Trečiojo etapo metu prancūzas patyrė sunkią avariją, kurios metu jo „Dacia Sandrider“ automobilis kelis kartus vertėsi. Po šio incidento FIA patikrinimai atskleidė saugos lankų deformaciją, ir teisėjai nusprendė diskvalifikuoti Loebą.
Saugumo reikalavimai Dakaro ralyje – ypatingai griežti, todėl bet kokie pažeidimai, ypač susiję su saugos lankais, laikomi kritiniais. S.Loebas tapo jau trečiuoju šiemet diskvalifikuotu vairuotoju dėl šios priežasties, po Carloso Sainzo ir Laios Sanz.
Kodėl „Dacia“ kovoja dėl Loebo grįžimo?
Nors situacija atrodo sudėtinga, „Dacia“ komanda nelinkusi pasiduoti. Jie pateikė apeliaciją, teigdami, kad deformacija nedaro reikšmingos įtakos automobilio struktūriniam tvirtumui ar saugumui.
Komandos specialistai, prižiūrimi patyrusių ekspertų, pateikė papildomus skaičiavimus ir analizę, tikėdamiesi, kad FIA peržiūrės savo sprendimą.
Pagrindinė priežastis, kodėl „Dacia“ siekia Loebo sugrįžimo, – įskaitiniai taškai WRC2 čempionate, kurio dalis yra Dakaro ralis.
Kiekviename etape pelnyti taškai yra gyvybiškai svarbūs gamintojo įskaitai.
Be to, Sébastienas Loebas – komandos simbolis ir vienas žinomiausių Dakaro vardų, todėl jo buvimas trasoje yra svarbus tiek sportiniu, tiek komerciniu aspektu.'
Ar Loebas pats norės tęsti ralį?
Nepaisant komandos pastangų, kyla klausimas, ar pats Loebas norės sugrįžti į trasą.
Įsisukusi gandų karuselė skelbia, kad prancūzas jau susikrovė daiktus ir ruošiasi grįžti namo, nes supranta, jog šansai laimėti šių metų Dakarą praktiškai išgaravo.
Tačiau jei FIA leistų Loebui startuoti penktajame etape arba šeštadienį, tai galėtų tapti proga parodyti savo užsispyrimą ir kovoti dėl etapinių pergalių bei svarbių taškų komandai.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!