2 ) Venkite aukštų variklio sūkių
Panašus, bet ne visiškai toks pats punktas. Daugelis gamintojų rekomenduoja neviršyti 3000 ar 3500 aps/min. ribą. Vieni gamintojai siūlo taip daryti iki tol kol nenuvažiuosite bent jau 1000 kilometrų, kiti - 500 kilometrų. Pavyzdžiui, „Nissan GT-R“ savininkams rekomenduojama pirmus 500 kilometrų atsisakyti pagundos ir neleisti variklio tachometro rodyklei nepakilti ne aukščiau nei 3500 aps/min.
3 ) Nenaudokite automatinės greičio palaikymo kontrolės
Keistas patarimas, bet naudingas. Tad kodėl reikėtų pirmuosius 1000 ar 1500 kilometrų distanciją reikėtų nuvažiuoti nenaudojant automatinės greičio palaikymo kontrolės? Gamintojai norėtų, jog variklio darbas pirmuosius kilometrus nebūtų tolygus. Kai kurie gamintojai rekomenduoja pirmuosius kilometrus važinėti tik mieste, kuriame nuolatos reikia sumažinti arba padidinti automobilio greitį, stovėti spūstyse.
4 ) Leiskite pasiekti darbinę temperatūrą
Dar vienas labai svarbus patarimas į kurį turi atsižvelgti ne tik naujų automobilių savininkai. Venkite trumpų kelionių, geriau nuvažiuokite 2 - 3 kilometrus ilgesnę distanciją, tačiau palaukite, kol variklis pasieks darbinę temperatūrą. Jeigu automobilį perkate vienam tam, jog galėtumėte nuvažiuoti į darbovietę, kuri yra 7 - 8 kilometrus nuo Jūsų namų, rinkitės automobilį su benzininiu varikliu.
5 ) Netempkite priekabos
Per didelės apkrovos naujiems varikliams gali būti pražūtingos. Iš pradžių automobilio nenaudokite tempiant priekabas su sunkiais kroviniais. Net jeigu tai yra naujutėlis „Ford“ F serijos pikapas.