Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokietija yra vienintelė šalis Europoje, kurioje greitkeliai neturi greičio apribojimų. Žinoma, ne visuose greitkeliuose galima džiaugtis maksimaliu automobilio greičiu, tačiau jų tikrai netrūksta.
Nenuostabu, jog daugelis superautomobilių savininkų keliauja į Vokietiją vien tik tam, jog galėtų išbandyti ar jų turimas automobilis sugebės pasiekti gamintojo deklaruojamą maksimalų greitį.
Jeigu kada nors esate keliavę į Vokietiją ar pro ją, turėjote pastebėti, jog greitkeliuose dažniausiai „skraido“ vokiški automobiliai. Žinoma, pasitaiko išimčių, tačiau didžioji dauguma vairuoja vietinės gamybos mašinas. Tačiau šis vyras į Vokietiją išsiruošę ne su „Porsche 911 Turbo“ ar S klasės „Mercedes Benz“, o su „Koenigsegg Agera R“. Vienu rečiausiu ir brangiausiu automobiliu pasaulyje.
Kadangi švedai nėra tie žmonės, kurie mėgsta girtis, už juos dažniausiai turi kalbėti jų sukurti automobiliai.
Vokietija yra vienintelė šalis Europoje, kurioje greitkeliai neturi greičio apribojimų. Žinoma, ne visuose greitkeliuose galima džiaugtis maksimaliu automobilio greičiu, tačiau jų tikrai netrūksta.
Nenuostabu, jog daugelis superautomobilių savininkų keliauja į Vokietiją vien tik tam, jog galėtų išbandyti ar jų turimas automobilis sugebės pasiekti gamintojo deklaruojamą maksimalų greitį.
Jeigu kada nors esate keliavę į Vokietiją ar pro ją, turėjote pastebėti, jog greitkeliuose dažniausiai „skraido“ vokiški automobiliai. Žinoma, pasitaiko išimčių, tačiau didžioji dauguma vairuoja vietinės gamybos mašinas. Tačiau šis vyras į Vokietiją išsiruošę ne su „Porsche 911 Turbo“ ar S klasės „Mercedes Benz“, o su „Koenigsegg Agera R“. Vienu rečiausiu ir brangiausiu automobiliu pasaulyje.
Kadangi švedai nėra tie žmonės, kurie mėgsta girtis, už juos dažniausiai turi kalbėti jų sukurti automobiliai.