Kalifornijos greitkelių policija ankstų rytą gavo pranešimą apie automobilį, kuris kelia pavojų kitiems eismo dalyviams. Į įvykio vietą atvykę pareigūnai rado iš avarijos pabėgusį „Ferrari“ vairuotoją.
Pasak pirminių duomenų, vairuotojas bandė išvengti susidūrimo su kitu automobiliu, tačiau prarado kontrolę ir nebesuvaldė superautomobilio.
Tik šešėlis to, kuo buvo anksčiau
Avarijos padariniai buvo akivaizdūs – kairysis priekinis sparnas praktiškai nuplėštas, iš priekinio buferio likę tik likučiai, priekinis dangtis deformuotas. Smūgis būta tokio stipraus, automobilyje netgi išsiskleidė oro pagalvės.
Nepaisant to, automobilį sustabdę pareigūnai nereikalavo išsikviesti vilkiko, kuris sudaužytą „Ferrari“ nuvežtų į savininko pageidaujamą vietą.
Vietoje to, pareigūnai vairuotojui liepė išsukti iš greitkelio ir galutinį tikslą pasiekti aplinkiniais keliais.
„Automobilis jau sugadintas, tad nebėra didelio skirtumo, jeigu pakeliui namo jis bus sugadintas dar labiau“, – savo kolegos per raciją sakė vienas iš policijos pareigūnų.
Itin greitas superautomobilis
„Ferrari F8 Spider“ – tai grynakraujis superautomobilis su 3,9 litro V8 varikliu, išvystančiu 710 AG ir 770 Nm sukimo momentą. Jis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2,6 sek., o maksimalus jo greitis siekia 340 km/val. Tačiau šiuo atveju jis judėjo ne greičiau už sulūžusį paspirtuką.
Nors automobilis atrodo sumaitotas, tačiau vargu ar jis iškeliaus į metalo laužą. Tiesiog reikėtų priminti 2006 metais įvykusią avariją, kurioje iš Švedijos kilęs mafijozas Stefanas Erikssonas sugebėjo perskelti „Ferrari Enzo“ pusiau.
Praradęs kontrolę važiuodamas 306 km/val. greičiu, jis rėžėsi į atitvarą. Smūgio jėga automobilį suplėšė į dvi dalis, tačiau S. Erikssonas sugebėjo išvengti rimtesnių sužalojimų, o pas savo srities meistrus patekęs „Ferrari Enzo“ buvo sutvarkytas ir vėliau parduotas už 1,75 mln. dolerių.