![Ištrauka iš „Savi Ratai“ laidos (nuotr. stop kadras) 4](https://static3.inspektorius.lt/static.php?v=4.2.6.98&t=cr&s=800x600&m=4&f=/Uploads/UGallery/photos/b0/e5/3a/83/b0e53a83dfb1f4b33e9aefadb95832bf.jpg)
„Alfa Romeo“ kurpaitės atsidūrė pas ratų ąsą
Ratlankiai – ne tik aksesuaras, bet ir automobilio vizitinė kortelė, suteikianti jam išskirtinumo, todėl nenuostabu, kad būsimas itališkas elektromobilis bus papuoštas retais „Autostrada Monza“ ratlankiais.
Kol Andriaus Tapino „Alfa Romeo“ dar laukia savo eilės pas kėbulistus, šiam projektui skirti „naujutėliai“ ratlankiai atkeliavo pas savo srities profesionalą – Joną, automobilių entuziastams geriau žinomą kaip „John Customs“.
Šio vizito tikslas – ne tik atnaujinti, bet ir patobulinti „Autostrada Monza“ ratlankius. Tačiau kaip tai padaryti? Jonas, kuris ratlankių restauracija užsiima jau daugiau nei dvylika metų, atlieka pačius įvairiausius darbus. Nuo jų remonto iki restauravimo ar netgi patobulinimo.
Akivaizdu, kad naudoti „Autostrada Monza“ ratlankiai nėra pačios geriausios būklės, tačiau Jonas labai greitai privers atkreipti dėmesį į keletą esminių trūkumų, kuriuos reikės išspręsti.
Nori išvengti dažymo kameros
Norbes projektą prižiūrintys meistrai, siekdami sumažinti išlaidas, pasirinko alternatyvius kėbulo remonto metodus.
Užuot siuntę automobilį į dažymo kamerą, jie nusprendė kruopščiai jį tvarkyti metodais, kurie reikalauja daugiau laiko, bet leidžia pasiekti nepriekaištingą rezultatą.
Prieš savaitę automobilis buvo nuodugniai nuplautas, o dabar į dirbtuves atvyko meninio lyginimo specialistas Adomas.
Jo laukia išties sudėtinga užduotis – net ir mažiausi nelygumai reikalauja ypatingo kruopštumo ir tikslumo. Menkiausia klaida gali dar labiau pažeisti metalą, o tai reikštų kur kas brangesnį remontą.
Pjaus skylė „Land Rover“ kėbule
Praėjusią savaitę „Land Rover“ meistrų dirbtuvėse apsilankęs elektros inžinierius Linas atliko matavimus būsimos baterijų dėžės montavimo vietai. Dabar meistrams beliko išpjauti angą kėbule, kur bus įrengta ši svarbi detalė.
Kaip byloja liaudies išmintis – devynis kartus pamatuok, dešimtą pjauk. Vis dėlto, ne vieną „Land Rover“ visureigį modifikavę specialistai savo įgūdžiais neabejoja.
Nors pats pjaustymo procesas nėra sudėtingas, būtina tiksliai apskaičiuoti pjūvio gylį. Per didelis įsismaginimas su kampiniu šlifuokliu gali susilpninti kėbulo konstrukciją, o tai gali turėti nepageidaujamų pasekmių.
Naujas „Savi Ratai“ epizodas – kiekvieną sekmadienį, 18 val., tik per TV3!