• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kažkada šie automobiliai karaliavo bendro naudojimo keliuose. Juos buvo galima išvysti ant kiekvieno kampo. Ne tik Vakarų, bet ir Rytų Europoje, tame tarpe ir Lietuvoje.
Prieš 20 ar 30 metų šių automobilių reklamas buvo galima išvysti įvairiuose laikraščiuose, žurnaluose, televizijos ekranuose. Populiariausių radio stočių balsai pabrėždavo šių automobilių geriausias savybes. Praėjus porai dešimtmečių, šie modeliai yra tikra retenybė.
Šie automobiliai iš bendro naudojimo kelių pasitraukia dėl įvairių priežasčių. Vieni šiame sąraše esantys modeliai sugriūna, kėbulai kiaurai surūdija, kiti tiesiog pasensta morališkai. Vis dėlto, visi šie automobiliai turi vieną bendrą bruožą - patrauklią kainą. Visi šiame sąraše esantys modeliai gali būti nupirkti už 200 - 1500 eurų sumą.
1 ) Citroen Xantia
Vienas populiariausių „Citroen“ markės modelių, kuris pasirodė 1990 - 2000 laikotarpiu. Automobilio dizainas buvo įdomus, interjeras buvo erdvus ir praktiškas, o hidropneumatinė pakaba užtikrindavo puikias važiavimo savybes. Tačiau kada paskutinį kartą bendro naudojimo keliuose matėte „Citroen Xantia“? Jeigu šį prancūzišką automobilį turi Jūsų kaimynas, į šį klausimą neatsakykite.

Kažkada šie automobiliai karaliavo bendro naudojimo keliuose. Juos buvo galima išvysti ant kiekvieno kampo. Ne tik Vakarų, bet ir Rytų Europoje, tame tarpe ir Lietuvoje.
Prieš 20 ar 30 metų šių automobilių reklamas buvo galima išvysti įvairiuose laikraščiuose, žurnaluose, televizijos ekranuose. Populiariausių radio stočių balsai pabrėždavo šių automobilių geriausias savybes. Praėjus porai dešimtmečių, šie modeliai yra tikra retenybė.
Šie automobiliai iš bendro naudojimo kelių pasitraukia dėl įvairių priežasčių. Vieni šiame sąraše esantys modeliai sugriūna, kėbulai kiaurai surūdija, kiti tiesiog pasensta morališkai. Vis dėlto, visi šie automobiliai turi vieną bendrą bruožą - patrauklią kainą. Visi šiame sąraše esantys modeliai gali būti nupirkti už 200 - 1500 eurų sumą.
1 ) Citroen Xantia
Vienas populiariausių „Citroen“ markės modelių, kuris pasirodė 1990 - 2000 laikotarpiu. Automobilio dizainas buvo įdomus, interjeras buvo erdvus ir praktiškas, o hidropneumatinė pakaba užtikrindavo puikias važiavimo savybes. Tačiau kada paskutinį kartą bendro naudojimo keliuose matėte „Citroen Xantia“? Jeigu šį prancūzišką automobilį turi Jūsų kaimynas, į šį klausimą neatsakykite.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Citroen Xantia


2 ) Daewoo Nexia
„Dacia“ buvo ne pirmasis biudžetinių automobilių gamintojas. Kai „Dacia“ savo gimtojoje šalyje bandė išsilaikyti stovėdama ant ramentų, visoje Europoje biudžetinių automobilių rinką valdė „Daewoo“. Patraukli išvaizda, kelerių metų garantija ir maža kaina sužavėjo ne vieną pirkėją. Vis dėlto, panašu, jog „Nexia“ buvo kaip greito vartojimo prekė. Nusipirkau, panaudojau, išmečiau.

REKLAMA

Daewoo Nexia


3 ) Fiat Bravo/Brava
Dar vienas populiarus automobilis, kuris... tiesiog pradingo. 1996 metais pasirodžiusi modelių šeimyna gavo prestižinį „Europos metų automobilio“ apdovanojimą. Iki pat 2010 metų šių automobilių netrūko ir Lietuvoje, tačiau kiek šių modelių išliko iki šių dienų?

REKLAMA
REKLAMA

Fiat Bravo


4 ) Ford Escort
„Ford Focus“ - automobilis, kuris pakeitė daugelį metų gamintą „Escort“. Iki pat 1997 metų „Ford Escort“ patekdavo į populiariausių automobilių dešimtuką, dabar šį modelį reikėtų įtraukti į greičiausiai iš bendro naudojimo kelių dingstančių automobilių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Escort


5 ) Mazda 626
Šį automobilį greičiausiai turėjo Jūsų tėtis, dėdė,  krikštomama.  Nuo 1991 iki 1997 metų gamintas modelis buvo sutiktas palankiai ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose. Gaila, jog šio automobilio likimas priminė greitą, trankią ir užvedančią roko grupės dainą. Štai jis - populiarumo viršūnėje. Štai jis - sąvartyne.

REKLAMA

Mazda 626


6 ) Opel Omega
Kaip bebūtų keista, tačiau Lietuvoje šis automobilis iki šiol yra mėgstamas ir importuojamas iš gimtosios Vokietijos. Tačiau Vakarų Europoje vokiškas sedanas gali džiaugtis tik šypsena keliančiais prisiminimais. Dar vienas puikus įrodymas, jog net ir didžiuliai pardavimai praeityje negarantuoja sėkmingo pasirodymo naudotų automobilių rinkoje.

REKLAMA

Opel Omega


7 ) Peugeot 405
„Peugeot 405“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris į Lietuvą atkeliavo iškart po mūsų šalies nepriklausomybės atgavimo. Atsivėrus sienoms, atsivėrė ir naudotų automobilių pasiūla. „Peugeot 406“ modeliui pamatus padėjęs automobilis šiais laikais gali būti įdomus tik „Peugeot“ markės entuziastui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 405


8 ) Renault 19
Dar vienas prancūziškas automobilis, kuris buvo toks pats populiarus kaip „Audi 80“ ar „Volkswagen Golf“. „Renault 19“ greičiausiai buvo vienas iš tų automobilių, dėl kurio šiais laikais visi turi prastą nuomonę apie šios markės mašinas.

Renault R19


9 ) Škoda Felicia
Paskutinis „Škoda“ modelis, kuris buvo sukurtas naudojant čekiškus agregatus. „Škoda Felicia“ taip pat tapo pirmuoju markės automobiliu turėjusiu dyzelinį motorą. „Škoda Felicia“ tapo pirmuoju šios markės automobiliu, kuris pateko į „Top Gear“ patikimiausių automobilių sąrašą.

REKLAMA

Škoda Felicia


10 ) Toyota Carine E
Japoniški automobiliai sąvartynuose atsiranda tik dėl dviejų priežasčių : patenka į avariją arba nepataisomai surūdija. Jeigu ne tai, japoniškų automobilių parkas būtų pats didžiausias. Ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Juk tai darbiniai arkliai, kurie gali nuvažiuoti 500.000 ar 600.000 kilometrų ir pareikalauti tik minimalių investicijų.

Toyota Carina

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų