žiūrėjimas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „žiūrėjimas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „žiūrėjimas“.
Per karantiną žiūrite jau seniai matytus filmus? Turi tam paaiškinimą
Karantino metu rečiau pramogaujama ir pastebime, kad vietoje naujo filmo ar serialo vis dažniau linkstame žiūrėti jau seniai matytus filmus.
Jei turite savo mėgstamą serialą, bet neatsispiriate pagundai jį pamatyti dar ir dar kartą, tai žinokite, kad jūs ne vienas toks keistuolis. Tam yra pagrįstas mokslinis paaiškinimas – linkę nerimauti žmonės renkasi žiūrėti filmus, kai žino, kas įvyks toliau, jie nenori naujos informacijos.
Lietuviai dažniau už estus ir latvius žiūri vaizdo transliacijas internetu
Beveik pusė lietuvių vaizdo turinį internete žiūri bent tris kartus per savaitę ir šiuo įpročiu pirmauja visose Baltijos šalyse. Didžiausiais vienišiais prie ekranų drąsiai būtų galima įvardinti estus. Baltijos žiūrovų įpročius atskleidė šį pavasarį atlikta „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Tyrimo duomenimis, vaizdo transliacijas internete (angl. „VOD“) ne mažiau nei triskart per savaitę renkasi net 49 proc.
Kelionių įspūdžiai: Andalūzijos regionas, Valencija, Alikantė ir Gibraltaras
Makalius.lt gavo laišką nuo Dariaus Januškevičiaus, kuris atsiuntė vaizdo įrašą iš savo kelionės. “Sveiki, neperseniausiai dalinausi vaizdo įrašu iš kelionės po Kretos salą, dabar norėčiau pasidalinti įspūdžiais-vaizdo įrašu iš Ispanijos. Kelionės startas ir finišas Alikantėje 2013 liepos mėnesį.
Tyrimas: „Kempiniukas Plačiakelnis“ trukdo vaikams susikaupti ir mokytis?
Pasak mokslinių tyrimų, animacinio filmuko „Kempiniukas Plačiakelnis“ žiūrėjimas bent 9 minutes per dieną 4 metų vaikams gali sukelti trumpalaikius dėmesio sutelkimo sutrikimus bei mokymosi problemas.
Rezultatai buvo užfiksuoti įvertinus 60 vaikų, kurie žiūrėjo arba „Kempiniuką Plačiakelnį“ arba lėtesnio tempo animacinį filmuką „Caillou“. Po devynių minučių žiūrėjimo vaikai buvo paprašyti atlikti protinį testą ir paaiškėjo, kad tie, kurie žiūrėjo „Kempiniuką Plačiakelnį“, testą atliko blogiau.