Antro amžiaus dešimtmečio viduryje „Volkswagen“ pernelyg nesibaimina Europos automobilių rinkos sąstingio – gamintojas plečia ne tik modelių gamą, bet ir rinkas. Svarbiausia, kad tai ne inžinerijos, o pasiteisinusios koncerno strategijos ir tobulos vadybos vaisius. Tačiau „Volkswagen“ nerimsta – vokiečiai svarsto apie galimą naujos automobilių markės atsiradimą.
Šiuo metu globalioje „Volkswagen“ gamoje yra visko, nuo pigiausių iki brangiausių modelių – Europoje sėkmingai įsivažiavo nebrangus mažylis „Up!“, Kinijos rinkoje pradinį mobilumą atstovauja „Jetta II“ ir „Santana“ modeliai, o paletę viršuje užbaigs naujasis „Phaeton“. Jei to dar maža, galima pirkti „Porsche“ ar „Bentley“ – juk tai irgi „Volkswagen“. Tačiau vokiečiai dabar susidomėję ne viršutiniu, o apatiniu segmentu. T.y. biudžetiniais automobiliais. „Volkswagen“ bosams ramybės neduoda auganti niša, kurioje koncernas dar nesireiškia. Tai biudžetiniai automobiliai. Tokie kaip „Dacia“, tokie kaip būsimi „Datsun“. Tai niša, kur elementarūs, tačiau pilnaverčiai modeliai yra šiek tiek pigesni už pigiausius „Volkswagen“.
„Volkswagen“ turėtų atsiriekti ir savo dalį iš šio rinkos segmento pyrago. Tačiau net ir pigesnieji „VW“ padaliniai, tokie kaip „Škoda“, dabar yra brandūs ir ganėtinai sėkmingi, tad keisti jų įvaizdį tempiant markės vardą prie nepretenzingo pradinio mobilumo koncepcijos būtų visiškai neracionalu. Kaip neracionalu biudžetiniams automobiliams naudoti ir patį „Volkswagen“ vardą. Net ir istoriškai. Juk pirmasis „Volkswagen Kaefer“ nebuvo biudžetinis, tuo metu „entry level“ segmentą ėmė pusiau motocikliniai automobiliai „Isseta“ ir pan.
Todėl šiuo metu „Volkswagen“ užsakė galimybių studiją dėl naujos koncerno automobilių markės sukūrimo. Jei koncernas turės naują markę, augančiose rinkose surenkamų automobilių kaina svyruos 6000-8000 eurų diapazone.