Šiandien retas „Audi“ automobilis gali pasiūlyti tai, ką bendrovės flagmanas galėjo pademonstruoti prieš 18 metų.
„Nežinau kas yra su tais senais automobiliais, bet jie yra mieli“, – sako „Gazas-Dugnas“ laidos vedėjas.
Šį komentarą išgirdęs kolega netrukus suskubo jam pritarti ir atsakyti: „Aš žinau kodėl taip yra. Nes toks automobilis mano jaunystės laikais man keldavo džiaugsmą“.
O priežasčių kelti džiaugsmą šis vokiškas sedanas tikrai turi. Skirtingai nei modernus įpėdinis, 2006 metais pagaminta „Audi S8“ turėjo 10 cilindrų variklį. Įsivaizduokite, jog tai – superautomobilis, vilkintis solidų kostiumą.
„Iš pradžių buvo kalbama, jog „Audi“ paėmė „Lamborghini“ variklį, padidino cilindro diametrą, sumažino šiek tiek galingumą ir įdėjo „Lamborghini“ variklius į „Audi“, – įžvalgomis dalijasi „Gazas-Dugnas“ vedėjas.
„Viskas buvo ne taip“, – tęsė jis.
„Audi sukūrė savo V10 variklį ir vėliau juos naudojo atnaujintuose „Gallardo“ modeliuose. Būtent tokius. Aišku, patobulintus“.
Nors variklis šiame „Audi“ modelyje griežia pagrindiniu smuiku, tačiau „Gazas-Dugnas“ laidos vedėjai sugebėjo atrasti ir daugiau įdomių, nestandartinių savybių, dėl kurių kiekvienas pasivažinėjimas šia „Audi“ tampa įsimintinas įvykis.
Visa tai ir dar daugiau – laidoje „Gazas-dugnas“, šeštadieniais, 10.30 val. per TV6.