2 ) BMW Z3 kupė
Vienas įdomiausių ir išskirtiniausių „BMW“ modelių, kuris buvo sukurtas „E46“ kartos laikotarpiu. Automobilio debiuto metu, daugelis „BMW Z3“ kupė kritikavo dėl neįprastų kėbulo formų, tačiau metams bėgant, vis daugiau ir daugiau entuziastų pradėjo atkreipti dėmesį į vokišką „Mazda MX-5“ analogą. Pakankamai trumpa ratų bazė, galiniai varantieji ratai, puikus balansas ir žvitrūs 6 cilindrų varikliai skamba kaip puikus receptas tiems, kurie nori „Mazda MX-5“ su erdvesniu salonu ir ilgesniu komforto įrangos sąrašu.
3 ) Chevrolet Nomad
„Chevrolet“ inžinieriai greičiausiai net nesuprato, jog „Nomad“ tapo vienu pirmųjų „Shooting Brake“ segmento atstovų. „Chevrolet“ dizaineriai tiesiog išlaisvino savo vaizduotę ir sukūrė milžinišką universalą su dvejomis durelėmis ir 4,6 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu. Skamba kaip idealus šeimyninis automobilis, ar ne?
4 ) Fiat 130 Maremma
Kartais sunku patikėti, kad „Fiat“ kadaise buvo ne tik mažų, bet ir vidutinio dydžio automobilių specialistė. Prieš keletą dešimtmečių „Fiat 130“ buvo vienas geriausių savo klasės atstovų. Klasiškas, stilingas, patogus ir komfortiškas, tad kai prie šio automobilio kėbulo linijų kūrimo prisidėjo „Pininfarina“, staiga „Fiat 130“ tapo pokylio gražuole. Deja, „Fiat“ sukūrė tik tris „Fiat 130 Maremma“ vienetus.
5 ) Ferrari GTC 4Lusso
Tai nėra pats geriausias „Ferrari“ modelio vardas, tačiau jeigu į tai nekreiptume dėmesio, pamatytume, jog tai vienas moderniausių ir pajėgiausių keturviečių automobilių planetoje. Neseniai pristatytas modelis buvo pradėtas gaminti ne tik su 12, bet ir su 8 cilindrų varikliu.
6 ) Honda Accord Aerodeck
Šiame automobilių sąraše „Honda Accord Aerodeck“ greičiausiai pelnytų patikimiausio modelio titulą. „Honda“ inžinieriai kurdami trečios kartos „Accord“ modelį užsimanė praplėsti populiaraus automobilio kėbulų gamą ir devinto dešimtmečio viduryje pristatė ne tik sedaną, kupė ar hečbeką, bet ir stilingai atrodantį „Shooting Brake“ kėbulo tipą turėjusią versiją.
Deja, kaip ir visi įdomūs projektai, nesulaukė didžiulio susidomėjimo tiek Europoje, tiek gimtojoje Japonijoje.
7 ) Lancia Beta HPE
„Lancia“ inžinierių kūrinys buvo žymiai populiaresnis už „Honda“ specialistų bandymą. Per maždaug 10 metų gamybos laikotarpį, italų gamintojas pardavė daugiau kaip 70 tūkst. vienetų. Atsižvelgiant į pakankamai aukštą automobilio kainą, tai buvo pakankamai geras ir sveikintinas rezultatas.
8 ) Lynx Eventer
Pamatę šį automobilį, iškart norėsite sakyti, jog tai „Jaguar“ kompanijos kūrinys ir iš dalies jūs būsite teisūs. Šis elegantiškas automobilis iš pradžių gimė „Jaguar“ gamykloje, tačiau patekęs į „Lynx“ dirbtuves, ištaigingas britiškas kupė per rekordiškai trumpą laiko tarpą patapo „Shooting Brake“ segmento atstovu.
„Lynx“ dirbtuvėse buvo pagaminti 67 išskirtinės išvaizdos „Jaguar XJ-S“ modeliai, kurie turėjo 6 arba 12 cilindrų motorus.
9 ) DP Motorsport Porsche 944 DP44 Cargo
Tai yra vienas iš tų projektų, kuris nepatiktų automobilių gamintojui. „Porsche“ inžinieriai praleidę tūkstančius valandų prie „Porsche 944“ tobulinimo, vėliau turėjo su apsimestine šypsena žiūrėti į „DP Motorsport“ specialistų kūrinį.
10 ) Reliant Schimitar GTE
Scimitar“ pirmą kartą buvo pademonstruotas 1964 metais. Sportiškų formų automobilis iš pradžių buvo komplektuojamas su 2.6 litro benzininiu agregatu, kurį sukūrė „Ford“ specialistai. Po maždaug dviejų metų į šį automobilį buvo pradėtas montuoti 3 litrų, V formos, šešių cilindrų agregatas, kurį taip pat sukūrė „Ford“ inžinieriai. 1967 metais pristatė dviejų durų universalą. Projektą įgyvendinti prireikė tik vienerių metų. Palyginus su moderniais automobiliais, modelių kūrimo laikas buvo trumpesnis net penkis kartus.