Pasaulio ralio čempionas, vienas geriausių pasaulio lenktynininkų, S. Loebas vėl neturės galimybės iškovoti pergalę Dakaro maratone.
Pagrindinė to priežastis – šiandien įvykusio incidento metu pažeisti saugos lankai, kurie pagrindinė ir svarbiausia lenktynininkų apsaugos priemonė. Automobilį apžiūrėjusi komisija nusprendė, kad prancūzas nebegali tęsti lenktynių.
Saugos lankai lenktynininko automobilyje buvo pažeisti antradienio rytą vykusiame Dakaro ralio etape.
„Dacia Sandrider“ automobilį vairavęs S. Loebas 12-ame greičio ruožo kilometre apsivertė.
Laimei, vairuotojas kartu su šturmanu Fabienu Lurquinu sugebėjo tęsti lenktynes, tačiau dėl šio incidento prarado apie 10 minučių.
Abu sportininkai, atrodo, liko nesužeisti, tačiau incidento metu „Sandrider“ buvo kaip reikiant apgadintas.
„Greičio ruožo pradžioje vertėmės, nulėkė dvi padangos, bet greitai sutvarkėme automobilį ir važiavome toliau“, – po finišo pasakojo S. Loebas. Tačiau problemos tuo nesibaigė – po dar 50 kilometrų lūžo vairo traukė.
Įprastai tokia problema nebūtų didelė, tačiau atsarginė vairo traukė pradingo per apvirtimą. „Turėjome laukti Cristinos (Gutiérrez), kad ji perduotų mums atsarginę dalį“, – sakė S. Loebas.
Dieną prieš pasitraukė Sainzas
Ispanų lenktynininkas Carlosas Sainzas Dakaro ralyje taip pat susidūrė su rimtais iššūkiais dar pirmoje dviejų dienų 48 valandų „Chrono“ greičio ruožo dalyje. 327-ajame kilometre jo „Ford Raptor“ apsivertė, patirdamas tiek mechaninių, tiek estetinių pažeidimų.
Nepaisant incidento, C. Sainzas ir jo šturmanas Lucasas Cruzas sugebėjo užvesti automobilį ir pasiekti vieną iš trasoje įrengtų bivakų.
Po incidento ir patirtų nesklandumų ispanų ekipažas prarado daugiau nei pusantros valandos, įskaitant dvi baudos minutes, o finiše pasirodė šiek tiek nusivylę, suprasdami, kad jų šansai kovoti dėl aukščiausių pozicijų beveik išnyko.
Vis dėlto, tai buvo pati mažiausia lenktynininko problema. Kuomet automobilio atvyko apžiūrėti FIA komisija, ji nusprendė neleisti C. Sainzui ir jo šturmanui L. Cruzui tęsti varžybų dėl menkos, tačiau svarbios apsaugos lanko deformacijos, atsiradusios po lenktynių incidento.
Gerbiu jų sprendimą, bet, mano nuomone, lenktynėse, kuriose dalyvauja tokie gamintojai kaip „Ford“, teisėjai galėtų lanksčiau žiūrėti į tam tikras situacijas. Jei mūsų komanda manė, kad automobilis nesaugus, jie manęs į trasą tikrai nebūtų išleidę“, – kalbėjo lenktynininkas.
„Ford“ atstovai tvirtino, kad automobiliui padarytą žalą buvo įmanoma pataisyti, tačiau FIA atmetė jų siūlomą sprendimą, teigdama, jog pagal taisykles leidžiama tik suvirinti, o ne naudoti papildomas sutvirtinančias dalis.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!