„Žiauriai sunki diena, bet ne dėl ruožo ar automobilio, o dėl organizatorių navigacijos planšetės, kuri nustojo veikti,“ – pasakojo V. Jurkevičius.
Pasak jo, be pagrindinės planšetės, kuri valdoma pulteliu ir leidžia efektyviai naviguoti, atsarginė priemonė buvo mažai funkcionali.
„Atsarginėje planšetėje nėra reikalingų funkcijų – ją reikia liesti ranka, tačiau ji nebuvo 100 proc. funkcionali,“ – pridūrė šturmanas A. Paliukėnas.
Dar viena problema buvo neveikianti lenkimų perspėjimo sistema. „Kelias buvo siauras, motociklininkų daug, o lenkti jų negalėjome – negalime jų kliudyti, o signalo sistema neveikė,“ – teigė V. Jurkevičius.
Dėl neveikiančios planšetės ekipažas susidūrė su navigacijos iššūkiais. „Vienu metu planšetė norėjo, kad šoktume į kitą tarpinį finišą, nors žinojome, kad vienas nepaimtas. Paprastai galėčiau tai sureguliuoti pulteliu, bet jis neveikė,“ – dalijosi A. Paliukėnas.
Nepaisant navigacinių problemų, ekipažo automobilis techninių nesklandumų neturėjo. „Tik išorines paneles apgadinome per krūmus, visa kita – super,“ – sakė V. Jurkevičius.
V. Jurkevičius finišą pasiekė vos 4 sekundėmis greičiau už Benediktą Vanagą. Nuo lyderio Guerlaino Chicherito lietuviai atsiliko 26 min. 53 sek. ir preliminariai užėmė maždaug 33-ią vietą.
Ekipažas viliasi, kad organizatoriai atkreips dėmesį į masines technikos problemas, kurios paveikė ne vieną dalyvį. „Daugeliui dalyvių ši diena buvo sudėtinga dėl tų pačių priežasčių, tad tikimės sprendimų,“ – reziumavo lietuviai.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!