Pagal pirminį G. Petraus planą, šių metų Dakaro ralyje lietuvis turėjo startuoti su visiems puikiai pažįstamu keturračių vairuotoju – Laisvydu Kanciumi.
Vis dėlto, sveikatos problemos ir kiti veiksniai lėmė, kad G. Petrus į Saudo Arabiją išvyko su šturmanavimo patirties turinčiu Dariumi Leskausku.
Pirmąją Dakaro ralio savaitę lietuvių ekipažas kiekvieną greičio ruožą įveikdavo be didelių nuostolių. Vienur pradurdavo padangą, kitur susidurdavo su kitais smulkesniais gedimais, tačiau apskritai – „Gintas Petrus Racing“ ekipažo progresas išlieka stabilus.
Kaip ir daugelis kitų Dakaro dalyvių, šiandien lietuviai buvo pasiruošę įveikti antrąjį maratono etapą, kuriame yra be galo svarbu tausoti savo techniką. Visgi, išorinė pagalba dalyviams nėra leidžiama.
Visi lenktynininkai pripažįsta, kad šiandien visi ekipažai privalės tausoti padangas, nes atsarginių tau niekas neatveš.
„Vakar važiavome lėčiau, nes prakirtome ratą, o antro rato gaila, nes dar dvi dienos į priekį važiuoti. Ir parsivežėm vieną sveiką ratą į bivaką. Ir tuo labai džiaugėmės“, – pasakojo G. Petrus.
„Šiandien antra maratono diena, antro rato prireiks“, – pabrėžė jis.
Vis dėlto, netrukus lenktynininkas atkreipė dėmesį į kitą lietuvių ekipažą, kuris vakar važiavo greitai, pramušė tris ratus, tačiau šiandienos rytą jis su savimi į greičio ruožą įsivežė du atsarginius ratus.
„Tokia Dakaro matematika. 2 + 2 yra 6“, – ironizavo sportininkas.
„Vieni turi daugiau pagalbos, kiti – mažiau, nes atvežti ratų į maratono bivaką negalima. Tačiau mes vaižuojame pagal taisykles. Kiek turime ratų, tiek ir važiuojame“, – pridūrė G. Petrus..
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!