Erdvumas, patogumas ir praktiškumas – tai pagrindiniai reikalavimai šeimos automobiliui, tačiau trečiosios kartos „Peugeot 5008“ siekia šias savybes derinti su elektriniu mobilumu, kuris atveria naujas galimybes.
„Peugeot 5008“ išsiskiria savo įvairiapusiškumu – septynių vietų krosoveris siūlo skirtingo galingumo pavaros sistemas. Elektrinių versijų galia svyruoja nuo 213 iki 326 arklio galių, o hibridinių – nuo 136 iki 196 arklio galių.
Patobulino interjero koncepciją
Naujojo automobilio viduje „Peugeot“ komandos nusprendė sujungti du iš trijų pagrindinių „i-Cockpit“ koncepcijos elementų: prietaisų skydelį ir didelį centrinį jutiklinį ekraną. Dabar jie integruoti į vientisą išlenktą net 21 colio įstrižainės panoraminį didelės raiškos ekraną, besitęsiantį nuo kairiosios prietaisų skydelio pusės iki centrinės konsolės.
Didelis ekranas sumontuotas optimaliai ergonomiškai ir yra kiek išlenktas vairuotojo link, tačiau taip pat nesunkiai pasiekiamas ir keleiviui. O „Allure“ apdailos versijoje naujoji „Peugeoti-Cockpit“ sistema standartiškai komplektuojama su dviem 10 colių skaitmeniniais skydeliais ant vienos atramos. Kaip ir didysis ekranas, šie monitoriai taip pat sukuria sklendžiančio ekrano pojūtį.
Centrinėje priekinės konsolės dalyje įtaisyti „i-Toggles“ – skirtingoms funkcijoms pritaikomi lietimui jautrūs virtualieji mygtukai, kuriuos galima užprogramuoti taip, kad jais būtų galima greitai pasiekti dešimt mėgstamiausių vartotojo funkcijų: aktyvuoti dažnai skambinamo telefono kontaktą, vienu paspaudimu rasti kelionės tikslą, įjungti mėgstamą radijo stotį, nustatyti idealią oro temperatūrą ir pan.
Aukščiausio lygio technologijos
Naujajame E-5008 papildomai galima sumontuoti „Peugeot VisioPark 360°“ sistemą. Ji dėl arti priekinių bei galinių ratų arkų išdėstytų keturių kamerų suteikia 360 laipsnių aplinkos vaizdą ir leidžia išvengti bet kokių kliūčių greta automobilio.
„Drive Assist Plus 2.0“ vairuotojų pagalbos važiuojant rinkinys naudoja visus transporto priemonės jutiklius (kameras, radarus ir kt.) bei informaciją iš prie interneto prijungtos navigacijos sistemos. Kartu šie pagalbininkai palengvina vairuotojui tenkantį krūvį kelių eismo juostų keliuose, pavyzdžiui, esant intensyviam eismui greitkeliuose.
Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su „Stop & Go“ funkcija padeda išlaikyti mašiną pasirinktoje eismo juostoje: valdo tiek vairavimą, tiek greitį, kad transporto priemonė išliktų eismo juostos viduryje ir judėtų iš anksto parinktu greičiu. Pusiau automatinė eismo juosto keitimo funkcija padeda vairuotojui saugiai ir be įtampos persirikiuoti į kitą juostą.
Išankstinė greičio rekomendacijos funkcija aptinka bet kokius greičio ribojimo pokyčius nuskaitydama kelio ženklus ir rinkdama informaciją iš navigacijos sistemos. Ji pataria vairuotojui atitinkamai pakoreguoti adaptyviosios pastovaus greičio palaikymo sistemos parinktis. Jeigu sistema nustato, kad pradėjo lyti, ji iš karto siūlo sumažinti greitį laikantis nustatytų apribojimų: pavyzdžiui, greitkelyje važiuoti ne 130, o 110 km/val. greičiu.
Elektromobilis šeimoms
Lengviau patekti į septynviečio elektromobilio trečiąją sėdynių eilę padeda „Easy Access“ sistema. Ji leidžia antrosios eilės sėdynes visiškai pakreipti ir vienu metu paslinkti į priekį.
Dėl viršutinėje antrosios eilės sėdynės atlošo dalyje sumontuoto valdiklio naudoti šią sistemą išties nesudėtinga. Kadangi durelės atsidaro plačiai, atsidurti ant galinės automobilio sėdynės taip pat daug paprasčiau.
Naujasis elektromobilis yra labai universalus, nes jame galima naudoti nuo 2 iki 7 vietų ir atitinkamai keisti pervežamų daiktų erdvę. Septynviečio E-5008 bagažinės tūris siekia 259 litrus, penkiaviečio – jau 748 litrus, o, palikus tik priekines sėdynes, talpa išauga iki 1815 litrų.
Po trečiosios eilės sėdynėmis yra papildoma maždaug 80 litrų talpos erdvė, puikiai tinkanti įvairiems daiktams vežiotis: pavyzdžiui, mėgstamam sportiniam inventoriui. Norintiems optimaliai išnaudoti šią erdvę gamintojai siūlo papildomai užsakyti specialų uždaromą stalčių. Galiausiai, kad būtų patogiau naudoti, E-5008 gali būti komplektuojamas su elektra valdomu bagažinės dangčiu. Jis standartiškai montuojamas GT apdailos versijoje.
Konkurse dalyvaujančio „Peugeot 5008“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: SUV
- Degalų rūšis: Benzinas/Hibridas
- Varantieji ratai: Priekiniai
- Variklio galia (ag): 136
- Sukimo momentas (Nm): 230
- Svoris (kg): 1 780
- Bagažinės tūris (l): 259
- 0-100 km/val. (s): 11,3
- CO2 emisija: 135
- Pradinė „Peugeot 5008“ kaina (eur): 35 600
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 46 400
Atiduokite savo balsą „Tautos automobilio rinkimuose“
Lietuvos vairuotojai nuo pat 1998-ųjų metų turi teisę išreikšti savo nuomonę ir atiduoti savo balsą „Tautos automobilio“ rinkimuose.
„Tautos automobilio“ rinkimuose dalyvauja visi šiemet konkursui pateikti automobiliai, tad kiekvienas Lietuvos vairuotojas gali savo balsu pademonstruoti savo simpatiją konkretiems modeliams, įskaitant ir „Peugeot 5008“.
Balsuoti už norimą automobilį galite „Tautos automobilio“ polapyje.