Danilo Petrucci ir Claudio Bellinos duetas puikiai pradėjo etapą – po pirmosios dienos jie buvo užkopę į penktąją sunkvežimių įskaitos vietą. Tačiau antrąją etapo dalį techninės problemos ir klaidos smarkiai apsunkino jų kelionę, nubloškusios ekipą į 12-ąją poziciją.
„Dakaras – tai gyvenimo pamoka. Kai atrodo, kad viskas jau baigta, netikėtai atrandi jėgų ir sprendimų tęsti lenktynes“, – sakė D. Petrucci.
Pirmąją etapo dieną „Italtrans“ sunkvežimis įveikė trasą be didesnių problemų, tačiau antrąją dieną viskas apsivertė aukštyn kojomis.
„Pradūrėme padangą, tačiau kompresoriaus pagalba pavyko ją laikinai pripūsti“, – pasakojo D. Petrucci.
„Vėliau pasiklydome didžiuliame dulkių debesyje, kur aplinkui chaotiškai judėjo kitos transporto priemonės, bandančios surasti praleistą kontrolės punktą.“
Chaosas trasoje baigėsi tuo, kad „Iveco Powerstar“ įklimpo beveik metrą smėlyje po nusileidimo nuo kopos.
„Daugiau nei valandą kasėme smėlį, kol pagaliau pavyko ištraukti sunkvežimį. Claudio perdavė man vairą, tačiau netrukus sulūžo priekinis kairysis amortizatorius, kuris dar pažeidė ir oro tiekimo sistemą, reikalingą palaikyti slėgį pradurtai padangai“, – pridūrė D. Petrucci.
Gedimus pavyko iš dalies sutaisyti, tačiau ekipažas prarado dar vieną valandą bandydamas pakeisti padangą, nes neveikė pneumatinė sistema.
Vos už 30 km nuo finišo situacija atrodė beviltiška, tačiau „Italtrans“ ekipažas sugebėjo pasiekti finišą, nors ir labai lėtai.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!