2 ) Daewoo Nexia
„Dacia“ buvo ne pirmasis biudžetinių automobilių gamintojas. Kai „Dacia“ savo gimtojoje šalyje bandė išsilaikyti stovėdama ant ramentų, visoje Europoje biudžetinių automobilių rinką valdė „Daewoo“. Patraukli išvaizda, kelerių metų garantija ir maža kaina sužavėjo ne vieną pirkėją. Vis dėlto, panašu, jog „Nexia“ buvo kaip greito vartojimo prekė. Nusipirkau, panaudojau, išmečiau.
3 ) Fiat Bravo/Brava
Dar vienas populiarus automobilis, kuris... tiesiog pradingo. 1996 metais pasirodžiusi modelių šeimyna gavo prestižinį „Europos metų automobilio“ apdovanojimą. Iki pat 2010 metų šių automobilių netrūko ir Lietuvoje, tačiau kiek šių modelių išliko iki šių dienų?
4 ) Ford Escort
„Ford Focus“ - automobilis, kuris pakeitė daugelį metų gamintą „Escort“. Iki pat 1997 metų „Ford Escort“ patekdavo į populiariausių automobilių dešimtuką, dabar šį modelį reikėtų įtraukti į greičiausiai iš bendro naudojimo kelių dingstančių automobilių.
5 ) Mazda 626
Šį automobilį greičiausiai turėjo Jūsų tėtis, dėdė, krikštomama. Nuo 1991 iki 1997 metų gamintas modelis buvo sutiktas palankiai ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose. Gaila, jog šio automobilio likimas priminė greitą, trankią ir užvedančią roko grupės dainą. Štai jis - populiarumo viršūnėje. Štai jis - sąvartyne.
6 ) Opel Omega
Kaip bebūtų keista, tačiau Lietuvoje šis automobilis iki šiol yra mėgstamas ir importuojamas iš gimtosios Vokietijos. Tačiau Vakarų Europoje vokiškas sedanas gali džiaugtis tik šypsena keliančiais prisiminimais. Dar vienas puikus įrodymas, jog net ir didžiuliai pardavimai praeityje negarantuoja sėkmingo pasirodymo naudotų automobilių rinkoje.
7 ) Peugeot 405
„Peugeot 405“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris į Lietuvą atkeliavo iškart po mūsų šalies nepriklausomybės atgavimo. Atsivėrus sienoms, atsivėrė ir naudotų automobilių pasiūla. „Peugeot 406“ modeliui pamatus padėjęs automobilis šiais laikais gali būti įdomus tik „Peugeot“ markės entuziastui.
8 ) Renault 19
Dar vienas prancūziškas automobilis, kuris buvo toks pats populiarus kaip „Audi 80“ ar „Volkswagen Golf“. „Renault 19“ greičiausiai buvo vienas iš tų automobilių, dėl kurio šiais laikais visi turi prastą nuomonę apie šios markės mašinas.
9 ) Škoda Felicia
Paskutinis „Škoda“ modelis, kuris buvo sukurtas naudojant čekiškus agregatus. „Škoda Felicia“ taip pat tapo pirmuoju markės automobiliu turėjusiu dyzelinį motorą. „Škoda Felicia“ tapo pirmuoju šios markės automobiliu, kuris pateko į „Top Gear“ patikimiausių automobilių sąrašą.
10 ) Toyota Carine E
Japoniški automobiliai sąvartynuose atsiranda tik dėl dviejų priežasčių : patenka į avariją arba nepataisomai surūdija. Jeigu ne tai, japoniškų automobilių parkas būtų pats didžiausias. Ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Juk tai darbiniai arkliai, kurie gali nuvažiuoti 500.000 ar 600.000 kilometrų ir pareikalauti tik minimalių investicijų.