„Kai vakar organizatoriai žadėjo smagų greičio ruožą, matyt, ne visai teisingai juos supratome.
Pasirodo, gavome itin sudėtingą techninį etapą, kuris ne tik tikrino ekipažų psichiką, bet ir reikalavo ypatingo bolidų patikimumo“, – įspūdžiais dalinosi B. Vanagas.
„Greičio ruožas buvo techniškas ir klaidus, pilnas akmenų ir tankios augmenijos, kuri kėlė rimtų iššūkių.
Spėju, kad vien šio ruožo metu sudaužytų karboninių detalių vertė sieks milijonus eurų. Beveik visi finišavę automobiliai atrodo apgailėtinai – žymiai sužaloti.“
Saugumo problemos ir prakirsti ratai
Lenktynininkas taip pat sakė, kad didelis iššūkis šiandien buvo neveikianti saugumo įranga, kuri turėtų signalizuoti apie lenkimus.
Taip pat rezultatą stipriai paveikė du prakirsti ratai – pirmas ties 20 km, o antras ties 80 km atžymomis.
Dėl to likusius 330 km teko įveikti itin atsargiai, kad ekipažas apskritai pasiektų finišą.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!