Kelis vilkikus, važiuojančius ne savo puse, bandė gaudyti ir policijos pareigūnai, bet nepavyko. Kelininkai atkerta, kad patys vairuotojai kalti ir nežiūri, kas parašyta ar parodyta.
Žmonės nufilmavo vaizdą – eilę vilkikų, važiuojančių prieš eismą magistralėje „Via Baltica“ tarp Kauno ir Marijampolės. Supratę, kad važiuoja ne ta puse ir kelia didelį pavojų, vilkikų vairuotojai įsijungė avarinius žibintus ir pristabdė.
O kitą dieną automobilyje esantis vaizdo registratorius vėl fiksuoja du vilkikus, išvažiavusius prieš eismą ir tokios pavojingos situacijos, anot vairuotojų, dabar gana dažnos.
Nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio vyksta „Via Baltica“ rekonstrukcija. Vairuotojai skundžiasi, kad ypač naktį, o dar lyjant ir esant prastam matomumui, sunku susigaudyti kelininkų nuorodose ir esą nieko keista, kad mašinos nepataiko į savo pusę.
„Yra klaidūs, rimtai klaidūs. Ypač naktį. Čia gali „nublūdinėti“. Pridėta tų „buratinų“, bet kad nesuprasi kitur“, – pasakoja vairuotojas.
Dėl vieno iš nufilmuotų vaizdų pranešimų gavo ir Marijampolės policijos pareigūnai. Žmonės pranešė, kad vilkikai kelia pavojų ir važiuoja ne ta puse.
„Taip, buvo pranešta asmenų, kad vilkikai važiuoja pavojingai, priešpriešinėje eismo juostoje. Policijos pareigūnai reagavo į įvykį: važiavo Marijampolės apskrities, Kazlų Rūdos ir Alytaus apskrities pareigūnai“, – teigia Marijampolės AVPK atstovė Gintarė Navickaitė.
Tačiau, anot komisariato atstovės, policininkai vilkikų magistralėje neberado. Jei būtų nustatę, kas važiavo prieš eismą, būtų nubaudę už kelių eismo taisyklių pažeidimus. Bet vairuotojai mano, kad reikėtų bausti ir kelininkus, kurie neaiškias nuorodas ir ženklus sudeda.
„Gal ir kelininkai neaiškiai pastatė ką nors, gali būti ir taip. Jeigu vilkikų profesionalūs vairuotojai išvažiuoja į priešingą eismo juostą. Tai reiškia, kad negerai kažkas pastatyta“, – tvirtina vyras.
Kalti ne kelininkai, o vairuotojų budrumas
Pasak Marijampolės policijos komisariato, pradėjus rekonstruoti magistralę nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio, padaugėjo pranešimų apie smulkius eismo įvykius ar taisyklių pažeidimus. Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas sako, kad ne kelininkai kalti, o vairuotojai ne budrūs.
„Papildomai susitelkti ir įsivertinti pasikeitusias eismo sąlygas, vadovautis įrengtais kelio ženklais, važiuojant per rekonstruojamus ruožus, važiuojant per laikinas schemas, sutelkti budrumą, padidinti budrumą“, – teigia LAKD infrastruktūros vadovas Martynas Gedaminskas.
Kelininkams pritaria ir kai kurie vairuotojai: „Kad nepapultume į teisingą kelią, dar taip nebuvo. Aš kas antrą savaitę šiuo keliu važinėju. Viskas normaliai. Reikai pakentėti truputį. Kai bus kelias, bus viskas normaliai.“
Anot automobilių kelių direkcijos atstovo, ženklai ir nuorodos, ypač magistraliniuose keliuose, statomi itin atsakingai. „Via Baltica“ nuo Kauno iki Lenkijos pasienio per parą pravažiuoja keliolika tūkstančių mašinų. Didžioji dalis – vilkikai.
„Kelių ženklinimu mes rūpinamės ir mūsų rangovai, jie turi sutartinius įsipareigojimus ir patys mes atliekame ženklinimo patikrą. Ypatingai magistralinuose keliuose, ką ir minit, kur yra didžiulis eismo intesyvumas ir tikrai, šiuo atveju, visi ženklai buvo įrengti vietose“, – sako LAKD infrastruktūros vadovas Martynas Gedaminskas.
Visą magistralės ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio, tai yra 40 kilometrų, Susisiekimo ministerijos duomenimis, rangovai turėtų baigti 2025 metais.
Daugiau apie tai – vaizdo įraše straipsnio pradžioje.
Prancūzija- migrantas dėl vaikų triukšmo vaikų aištelėje užouoė vaikus ir jų tėvus.