• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aštuonis Dakaro ralio etapus iš eilės Arūnas Gelažninkas iš Lietuvos atvykusiems motociklininkams diktavo tempą ir rodė kokį rezultatą galima pasiekti turint patirties ir įgūdžių šiame ištvermės maratone. Deja, devintasis etapas viską apvertė aukštyn kojom. 

Aštuonis Dakaro ralio etapus iš eilės Arūnas Gelažninkas iš Lietuvos atvykusiems motociklininkams diktavo tempą ir rodė kokį rezultatą galima pasiekti turint patirties ir įgūdžių šiame ištvermės maratone. Deja, devintasis etapas viską apvertė aukštyn kojom. 

REKLAMA

Dar prieš startą A. Gelažninkas minėjo, jog diena nebus iš lengvųjų, nors organizatoriai ir teigė kitaip. Trasa buvo paruošta tikrai greita, tačiau pilna pavojingų akmenų, kurie važiavimo tikrai nepalengvina.

Sėkmingai startavęs lenktynininkas demonstravo solidų tempą iki maždaug 80-ojo kilometro. Tačiau vėliau jo greitis pastebimai sumažėjo. Kaip paaiškėjo, priežastis buvo lūžę amortizatoriai, kurie gerokai apsunkino kelionę trasoje.

„Tą akimirką, kai sulūžo, galvoju – ką reiks daryti? Bet reikia važiuoti, nieko nebus, nes jeigu nebus finišo, nebus ir medalio, o jo iš manęs taip lengvai neatimsi. Kai sulūžo, labai gerai, jog nenusiverčiau, nes greitis buvo didelis ir stabdant motociklas pradėjo stipriai kratytis, mėtytis.

REKLAMA
REKLAMA

Tada sustojęs pamačiau ir supratau, kad laukia ilga dienelė. Buvo labai sunku, ir stojau, ir parėkiau, ir kritau ne kartą, apsibalnojau. Važiuoti tokį atstumą be amortizatorių yra žvėriškai sunku, trasa labai nedėkinga, nors be amortizacijos jokio trasa nebus dėkinga. Kiekvienas smūgis, galvojau smegenys išvarvės, rankas po maždaug šimto kilometrų tokio važiavimo irgi paskaudo. Bet tikslas – finišas, dėl jo čia atvažiavome“, – įspūdžių nestokojo kaunietis. 

REKLAMA

Laimei, finiše buvo įrengta techninės priežiūros zona, kurioje amortizatoriai buvo pakeisti. Tai leido A. Gelažninkui išvengti papildomų kančių važiuojant dar apie 120 kilometrų į bivaką.

Sportininko užfiksuotas laikas – 7 val. 5 min. ir 15 sekundžių – smukdė jį į motociklų įskaitos žemumas. Vis dėlto, laimei, lenktynininkas spėjo įveikti greičio ruožą per organizatorių nustatytą laiko normatyvą ir išvengė baudos už neįveiktą etapą.

REKLAMA
REKLAMA

Dešimtoji Dakaro ralio diena persikels į Tuščiąjį Ketvirtį – iššūkių kupiną dykumos regioną. Iš pirmo žvilgsnio greičio ruožas gali pasirodyti trumpas, vos 116 kilometrų, tačiau jo sudėtingumas slypi detalėse.

Visą trasą sudarys tik smėlis ir klastingos kopos, kurioms įveikti reikės ypatingos koncentracijos. Be to, vairuotojų laukia net 520 kilometrų ilgio pervažiavimas iš bivako į dykumos širdį, tad poilsio šiame etape tikėtis neverta.

Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt). 

Na esi šaunuolis, kovotojas, sėkmės,kasmet rezultatai vis geresni.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų