„Lamborghini Miura“ taip pat yra vienas iš tų automobilių, kuris sulaukė nemažo susidomėjimo Jungtinėse Valstijose. Vienas ryškiausių „Lamborghini“ kūrinių, anuomet visame pasaulyje išgarsėjo dėl netradicinės komponuotės ir futuristiško dizaino. Superautomobilių gamybos apimtys dabar ir septintame dešimtmetyje skyrėsi kelis kartus. Jeigu modernus „Lamborghini“ flagmanas per devyneris metus sulaukia daugiau nei 4000 užsakymų, tai nuo 1966 iki 1973 metų gaminta „Miura“ sulaukė vos 764 užsakymų.
Vieną iš 764 pagamintų „Lamborghini Miura“ automobilių keliems automanams pavyko surasti Jungtinėse Valstijose. Uždarytą privačiame garaže, kuriame jis nejudinamas išstovėjo 25 metus. Kodėl? Pradėkime nuo pradžių.
Dabartinis automobilio savininkas, Williamas Nielsenas, pasakoja, kad itališką superautomobilį įsigijo jo močiutės pusbrolis. Būtent jis turėjo milžinišką pagarbą ir aistrą itališkiems automobiliams, tad atsiradus progai įsigyti „Lamborghini Miura“, jis tai padarė 1970 metais.
Williams Nielsenas atsimena kaip jis pirmą kartą, būdamas šešerių, gyvai išvydo griausmingai skambančią „Lamborghini Miura“, kurią vairavo garbaus amžiaus senjoras. Ieškodamas informacijos apie šį automobilį ir atsakymų - kodėl „Miura“ šiame garaže buvo uždaryta 25 metus, Williamas išsiaiškino, jog į savininkui priklausiusį garažą buvo atvežtas 1988 metais. Tuomet automobilio savininkas nusprendė sutvarkyti stabdžių sistemą ir pakeisti sankabą, tačiau visi darbai sustojo po to, kai anapilin iškeliavo „Miura“ savininko mama.
Nuo to laiko automobilis taip ir liko stovėti garaže, kuriame „Miura“ laukė kuomet išaus ta diena, kai atsivers garažo duris ir į jį įeis žmogus, kuris turės noro ir ryžto užvesti 12 cilindrų motorą. Williamas teigia, jog 2015 metais suprastėjusi „Miura“ savininko sveikata suprastėjo ir jo šeima pradėjo rūpintis jam priklausiusiu turtu. Juk padalinti turtą, kol savininkas gyvas yra žymiau lengviau negu po to, kai reikia rinktis į gedulingus pietus.
Taip jau atsitiko, kad „Miura“ pateko į daiktų sąrašą, kuriuo šeima norėjo atsikratyti, tačiau tuomet Williamas pademonstravo iniciatyvą ir paprašė, jog automobilis nebūtų parduotas bet kam. Nors iš pradžių vyras planavo atlikti pilnavertę restauraciją ir tik tuomet padėti automobilį parduoti, tačiau pamatęs kiek laiko ir investicijų pareikalautų kokybiška „Lamborghini Miura“ renovacija, labai greitai pakeitė savo norus ir tiesiog sutvarkė kelias smulkmenas, kurios leido automobiliui sava eiga išvažiuoti iš garažo.