• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Gazas-Dugnas“ laidoje vedėjai įjungė laiko mašiną ir sugrįžo į 2006-uosius. Į bandymų poligoną atvyko Lietuvoje retai sutinkamas „Audi S8“ sedanas.

„Gazas-Dugnas“ laidoje vedėjai įjungė laiko mašiną ir sugrįžo į 2006-uosius. Į bandymų poligoną atvyko Lietuvoje retai sutinkamas „Audi S8“ sedanas.

REKLAMA

Šiandien retas „Audi“ automobilis gali pasiūlyti tai, ką bendrovės flagmanas galėjo pademonstruoti prieš 18 metų.

„Nežinau kas yra su tais senais automobiliais, bet jie yra mieli“, – sako „Gazas-Dugnas“ laidos vedėjas.

Šį komentarą išgirdęs kolega netrukus suskubo jam pritarti ir atsakyti: „Aš žinau kodėl taip yra. Nes toks automobilis mano jaunystės laikais man keldavo džiaugsmą“.

O priežasčių kelti džiaugsmą šis vokiškas sedanas tikrai turi. Skirtingai nei modernus įpėdinis, 2006 metais pagaminta „Audi S8“ turėjo 10 cilindrų variklį. Įsivaizduokite, jog tai – superautomobilis, vilkintis solidų kostiumą.

„Iš pradžių buvo kalbama, jog „Audi“ paėmė „Lamborghini“ variklį, padidino cilindro diametrą, sumažino šiek tiek galingumą ir įdėjo „Lamborghini“ variklius į „Audi“, – įžvalgomis dalijasi „Gazas-Dugnas“ vedėjas.

REKLAMA
REKLAMA

„Viskas buvo ne taip“, – tęsė jis.

„Audi sukūrė savo V10 variklį ir vėliau juos naudojo atnaujintuose „Gallardo“ modeliuose. Būtent tokius. Aišku, patobulintus“.

REKLAMA

Nors variklis šiame „Audi“ modelyje griežia pagrindiniu smuiku, tačiau „Gazas-Dugnas“ laidos vedėjai sugebėjo atrasti ir daugiau įdomių, nestandartinių savybių, dėl kurių kiekvienas pasivažinėjimas šia „Audi“ tampa įsimintinas įvykis.

Visa tai ir dar daugiau – laidoje „Gazas-dugnas“, šeštadieniais, 10.30 val. per TV6.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų