viačeslavas tichonovas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „viačeslavas tichonovas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „viačeslavas tichonovas“.
Viačeslavas Tichonovas ir jo septyniolika pavasario akimirkų
Viačeslavas Tichonovas daugeliui geriau žinomas kaip Štirlicas iš „Septyniolikos pavasario akimirkų“. Būtent šis vaidmuo jam pelnė neblėstančią šlovę. Šiemet aktoriui būtų sukakę 85 metai.
Tichonovas buvo visų mylimas ir mėgstamas. Jis puikiai vaidino, visada labai taikliai perteikdavo savo personažo išgyvenimus ir patyrimus. Negana to - tiesiog meistriškai mokėjo sužavėti moteris, tad aktorės mielai sutikdavo su juo filmuotis meilės scenose.
Ypatingą ryšį jis turėjo ir su gyvūnais.
Protas ir padorumas - svarbiausios vyro savybės, mano rusai
Daugiausia Rusijoje gyvenančių žmonių - ir vyrų, ir moterų - iškiliausiomis stipriosios lyties atstovų savybėmis laiko išmintį ir padorumą, rodo sociologų tyrimai.Jurijaus Levados analitinio centro duomenimis, Rusijos piliečiai labiausiai vertina vyrų protą (65 proc.), padorumą (54 proc.), ūkiškumą, rūpestingumą, ištikimybę (po 29 proc.), gebėjimą pasipriešinti negandoms (26 proc.).Dar vertinamas ir išorinis patrauklumas, temperamentas, dvasinis artumas (po 7 proc.
Antanas Lukšas: Legendinis Štirlicas turėjo prototipą
Prieš 30 metų Maskvos televizija pradėjo demonstruoti kultiniu tapusį dvylikos serijų filmą “Septyniolika pavasario akimirkų” (rež. T. Lijoznova), kurio pagrindinis herojus - rusų žvalgas ir SS štandartenfiureris Maxas Otto von Schtirlizas. Šiame filme nebuvo nė vieno lietuvių aktorius. Dabar klaida taisoma - filmuojamame legendinio filmo tęsinyje vaidina Algis Dainavičius.
Bet tai būsimi kinematografiniai malonumai.
Stepoko Strolios namų kinas: “Pupuliukai” žengia į Europą. Naujų vaizdajuosčių ir filmų per TV (rugpjūčio 9 – 15 d.) apžvalga
Lietuviškai pasirodė licencinė vaizdajuostė “Kelias į pražūtį”. Pernykščiame Venecijos kino festivalyje daug kas tikėjosi šią žiaurią gangsterišką retrojuostą gausiant patį aukščiausią apdovanojimą.
Žiaurumas ir meilė
Kadangi Venecijos bienalė smarkiai atkuto, ir puikių filmų ten buvo daug, o prizų aiškiai per maža, “Kelias į pražūtį” negavo “Liūtų”, bet prastesnis nuo to nepasidarė.