• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visi trys „Savi Ratai“ projekto dalyviai startavo iš tų pačių pozicijų. Projekto pradžioje Andrius Tapinas, Rūta Mur ir Norbertas Daunoravičius išsikėlė tikslą – jie sau mielą automobilį turi paversti į elektromobilį, tačiau netrukus „Savi Ratai“ dalyviai suprato, kad ši užduotis – ne iš lengvųjų, Šiandien kiekvienas dalyvis sprendžia skirtingus iššūkius. 

Visi trys „Savi Ratai“ projekto dalyviai startavo iš tų pačių pozicijų. Projekto pradžioje Andrius Tapinas, Rūta Mur ir Norbertas Daunoravičius išsikėlė tikslą – jie sau mielą automobilį turi paversti į elektromobilį, tačiau netrukus „Savi Ratai“ dalyviai suprato, kad ši užduotis – ne iš lengvųjų, Šiandien kiekvienas dalyvis sprendžia skirtingus iššūkius. 

REKLAMA

„Alfa Romeo“ kurpaitės atsidūrė pas ratų ąsą 

Ratlankiai – ne tik aksesuaras, bet ir automobilio vizitinė kortelė, suteikianti jam išskirtinumo, todėl nenuostabu, kad būsimas itališkas elektromobilis bus papuoštas retais „Autostrada Monza“ ratlankiais. 

Kol Andriaus Tapino „Alfa Romeo“ dar laukia savo eilės pas kėbulistus, šiam projektui skirti „naujutėliai“ ratlankiai atkeliavo pas savo srities profesionalą – Joną, automobilių entuziastams geriau žinomą kaip „John Customs“.

REKLAMA
REKLAMA

Šio vizito tikslas – ne tik atnaujinti, bet ir patobulinti „Autostrada Monza“ ratlankius. Tačiau kaip tai padaryti? Jonas, kuris ratlankių restauracija užsiima jau daugiau nei dvylika metų, atlieka pačius įvairiausius darbus. Nuo jų remonto iki restauravimo ar netgi patobulinimo. 

REKLAMA

Akivaizdu, kad naudoti „Autostrada Monza“ ratlankiai nėra pačios geriausios būklės, tačiau Jonas labai greitai privers atkreipti dėmesį į keletą esminių trūkumų, kuriuos reikės išspręsti. 

Nori išvengti dažymo kameros

Norbes projektą prižiūrintys meistrai, siekdami sumažinti išlaidas, pasirinko alternatyvius kėbulo remonto metodus.

Užuot siuntę automobilį į dažymo kamerą, jie nusprendė kruopščiai jį tvarkyti metodais, kurie reikalauja daugiau laiko, bet leidžia pasiekti nepriekaištingą rezultatą.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš savaitę automobilis buvo nuodugniai nuplautas, o dabar į dirbtuves atvyko meninio lyginimo specialistas Adomas.

Jo laukia išties sudėtinga užduotis – net ir mažiausi nelygumai reikalauja ypatingo kruopštumo ir tikslumo. Menkiausia klaida gali dar labiau pažeisti metalą, o tai reikštų kur kas brangesnį remontą.

Pjaus skylė „Land Rover“ kėbule

Praėjusią savaitę „Land Rover“ meistrų dirbtuvėse apsilankęs elektros inžinierius Linas atliko matavimus būsimos baterijų dėžės montavimo vietai. Dabar meistrams beliko išpjauti angą kėbule, kur bus įrengta ši svarbi detalė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip byloja liaudies išmintis – devynis kartus pamatuok, dešimtą pjauk. Vis dėlto, ne vieną „Land Rover“ visureigį modifikavę specialistai savo įgūdžiais neabejoja.

Nors pats pjaustymo procesas nėra sudėtingas, būtina tiksliai apskaičiuoti pjūvio gylį. Per didelis įsismaginimas su kampiniu šlifuokliu gali susilpninti kėbulo konstrukciją, o tai gali turėti nepageidaujamų pasekmių.

Naujas „Savi Ratai“ epizodas – kiekvieną sekmadienį, 18 val., tik per TV3!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų