Vienas populiariausių visų laikų vidutinio dydžio automobilių segmento modelių „Volkswagen Passat“ tęsia savo sėkmę Europoje ir Baltijos šalyse.
Ilgai lauktas devintosios kartos modelis yra dar didesnis ir erdvesnis, automobilis išsiskiria gausia standartine įranga ir yra aprūpintas pažangiausiomis technologijomis.
Visiškai naujas
Tvirtai atrodantis ir neapkrautas nereikalingomis detalėmis – tai tikras „Passat“. Visiškai naujos konstrukcijos modelis, sukurtas išnaudojant „Volkswagen“ inžinierių sukauptą patirtį.
Orientuojantis į klientų poreikius bus siūlomos trys įkraunamos hibridinės jėgainės ir švelniojo hibrido sistemos, o taip pat penki benzininiai arba dyzeliniai varikliai su turbinomis. Visi jėgos agregatai buvo tobulinami siekiant užtikrinti maksimalų efektyvumą.
Tyliai važiuojantis ir itin erdvus „Passat Variant“ universalas užtikrins aukšto lygio komfortą kelionių metu. Šiam modeliui papildomai bus siūlomas naujos kartos adaptyvusis važiuoklės valdymas („DCC Pro“) ir naujos „ergoActive“ sėdynės su pneumatinių pagalvėlių masažo funkcija.
Skaitmeninio prietaisų skydelio aplinkoje taip pat atsiras visiškai naujos intuityviai valdomos funkcijos. Papildomai dar bus galima rinktis automatinio parkavimo funkciją ir ilgas keliones palengvinančias dalinai autonominio valdymo sistemas.
Dvi naujos hibridinės jėgainės
Dvi visiškai naujos įkraunamos hibridinės jėgainės („eHybrid“), išvystančios 150 kW (204 AG) arba 200 kW (272 AG) galią. Efektyviai išnaudojama nauja 19,7 kWh talpos baterija leidžia elektros režimu įveikti iki 100 km atstumą.
Dėl tokio nuvažiuojamo atstumo „Passat Variant“ taps kasdieniam vairavimui tinkančiu elektromobiliu.
Tai įgalins ir spartesnis energijos atsargų papildymas – bateriją bus galima krauti iki 11 kW galios kintamąja srove. Anksčiau šis rodiklis siekė tik 3,6 kW. „Passat Variant eHybrid“ universalo bateriją taip pat galima įkrauti ir 50 kW galios viešojoje stotelėje.
Elektros motoras ir ekonomiškesnis benzininis variklis su turbina (1,5 litro „TSI evo2“) leidžia pilnu degalų baku įveikti iki 1000 km atstumą.
Leis lengviau pastatyti automobilį
Naujajame „Passat Variant“ bus montuojamos dar efektyviau veikiančios pažangiausios pagalbinės sistemos. Tarp jų bus ir papildomai siūlomos parkavimo pagalbos – „Park Asisst Plus“ bei „Park Assist Pro“.
Pastarojoje sistemoje taip pat veiks atminties funkcija. Įdiegus „Park Assist Pro“ naujasis „Passat Variant“ galės įvažiuoti į stovėjimo vietą ir iš jos išvažiuoti nuotoliniu būdu. Sistema bus aktyvuojama išmaniuoju telefonu.
„Passat“ modeliai su veikiančia „Park Assist Pro“ sistemos funkcija vairuotojui pageidaujant galės įrašyti informaciją apie paskutinius 50 kelionės metrų.
Automobiliui sustojus toje pačioje vietoje – pavyzdžiui, prie įvažiavimo į garažą – sistema pasiūlys perimti automobilio parkavimą. Be vairuotojo įsikišimo „Passat“ taip pat galės ir išvažiuoti iš stovėjimo vietos.
Konkurse dalyvaujančio „Volkswagen Passat“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: Universalas
- Degalų rūšis: Benzinas
- Varantieji ratai: Priekiniai
- Elektros variklio galia (ag): 150
- Sukimo momentas (Nm): 250
- Svoris (kg): 1 572
- Bagažinės tūris (l): 690
- 0-100 km/val. (s): 9,2
- CO2 emisija: 123
- Pradinė „Volkswagen Passat“ kaina (eur): 38 880
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 50 970