Sekmadienį įvykusio etapo finiše iš nuovargio atsidusęs V. Žala pripažino: „Pagaliau grįžome į savo rikiuotės vietą.“
Lietuvis su „Skuba Team“ komanda tikėjosi, kad pagaliau pavyko palikti užnugaryje nesėkmių ruožą ir vėl tapti rimtais pretendentais į sunkvežimių įskaitos lyderių pozicijas.
Iš dalies, šis noras išsipildė. Pirmadienio etape V. Žala dar kartą vaikėsi sunkvežimių įskaitos lyderius ir demonstravo įgūdžius, reikalingus valdyti ne tik didžiulį, bet ir sudėtingoms sąlygoms pritaikytą sunkvežimį.
Nors finiše pasiektas rezultatas džiugino, Vaidotas Žala neslėpė nusivylimo dėl dienos eigos. Lietuvių lenktynininkas pasidalijo, kad kova dėl antrosios vietos aštuntajame etape buvo kupina iššūkių, kurie ne tik atėmė daug jėgų, bet ir kėlė nusivylimą.
„Atrodo – geras rezultatas. Finiše pakėlė nuotaiką, bet jis neatspindi, kiek vargo reikėjo įdėti dėl to,“ – sakė V. Žala.
Pasak lenktynininko, techninės problemos vėl sutrukdė pasiekti maksimalų rezultatą. „Vėl turėjome smulkių problemėlių. Ta pati – kartojasi. Turime kelioms minutėms sustoti ir vėl galime važiuoti,“ – pasakojo nusivylimo neslėpęs V. Žala.
Tačiau dar labiau lietuvį nuvylė varžovo elgesys. Pasak V. Žalos, kolega piktybiškai nepraleido jo į priekį, o tai privertė lietuvį šimtus kilometrų važiuoti paskui sunkvežimį, dulkių debesyje.
„Praleidome kolegą į priekį ir turbūt kokius 200 kilometrų dulkėse. Tiek kilometrų dulkėse paskui sunkvežimį – tai kaip į sieną varai,“ – teigė V. Žala.
Po ilgai trukusios kovos V. Žalai pavyko jį aplenkti, kai šis padarė navigacinę klaidą. Tačiau džiaugsmas truko neilgai – kelio sąlygos tapo dar sudėtingesnės.
„Užsirovėm ant tų mažų spuogų (bagių), kur parazitų parazitai. Tokių parazitų nesu matęs. Jėga reikia imti, o dar porą kartų turėjome pavojingų situacijų. Atrodo, varai dykumoje, o ten arabas kažkokį baseiną išsikasęs“ – apie dienos iššūkius pasakojo V. Žala.
„Labai piktas buvau šiandien. Ir tas pyktis labai daug jėgų atima važiuojant. Atrodo, sakau sau – nepyk, bus lengviau, bet vis tiek toks siutas ima. Kiek galima? Kada gi bus pagaliau švari diena,“ – savo nusivylimą išsakė V. Žala.
Aštuntąjį greičio ruožą užtikrintai laimėjo čekas Martinas Macikas, distanciją įveikęs per 5 val. 25 min. 22 sek.
Tuo tarpu V. Žala šiandienos greičio ruožą baigė antroje pozicijoje, tačiau vėliau iš teisėjų gavo 2 minučių baudą už ankstyvą startą.
„Užpūčiau turbą truputį per anksti ir sujudėjom sekundėlę prieš signalą“, – sakė V. Žala.
Dėl šio sprendimo, šiandienos greičio ruožo rezultatų lentelėje V. Žala nukrito į 3-čią poziciją.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – „Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt).
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!