Labai svarbu, kad tais metais taip pat buvo pristatytas PDP-8 kompiuteris, pasižymėjęs maža kaina ir paprastumu. PDP-8 plačiai pagarsėjo kaip pirmasis plačiajai visuomenei skirtas kompiuteris.
Didžiausią šuolį kompiuterių tobulinimo srityje tais metais paskatino Gordono Moore teorija, kuri buvo paskelbta nedideliame, mažai žinomame žurnale ir vėliau apibūdinama kaip viena reikšmingiausių šio amžiaus teorijų. Teorija teigė, kad kasmet dvigubai didės vis mažesnių tranzistorių skaičiaus tankis mikroschemose. Tuo tarpu šios kompiuterinės galios kaina mažėtų. Teorija tapo žinoma kaip Moore dėsnis, pasauliniu mastu nustatė tempą lustų pramonei bei IT plėtrai. Moore buvo vienas iš pasaulinės kompiuterinių lustų gamybos bendrovės „Intel“ įkūrėjų ir tapo labai turtingu žmogumi.
F86 – pats mėgstamiausias visų laikų sunkvežimis?
F86 tikriausiai yra mylimiausias sunkvežimis „Volvo“ istorijoje. F86 buvo pristatytas 1965 m. vasarą kaip ambicingos atnaujinimo programos „System 8“ dalis – tai itin padėjo atnaujinti technologijas „Volvo“ sunkvežimiuose. Nepaisant jo didelio panašumo į prieš jį pasirodžiusį L4851, didžiausios F86 naujovės slypėjo viduje.
Dvi didžiausios naujienos buvo visiškai naujas variklis ir nauja pavarų dėžė. Naujasis variklis buvo to paties darbinio tūrio, tačiau jau pasižymėjo aukštu turbokompresoriaus slėgiu. Be to, aštuonių pavarų dėžė R50 su sinchronizatoriais dar labiau palengvino vairuotojo darbą.
F86 taip pat atlikta įvairių pagrindinių komponentų patobulinimų, be to, jame buvo naujas rėmas, pakaba, stabdžių ir vairavimo sistemos.
F86 greitai sukėlė šurmulį visame pasaulyje ir tapo pirmuoju „Volvo“, sulaukusiu pripažinimo užsienio rinkose. 60-ųjų viduryje F86 buvo pristatytas Didžiojoje Britanijoje, o Škotijoje netrukus pradėta jo gamyba. Sunkvežimio pristatymas JAV nutiesė kelią „Volvo“ plėtrai šioje rinkoje.
F86 buvo universalus ir galėjo būti pritaikytas beveik visoms transporto užduotims – nuo distribucinių gabenimų miestų zonose iki komunalinių paslaugų, statybos darbų ir tolimųjų reisų (sulankstomas gultas leido dieninę kabiną F86 paversti puikia miegamąja kabina). Toks universalumas buvo suderintas su didžiausiu patikimumu ir beveik neribotu eksploataciniu laikotarpiu: nedidelis stebuklas tuomet, dėl kurio net šiandien F86 yra toks mylimas sunkvežimis.