulių lūkesčių
Sumažėjęs susidomėjimas
Mazda MX-5 yra populiariausias kabrioletas pasaulyje, tačiau pardavimai per 25 metus sumažėjo iki dar neregėtų žemumų. Jeigu 1990 metais Mazda per metus parduodavo 76 tūkst. kabrioletų, tai 2013 metais jų buvo parduota vos 14 tūkst.
Mazda kompanijos atstovai tikisi, kad per vienerius metus visame pasaulyje pavyks parduoti maždaug 50 tūkst. naujos kartos kabrioletų.
Iki šios dienos Mazda pagamino net 947 tūkst. MX-5 modelių.
Daug žaisliukų, per mažai galios
Mazda atrodo neturėjo kitos išeities ir privalėjo į naują modelį sumontuoti „Start/Stop“ sistemą, elektrinį vairo stiprintuvą ir dar keletą modernių technologijų, kurios gadina vairavimo malonumą, tačiau padeda sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir vidutines kuro sąnaudas. Tačiau, tai nebūtų problema, jeigu žinotume apie benzininių variklių galią.
Mazda MX-5 niekada neturėjo labai galingų variklių, galios didinimu pasirūpindavo kabrioletų savininkai, tačiau mes labai norėtume, kad MX-5 nors vieną kartą turėtų bent 200 arklio galių išvystantį motorą. Juk prašome nedaug, ar ne?