• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį Monrealyje vykusios 9-osios „Formulės 1“ sezono lenktynės itin nesėkmingai susiklostė „Ferrari“ komandai. Bendroje šio sezono įskaitoje antroje vietoje esantis Charlesas Leclercas lenktynių nebaigė dėl gedimo, o Kanados GP triumfavo olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“).

Sekmadienį Monrealyje vykusios 9-osios „Formulės 1“ sezono lenktynės itin nesėkmingai susiklostė „Ferrari“ komandai. Bendroje šio sezono įskaitoje antroje vietoje esantis Charlesas Leclercas lenktynių nebaigė dėl gedimo, o Kanados GP triumfavo olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“).

REKLAMA

Po nesėkmės kvalifikacijoje monakietis Ch. Leclercas startavo iš 11-osios pozicijos ir greitai susidūrė su variklio problemomis.

Nusiritęs į antrąjį dešimtuką jis nusprendė eiti „va bank“ ir pasirinko sausai trasai skirtas padangas, kai niekas to nedarė. Pirmą vietą Monake prieš dvi savaites užėmęs lenktyninkas per porą ratų prarado apie 40 sekundžių ir vėl turėjo sukti į boksus. Vėliau jis pamatė, kad taškų iškovoti nebepavyks ir pasitraukė iš lenktynių.

Tuo tarpu iš dvyliktosios pozicijos startavęs ispanas Carlosas Sainzas apsisuko trasoje ir „nusinešė“ su savimi tailandietį Alexą Alboną („Williams“) bei nebaigė lenktynių.

REKLAMA
REKLAMA

„Haas“ pilotų manevras su padangomis prisvilo

Lenktynės prasidėjo lyjant nestipriam lietui, o permainingoms oro sąlygoms ir šlapiai trasai geriausiai pasiruošęs buvo M. Verstappenas.

18 iš 20 pilotų startavo su tarpinėms oro sąlygoms skirtomis padangomis ir tik „Haas“ pilotai pasirinko pilnai šlapiai trasai skirtas padangas.

Būtent „Haas“ sportininkai pirmuose ratuose buvo greičiausi – danas Kevinas Magnussenas buvo pakilęs net iki 4-os vietos. Visgi, pasirodžius saulei, pilnai šlapiai trasai skirtos padangos darėsi nekonkurencingos, „Haas“ pilotams teko sukti į boksus ir jie iškrito iš taškų zonos.

REKLAMA
REKLAMA

Priekyje ilgą laiką pirmavo iš „pole“ pozicijos startavęs britas George‘as Russellas („Mercedes“), tačiau vėliau jo tempas krito. Puikiai važiavęs britas Lando Norrisas („McLaren“) tuo pasinaudojo ir aplenkė tiek M.Verstappeną, tiek G.Russellą bei tapo lyderiu.

G.Russellas netrukus užleido ir antrą vietą M.Verstappenui. L.Norrisas ėmė tolti nuo persekiotojų, tačiau tada amerikietis Loganas Sargeantas („Williams“) sudaužė bolidą ir iššaukė saugos automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

L.Norrisas nespėjo į boksus, o visi paskui važiavę pilotai ten pasuko. L.Norrisas padangas pasikeitė ratu vėliau ir tai jam kainavo brangiai – britas atsidūrė už M.Verstappeno ir G.Russello.

L. Norriso rizika nepasiteisino

L.Norrisas tuomet ilgiau išbuvo trasoje su tarpinėms oro sąlygoms skirtomis padangomis nei pagrindiniai varžovai – britas vylėsi, kad M.Verstappenas su G.Russellu ilgai šildys sausai trasai skirtas padangas ir L.Norrisas vėlesniu sustojimu juos aplenks.

REKLAMA

Nedaug trūko, kad L.Norriso taktika būtų suveikusi idealiai. Britas į trasą grįžo šalia M.Verstappeno, bet pats turėjo nesušildytas padangas ir pasipriešinti olandui negalėjo. L.Norrisą dar ėmė spausti G.Russellas, kuriam „McLaren“ pilotas trumpam prarado antrą vietą.

Visgi, vėliau tą poziciją jis susigrąžino. M.Verstappenas galiausiai ramiai atvažiavo iki finišo, L.Norrisas liko antras, o G.Russellas finišavo trečias, nors ir turėjo nuotykių paskutiniuose ratuose. G.Russellas iš pradžių turėjo kontaktą su australu Oscaru Piastri („McLaren“), buvo atsidūręs už komandos draugo ir tautiečio Lewiso Hamiltono („Mercedes“), bet galiausiai juos abu aplenkė.

REKLAMA

Greičiausią ratą nuvažiavęs ir papildomą tašką gavęs L.Hamiltonas finišavo 4-as, O.Piastri – 5-as.

Galutinė rikiuotė:

M.Verstappenas su 194 taškais pilotų įskaitoje nutolo nuo Ch.Leclerco (138) bei L.Norriso (131). Konstruktorių įskaitoje „Red Bull“ (301) padidino pranašumą prieš „Ferrari“ (252).

Trečia lieka „McLaren“ (212). 10-osios sezono lenktynės – Ispanijos GP – vyks birželio 23 d.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų