Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tokie automobiliai kaip „Bugatti Veyron“ ar „Koenigsegg CCXR“ nuo kitų skiriasi tuo, jog jie yra automobilių pirmamidės viršūnėje. Tiek vienas, tiek kitas automobilis - inžinierių svajonės, aukščiausio lygio projektai, kuriems sukurti reikia ne vienerių metų ir ne vieno milijono eurų investicijų.
Christianas von Koenigseggas visame pasaulyje žinomas kaip „Koenigsegg CCXR“ ir kitų ekstremalių modelių kūrėjas, tačiau šį kartą, idėjų nestokojantis inžinierius sėdo už vokiškojo „Bugatti“ vairo. Galbūt švedas sėdėdamas už „Veyron“ vairo tikėjosi pranokti savomis rankomis kurtą automobilį? Galbūt.
Vis dėlto, pasižiūrėjus į šių automobilių technines charakteristikas, laimėtojas kaip ir turėtų būti aiškus. „Bugatti Veyron“ turi 1001 arklio galią ir 1250 Nm sukimo momentą išvystantį motorą. Tačiau šalia „Veyron“ stovintis automobilis jam niekuo nenusileidžia.
Švediškas super-automobilis turi 1018 arklio galių ir 1060 Nm sukimo momentą išvystantį benzininį variklį, kuris varomas ne tradiciniu benzinu, bet bioetanoliu. Jeigu į „CCXR“ baką įpiltume tik benziną, variklio galia sumenktų iki 806 arklio galių.
Tokie automobiliai kaip „Bugatti Veyron“ ar „Koenigsegg CCXR“ nuo kitų skiriasi tuo, jog jie yra automobilių pirmamidės viršūnėje. Tiek vienas, tiek kitas automobilis - inžinierių svajonės, aukščiausio lygio projektai, kuriems sukurti reikia ne vienerių metų ir ne vieno milijono eurų investicijų.
Christianas von Koenigseggas visame pasaulyje žinomas kaip „Koenigsegg CCXR“ ir kitų ekstremalių modelių kūrėjas, tačiau šį kartą, idėjų nestokojantis inžinierius sėdo už vokiškojo „Bugatti“ vairo. Galbūt švedas sėdėdamas už „Veyron“ vairo tikėjosi pranokti savomis rankomis kurtą automobilį? Galbūt.
Vis dėlto, pasižiūrėjus į šių automobilių technines charakteristikas, laimėtojas kaip ir turėtų būti aiškus. „Bugatti Veyron“ turi 1001 arklio galią ir 1250 Nm sukimo momentą išvystantį motorą. Tačiau šalia „Veyron“ stovintis automobilis jam niekuo nenusileidžia.
Švediškas super-automobilis turi 1018 arklio galių ir 1060 Nm sukimo momentą išvystantį benzininį variklį, kuris varomas ne tradiciniu benzinu, bet bioetanoliu. Jeigu į „CCXR“ baką įpiltume tik benziną, variklio galia sumenktų iki 806 arklio galių.