vidaus degimo variklis
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „vidaus degimo variklis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „vidaus degimo variklis“.
ES ketina iki 2035-ųjų nutraukti automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimą
Europos Sąjunga pritarė tam, kad iki 2035-ųjų Europoje būtų nutrauktas automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimas, anksti trečiadienį paskelbė 27 narių blokas, siekiantis neutralumo klimato atžvilgiu.
Pasiūlymas buvo pateiktas 2021 metų liepą, o šis sprendimas reikš automobilių su benzininiais ir dyzeliniais varikliais pardavimo sustabdymą de facto ir visišką perėjimą prie elektrinių automobilių Europos Sąjungoje nuo 2035 metų.
Kita persėdimo į elektromobilius pusė ES: tikina, kad darbo netektų apie pusė milijono žmonių
Europos Sąjungos planai iki 2035-ųjų faktiškai uždrausti automobilius su vidaus degimo varikliais kelia grėsmę pusei milijono darbo vietų, tvirtina Europos automobilių tiekėjai.
Toks pareiškimas papildė perspėjimų sąrašą apie pasekmes dėl pernelyg skuboto perėjimo prie nulinės CO2 emisijos technologijų.
Remiantis Europos automobilių tiekėjų asociacijos „Clepa“ atlikta beveik šimto įmonių apklausa, daugiau kaip du trečdaliai iš šių 501 tūkst.
„Mercedes-Benz“ pažadai: nutrauks vidaus degimo variklių gamyba iki 2039 metų
Vokietijos prabangių automobilių gamintoja „Mercedes-Benz“ pirmadienį pranešė norinti nutraukti tradicinių degimo variklių pardavimus iki 2039 metų.
Po vieną turbiną kiekvienam cilindrui: Ar tai vidaus degimo variklio ateitis?
Variklių tūris mažėja, efektyvumas didėja, tarša mažėja? Anaiptol. Neseniai įsigaliojęs naujas kuro sąnaudų ir taršos matavimas parodė tamsiąją mažesnio tūrio variklių problemą – pernelyg dideles kuro sąnaudos ir ne tokias geras taršos emisijas, kurios paskatino visus gamintojus pakeisti variklių konstravimo formules.
Automobilių gamintojai dabar jaučiasi, lyg būtų įsprausti į kampą.
Vokietijos kompanija, kuri, teoriškai, turėtų išgelbėti vidaus degimo variklį
Ar galėtume pasakyti, jog vidaus degimo variklis šiuo metu išgyvena krizę? Iš skirtingų pusių vykstantys puolimai labiausiai liūdina ne automobilių gamintojus, o automobilių entuziastus, kurie dievina tepalo ir benzino kokteilį.
Mažytė, bet gausybę talentingų inžinierių turinti įmonė „MWI AG“, teigia, jog surado problemos sprendimo būdą, kuris, teoriškai, galėtų išgelbėti vidaus degimo variklį.
Inžinieriai nori visiems laikams pakeisti iki šiol naudotas uždegimo arba pakaitinimo žvakes.
„Volkswagen“ atstovas: „Sekanti vidaus degimo variklių karta bus paskutinė“
Vienas didžiausių automobilių gamintojų – „Volkswagen Group“, po daugelį vairuotojų supykdžiusio taršos skandalo, imasi radikalių priemonių, jog galėtų pakeisti viso koncerno įvaizdį visame pasaulyje.
Daugelio koncernų vadovai baiminasi, jog itin griežti taršos reikalavimai lengviesiems automobiliams gali labai stipriai atsiliepti ne tik gamintojų pelnui, bet ir daugelio Europos šalių ekonomikoms.
Vidaus degimo varikliai pasaulyje dominuos iki 2050 m.
Nacionalinė naftos taryba (NPC, National Petroleum Council) skelbia, kad dėl reikalingų didelių investicijų ir technologijų ribotumo vidaus degimo varikliai liks dominuojančiu galios šaltiniu maždaug iki amžiaus vidurio.
Alternatyvų tradiciniam kurui greitai neturėsime
Nepaisant augančio žaliųjų alternatyvų tradiciniam kurui pasirinkimo, panašu, kad tradiciniu kuru varomi automobiliai artimiausioje ateityje vis dar neturės atitikmenų, rašo BBC.
Per ilgus metus specialistas Stevenas Ashley klausimą dėl alternatyvų tradiciniam kurui uždavė technikos ekspertams, verslininkams, geriausiems inžinieriams, mokslininkams ir ekonomistams, kariūnams ir politiniams lyderiams. Reikia pripažinti, daugelis dabartinių ekspertų yra šališki, nes turi ekonominių interesų.
Kada nafta praras savo žvilgesį
Naftos gavyba gali sumažėti per 10 metų – ne dėl to, kad ji baigiasi, bet dėl pigesnių elektromobilių ir tobulesnių vidaus degimo variklių.
Žmonės buvo bauginami besibaigiančia nafta nuo pat tada, kai M. King Hubbertui kilo idėja apie „naftos smailę“ jau 6-ajame XX a. dešimtmetyje. Amerikietis geologas, dirbęs „Shell“ kompanijai, nurodė, kad neišvengiamai pasieksime tašką, kai naftos gavyba nustos augti ir pradės mažėti.
Kurą automobilių varikliuose uždegs lazeriai?
Elektrinės uždegimo žvakės radikaliai tikrai nepasikeitė nuo pat vidaus degimo variklio sukūrimo laikų. Tobulėjo naudojamos medžiagos, didėjo patikimumas ir tarnavimo laikas, tačiau pagrindinis principas išliko tas pats. Kuras uždegamas maža kibirkštimi tarp dviejų arti esančių elektrodų.
Tokios žvakės turi vieną problemą – jos tiesiog neatlieka savo darbo pakankamai gerai. Pats naudojamas uždegimo principas neužtikrina absoliučiai tikslaus uždegimo.
REKLAMA
REKLAMA
Vidaus degimas iš vidaus
Visi žino, kaip veikia 4 taktų vidaus degimo variklis. Tačiau retas kuris savo akimis yra matęs, kas vyksta cilindro viduje. Filmuota didelės spartos kamera.