Itin nesėkmingai etapas susiklostė ispanei Laia Sanz, kuri vos per kelias valandas turėjo susitvarkyti su jai nepalankių įvykių virtine.
Jau ties 20 pirmojo greičio ruožo kilometru, jos vairuojamas automobilis neleido įjungti trečios pavaros. Nieko baisaus – lenktynininkė tiesiog sumažino tempą ir tęsė lenktynes.
Sekantis iššūkis buvo lemiamas. Lenktynininkė pasakojo, kad pasivijus De Villiersą, ekipažas pateko į dulkių kamuolį, dėl kurio sutriko navigacijos sistemos darbas. Be to, matomumas buvo praktiškai nulinis.
„Dėl labai prasto matomumo per vėlai pastebėjome akmenį, į jį atsitrenkėme ir apsivertėme.
Bandėme taisyti automobilį trasoje, bet pažeidimai buvo per dideli, jog galėtume automobilį susitvarkyti patys“, – nusivylimo neslėpė lenktynininkė.
Kuomet automobilis buvo sugrąžintas į bivaką, ispanė dar turėjo vilties, jog jai pavyks sugrįžti į lenktynes. Visgi, Dakare esantys meistrai labai dažnai prilyginami stebukladariams, tačiau net tris kartus FIA atstovų įvertinti automobilio remonto darbai buvo nepalankūs.
Galutinė FIA komisijos išvada – virš piloto galvos esanti apsauginė konstrukcija yra pernelyg stipriai pažeista, kad avarijos atveju galėtų apsaugoti lenktynininką.
Tai buvo pirmas kartas per pastaruosius 15 metų, kuomet L. Sanz buvo priversta pasitraukti iš Dakaro ralio.
„Esu labai nusivylusi, nes, nepaisant visų šios dienos iššūkių, važiavome gerai ir atrodė, kad galime pasiekti neblogų rezultatų.
Skaudu, kad taip nepasisekė, kai buvome pasirengę kovoti dėl gero rezultato šiais metais“, – sakė lenktynininkė.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!