Net ir patys populiariausi biudžetiniai automobiliai negali pasigirti tuo, kuo gali pasididžiuoti šie ribotos laidos automobiliai. Mat tai yra vienintelis automobilio tipas, kurio visa gamybos partija buvo išparduota gerokai anksčiau negu prasidėjo serijinė gamyba.
Kadangi planuojamų pagaminti modelių kiekis yra ganėtinai ribotas, potencialių pirkėjų negąsdina ganėtinai aukštos šių modelių kainos. Kita vertus, daugelis tokių automobilių pirkėjų į juos žiūri kaip į pelningą investiciją.
Volkswagen Golf R333
8 minutės. Būtent tiek laiko prireikė išparduoti visus, ribotos laidos „
Volkswagen Golf R333“ vienetus.
Automobilis nuo savo brolių skiriasi ryškia kėbulo spalva, papildomai eksterjero ir interjero aksesuarais, nauja „Akrapovič“ išmetimo sistema.
Variklio galia – išliko panaši. „Golf R333“ naudoja pajėgų keturių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 333 arklio galias ir 420 Nm. Kita vertus, maksimalus automobilio greitis siekia 270 km/val.
Šios ribotos laidos versijos kaina – mažiausiai 76 tūkst. eurų.
Lamborghini Huracan
Iš Italijos kilęs superautomobilių gamintojas pamažu ruošiasi radikaliai modelių gamos transformacijai. Neseniai į pensiją iškeliavo „Aventador“, o dabar tokiam pačiam žygiui ruošiamas ir vienas populiariausių bendrovės modelių – „Huracan“.
Per ganėtinai ilgai trukusį „Huracan“ gamybos laikotarpį „Lamborghini“ sukūrė eilę skirtingų versijų: „EVO,
Sterrato“, „STO“, „Tecnica“ ar „EVO Spyder“. Kiekvienas iš jų padėjo išlaikyti aukštą automobilio paklausą, todėl nenuostabu, jog „Lamborghini“ šiemet tiesiog sustabdė bet kokius „Huracan“ užsakymus.
Viso to priežastis – 2024 m. pabaigoje pasirodysiantis naujutėlis modelis, kuris pakeis „Huracan“. Kadangi daugelis „Lamborghini“ gerbėjų baiminasi, jog šio modelio įpėdinis nepateisins jų lūkesčių, užplūdo „Lamborghini“ atstovybes ir pateikė tiek užsakymų, kuriuos bendrovė sugebės realizuoti tik iki 2024 m. pabaigos.
Kimera EVO037
Net neabejojame, jog „Kimera Automobili“ vardas daugeliui bus girdimas pirmą kartą. Vis dėlto, tai bus tikrai ne paskutinis kartas, nes Italijoje įsikūrusi „Kimera Automobili“ nesiekia išnaudoti elektrifikacijos bangos. Kaip, pavyzdžiui, daugelis automobilių gamintojų.
„Kimera Automobili“ visų dėmesį panoro atkreipti sukurdama ne inovatyvų ar stulbinančiai greitą elektromobilį apie kurį kalbėtų net ir didžiausi „Tesla“ fanai. Vietoje to „Kimera Automobili“ beldžiasi į grynakraujų benzingalvių širdis su modernia „Lancia 037“ interpretacija.
O dabar – pati geriausia dalis. „Kimera Automobili“ kartu su specialistais iš „Italtecnica“ norėdami išlaikyti legendinio „Lancia 037“ dvasią, į modernią ralio bolido interpretaciją montuos visapusiškai atnaujintą 2,1 litro benzininį variklį su turbokompresoriumi, išvystantį 500 arklio galių ir 550 Nm, arba 175 AG ir 217 Nm daugiau už jėgainę, kuri buvo montuojama į „Lancia 037 EVO 2“ ralio automobilį.
GMA T.50
Gordonas Murray pripažįsta, jog moderni „McLaren F1“ interpretacija yra visiškai kitame lygyje negu automobilis, kuris daugelį metų buvo laikomas greičiausiu. Dėl itin sparčiai patobulėjusių technologijų, inžinierių komanda sugebėjo sukurti važiuoklę, kuri tesveria 150 kilogramų, o tai – įspūdingai mažas svoris.
Noras sukurti automobilį, kuris būtų lengvas labai lengvai pateisina itin kompaktiškus „
T.50“ išmatavimus. Jis yra trumpesnis ir žemesnis už „Porsche Cayman“, ir tuo pačiu 40 milimetrų platesnis už vokišką kupė. Ir vis dėlto, jis sveria vos 987 kilogramus arba 348 kilogramais mažiau už „Porsche Cayman“, kuris neturi nei kompleksiškai atrodančių aerodinaminių elementų ar V12 variklio.
Jeigu jau prakalbome apie V12 variklį, iškart norime paminėti faktą, jog tai visiškai naujas motoras, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Cosworth“. 3,9 litro darbinio tūrio variklis išvysto 654 arklio galias esant 11,500 aps/min. ir 467 Nm sukimo momentą esant 9000 aps/min.
Gordono Murray vadovaujama kompanija planuoja pagaminti tik 100-ą „T.50“ superautomobilio vienetų. Vieno egzemplioriaus kaina? 2,36 mln svarų. Žinoma, be mokesčių.
Mercedes-Benz AMG One
„Mercedes-Benz“ sako, jog tai – Formulės 1 bolidas, skirtas naudoti bendro naudojimo keliuose. Daugiau nei 1000 arklio galių hibridinę pavarą turintis automobilis intensyvioje kūrimo stadijoje išbuvo daugiau negu penkerius metus, tačiau nesumažino automobilių kolekcionierių susidomėjimu šiuo unikaliu projektu.
Gamintojas teigia, jog „One“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 2,9 sekundės ir išvysto didesnį nei 350 km/val. greitį, tačiau didžiausią įspūdį šis automobilis turėtų daryti posūkiuose, kur eilė skirtingų aerodinaminių elementų padeda „Mercedes-Benz AMG One“ prilipti prie važiuojamosios dalies ir užtikrinti, jog kiekvienas lenktynių trasos ratas būtų įveiktas maksimaliai įspūdingu tempu.
Nors automobilio gamyba prasidėjo tik 2023 m. pradžioje, visi 275 automobiliai buvo parduoti pirmosios koncepcijos pristatymo metu. Tuomet „Mercedes-Benz“ iš kiekvieno potencialaus pirkėjo reikalavo sumokėti 2,27 mln. eurų siekiančią sumą.