• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į naują Dakaro ralio technikos discipliną įžengęs Vaidotas Žala keletą dienų iš eilės sugebėjo džiuginti tūkstančius savo gerbėjų. Jis atkakliai kovojo tiek su sunkvežimių įskaitos lyderiais, tiek su Saudo Arabijos keliamais iššūkiais. Vis dėlto, šį kartą maratono etapas lietuvio technikai buvo negailestingas.

Į naują Dakaro ralio technikos discipliną įžengęs Vaidotas Žala keletą dienų iš eilės sugebėjo džiuginti tūkstančius savo gerbėjų. Jis atkakliai kovojo tiek su sunkvežimių įskaitos lyderiais, tiek su Saudo Arabijos keliamais iššūkiais. Vis dėlto, šį kartą maratono etapas lietuvio technikai buvo negailestingas.

REKLAMA

Pirmą maratono dieną, trečiadienį, Vaidotas Žala atkakliai kovojo su įskaitos lyderiais. Skirtinguose tarpiniuose finišuose lietuvis buvo tai trečias, tai antras, tačiau maratono etapui įsibėgėjus lietuvis turėjo sumažinti apsukas. 

V. Žala pirmosios maratono dienos finišą pasiekė su nerimu. Anot lenktynininko, ekipažas susidūrė su sunkvežimio techninėmis problemomis, kurios trukdė važiuoti visa jėga.

Situaciją apsunkino ir tai, kad maratono metu komandos negali teikti techninės pagalbos, todėl visus remonto darbus ekipažas turi atlikti savarankiškai.

REKLAMA
REKLAMA

Vakar lietuvis nenorėjo atskleisti tikrųjų sunkvežimio gedimo priežasčių, tačiau daugelis spėliojo, kad pagrindinė problemų priežastis – galinis diferencialas. Vėliau komanda pripažino, kad sunkvežimio problemos buvo susijusios su kaistančiu galiniu ratu. 

REKLAMA

Išaušus ketvirtadienio rytui, V. Žala sėkmingai išvažiavo į antrąjį maratono etapą ir dalį jo gana stabiliai judėjo į priekį. Vis dėlto, įveikus 303 kilometre esantį laiko matavimo punktą lietuvis sustojo. 

Praėjus maždaug vienai valandai nuo sustojimo, komandos nariai pranešė, kad ekipažas sustojo dėl neįvardinto gedimo, ir jie negalėjo pasakyti ar jiems pavyks jį pašalinti. 

Maždaug pusantros valandos prastovėję trasoje, V. Žalai pavyko pajudėti į priekį, tačiau tai netruko neilgai – maždaug 11 minučių. Tuomet sunkvežimis vėl sustojo ir po pusantros valandos vėl pajudėjo. 

REKLAMA
REKLAMA

Šį kartą sunkvežimio progresas buvo lėtas. Link finišo V. Žala ir jo ekipažo nariai pradėjo brauti maždaug 18:10 val. Lietuvos laiku, o jį pasiekė tik maždaug  20 val. Lietuvos laiku. 

Sugrįžęs į bivaką, V. Žala pats netikėjo sakydamas, kad šiandien trasoje iš viso praleido 9 valandas, iš kurių 4 buvo praleistos stovint trasoje, bandant pašalinti gedimus. 

„Atrodė, kad jau vakar reikalų nutiko, nes lūžo amortizatorius. Važiavom iki finišo kaip kiaušinių prisikrovę, nes jeigu ir antrasis amortizatorius lūžtų – būtų batai“, – varžybų įvykiais dalijosi V. Žala. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Bet atvažiavom. Vakar praradom kažkur 20 minučių ir atrodė, kad situacija yra kontroliuojama.

„Šiandien vėl reikėjo nuvažiuoti dar 400 kilometrų. Po truputį judėjom, aišku, matėm, kad laiko prarandam, bet situacija buvo valdoma, bet tada nutiko tai kas nutiko“, – tęsė V. Žala.

Lenktynininkas iškart pridūrė, kad gedimo detalizuoti negali dėl įsipareigojimų komandai, bet tas gedimas jiems kainavo 4 valandas. 

„4 valandos šuniui ant uodegos. Tai – labai apmaudu ir pikta, bet dar puse Dakaro liko. Kaip Paulo sakė – mes niekada nepasiduodam“, – bivake sakė V. Žala. 

Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų