„Ferrari F50“ su Formulės 1 bolidu buvo panašūs tuo, jog „F50“ turėjo senučio „F 641“ bolido variklio bloką, bet tik tiek.
Nepaisant to, galinius „F50“ ratus suko 12 cilindrų, 4,7 litro darbinio tūrio atmosferinis variklis, kuris išvystė 519 arklio galių. Prie itin aštraus prieskonio pridėkite šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę bei elementarią stabilumo kontrolę, kiekvienas „F50“ vairuotojas gaudavo ypatingai stiprų ir netikėtai į makaulę smogiantį kokteilį.
Kaip tik vieną tokį, įspūdingą, nepriekaištingos būklės egzempliorių galima įsigyti „Girardo & Co“ aukcionų namuose.
Tai – 180-uoju numeriu pažymėtas „Ferrari F50“ egzempliorius ir nuo pat pirmųjų dienų leido „Ferrari“ atstovybėje, ko galiausiai jis pateko į ponaičio Alberto Alberti rankas. Kaip ir jums, šio entuziasto pavardė mums nieko nesako, tačiau jis buvo pirmasis šio „Ferrari F50“ savininkas, kuris su itališka retenybe nusprendė atsisveikinti tik 2015 metais.
Šį kartą „Ferrari F50“ pateko į Vakarų Europoje gerbiamo automobilių kolekcionieriaus rankas, kuris ir be „Ferrari F50“ turi nemažą itališkos markės kolekciją.
Automobilį parduodantys asmenys tikina, jog tai – autentiškas, originalus ir visapusiškai geros būklės „F50“. Tai patvirtina ir 2017 metais atlikta diagnostika, kurią atliko „Ferrari“ autentiškumo ir originalumo padalinys – „Ferrari Classiche“, bet tai dar ne viskas.
Ruošiant automobilį pardavimui, „Ferrari F50“ savininkas išsiuntė šį superautomobilį į „Ferrari“ specializuotas dirbtuves, kuriose jam buvo atlikta darbų už daugiau nei 250 tūkst. eurų, tad galime drąsiai sakyti, jog tai – geriausios būklės „Ferrari F50“ pasaulyje.