• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naują Dakaro ralio savaitę Vaidotas Žala pradėjo nuo švelnaus paburnojimo ir ganėtinai aukšto rezultato – pirmadienį jis finišavo antras, tačiau vėliau gavęs 2 minučių  baudą buvo nustumtas į trečią poziciją. Tokį patį rezultatą lietuvis norėjo pakartoti ir antradienį.

Naują Dakaro ralio savaitę Vaidotas Žala pradėjo nuo švelnaus paburnojimo ir ganėtinai aukšto rezultato – pirmadienį jis finišavo antras, tačiau vėliau gavęs 2 minučių  baudą buvo nustumtas į trečią poziciją. Tokį patį rezultatą lietuvis norėjo pakartoti ir antradienį.

REKLAMA

Devintasis Dakaro ralio etapas sunkvežimių įskaitoje buvo kaip niekada permainingas. Gigantiškus ralio monstrus vairavęs sportininkai kiekviename laiko fiksavimo punkte keitėsi lyderio pozicijomis ir iš visų jėgų ieškojo būdų kaip galėtų susikurti reikiamą pranašumą. 

V. Žala šiandienos etape demonstravo įspūdingą tempą ir atkaklią kovą dėl lyderių pozicijų.

Po įvairių svyravimų – nuo antros iki net šeštos vietos – finišo liniją jis kirto atsilikęs 5 min. 42 sek. nuo etapą laimėjusio Alešo Lopraiso. V. Žala devintąjį etapą užbaigė trečioje vietoje. 

REKLAMA
REKLAMA

Išlipęs iš sunkvežimio ir kiek atsigavęs po sudėtingo greičio ruožo, V. Žala dalijosi savo įspūdžiais ir juokais prasitarė, kad šios dienos sėkmė priklausė ne tik nuo jo vairavimo, bet ir nuo šturmano Paulo Fiuzos puikios navigacijos.

REKLAMA

„Buvo labai daug klaidžių vietų. Mes šiandien kabinoje juokavome, kad Paulo turi uoslę greičio taškams“, – su šypsena veide pasakojo V. Žala.

Devintasis greičio ruožas išsiskyrė itin sudėtingomis navigacinėmis užduotimis, kurios kėlė sunkumų net patyrusiems lenktynininkams. V. Žala pabrėžė, kad šiame etape šturmanų darbas buvo tiesiog neįkainojamas: „Maciką pasigavom – suko ratus.“

REKLAMA
REKLAMA

Pasak lenktynininko, dienos pradžioje komanda nusprendė rizikuoti: „Greičio ruožo pradžioje pasirinkome strategiją – arba bandome laimėti, arba vis tiek nieko nepralošim.“

Ši strategija beveik pasiteisino, tačiau likimas iškrėtė pokštą. „Buvome labai arti priartėję prie Maciko. Jau, jau, jau buvo sekundžių reikalas, bet tada – prapylėm ratą. Ir ne iš šono, o per apačią. Turbūt, kažkur per agresyviai akmenį kirtau“, – prisiminė V. Žala.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nepaisant šios nesėkmės, Paulo Fiuza pademonstravo nepriekaištingą navigaciją ir išgelbėjo situaciją: „Tada jau ramiai važiuojam ir tada netikėtai mus į trečią vietą pastūmė Paulo. Labai fainai išnavigavo.“

Lenktynininkas taip pat atkreipė dėmesį į itin sudėtingus paskutinius greičio ruožo kilometrus, kuriuos organizatoriai specialiai pavertė tikru navigaciniu iššūkiu. „Paskutiniuose dešimt kilometrų – organizatorių specialiai užpinta, supinta, kad patikrintų, kas miega, o kas nemiega. Paulo super sudirbo.“

REKLAMA

Diena baigėsi pozityvia nata, nes komanda taip pat galėjo džiaugtis techniškai tvarkingu sunkvežimiu. „Svarbiausia naujiena, kad nebeturime techninių problemų. Pirma diena – jokių bėdų. Vienintelę bėdą pats prisiviriau – reikėjo ratą keisti, bet sunkvežimis veikia perfect.“

Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt). 

Šaunuolis ,sėkmės,mes visi didžiuojamės
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų