Projektas baigėsi.
Sveikiname nugalėtojus, Šilutės Pamario progimnaziją!
Muzika suartina x Norfa
Vilniaus kunigaikščio Gedimino progimnazija 1372
Mokymosi aplinkos įtaka mokinių motyvacijai ir pasiekimams, yra vienas iš reikšmingiausių įrankių mokymosi procese. Gera ir įkvepianti mokymosi aplinka padeda formuotis kūrybiškumui, mokinių kultūrai, savarankiškumui ir atsakomybei, skatina norą mokytis, muzikuoti, bendrauti ir veikti kartu su bendraklasiais, mokytoju.
Mokymosi aplinkos įranga ir priemonės turėtų atitikti šiuolaikinius ugdymo poreikius. Tokią muzikos klasę norėtųsi turėti Vilniaus kunigaikščio Gedimino progimnazijos Blindžių skyriuje. Čia muzikos kabinetas nėra pritaikytas muzikuoti, todėl labai reikia pertvarkyti bei sukurti šiuolaikišką muzikos mokymosi erdvę. Klasėje stovi seni dideli suolai, o kėdės su atlenkiamais staliukais yra daug universalesnės, patogu organizuoti įvairią veiklą: darbus grupėse, ritmavimo užsiėmimus, šokių mokymus, judėjimą pagal skambančią muziką ir t. t.
Taip pat būtinas ir elektrinis pianinas, kurį, reikalui esant, galima pernešti. Nemažiau svarbi mokymosi procese yra ir gera akustika bei akustinės erdvės skaitmenizavimas. Taikomos akustinės priemonės padeda aktyviai dėstant, nereikia įtempti balso ir su mokiniais galima bendrauti labiau atsipalaidavus. Tokiu būdu klasės patalpoje sumažinami neramumai dėl patalpų akustinės kokybės, gerėja mokinių drausmė ir gebėjimas susikaupti. Prikabintame video dainuoja mergaitės (viena iš Teams platformos), kurias būtent muzika ir sujungė.