Turbūt jau supratote, kad šis „Audi 200“ universalas priklauso mūsų mėgstamų automobilių kategorijai. Kokiai? Sleeperių! Standartinis modelis, o tiksliau - 2,2 litro benzininis variklis šiame modelyje išvystė 220 arklio galių ir praktiškam bei talpiam automobiliui leisdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,8 sekundės ir pasiekti 241 km/val. maksimalų greitį.
Dabar šis vokiškas automobilis turi našesnius purkštukus, naujus stūmoklius, naują variklio valdymo kompiuterį ir specialiai šiam automobiliui parašytą programą, efektyvesnę turbiną. Be to, automobilį dabar galima maitinti bioetanoliu.
Nepaisant savo amžiaus, „Audi 200“ universalas su 2,2 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų varikliu, vis dar gali būti vienas iš tų automobilių, kuris galėtų patekti į automanų norimų mašinų sąrašą. Kodėl? Pirmoji priežastis -
čia, o antroji - žemiau.
Automobilis, kurį išvysite žemiau esančiame vaizdo klipe, norisi pavadinti brutaliu. Kodėl? Nes automanas, kuriam priklauso šis senutėlis „Audi 200“ universalas į priekį šauna su tokia brutalia jėga, kurios trūksta net ir patiems pajėgiausiems superautomobiliams.
Nepaisant savo amžiaus, „Audi 200“ universalas su 2,2 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų varikliu, vis dar gali būti vienas iš tų automobilių, kuris galėtų patekti į automanų norimų mašinų sąrašą. Kodėl? Pirmoji priežastis -
čia, o antroji - žemiau.
Automobilis, kurį išvysite žemiau esančiame vaizdo klipe, norisi pavadinti brutaliu. Kodėl? Nes automanas, kuriam priklauso šis senutėlis „Audi 200“ universalas į priekį šauna su tokia brutalia jėga, kurios trūksta net ir patiems pajėgiausiems superautomobiliams.