ultimatyvi versija
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „ultimatyvi versija“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „ultimatyvi versija“.
431 a.g. automobilis tapo ekomaratono nugalėtoju
Didžiojoje Britanijoje parduodamas toks „Vauxhall VXR8“. Iš esmės tai tik šiek tiek adaptuota Europai Australijos „Holden“ sedano ultimatyviausia modifikacija. Tai brutalus galios užtaisas su 6,2 litro darbo tūrio 431 a.g. V8 tipo varikliu ir galinių ratų pavara. Ar tikisi, kad toks automobilis gali laimėti ekomaratone?
„Vauxhall VXR8“ neturi nieko bendro su taupumu ir ekologija, šio automobilio paskirtis yra dovanoti malonumus savo šeimininkui deginant benziną kibirais.
„Volkswagen“ ruošia radikalų „Polo“?
Automobilių naujienas medžiojantys fotografai užfiksavo maža, bet labai „piktą“ priešserijinį automobiliuką – iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad tai serijinis „Volkswagen Polo GTI“, tačiau tai yra gerokai radikalesnis „Polo R“.
Nors prieš metus „Volkswagen“ vadai dėjo ranką prie širdies aiškindami, kad kompanijai nereikia jokio ultimatyvaus „Polo R“, tačiau dabar situacija galėjo ir pasikeisti. Juk „Volkswagen Polo GTI“ yra vienas iš silpnesnių savo klasėje.
„Bugatti Veyron“ užtrenks duris su galingiausia atvira versija?
Dar birželio pradžioje „Bugatti“ paskelbė apie paskutinį pagamintą „Veyron“. Tačiau tai dar nereiškia visiškos „Veyron“ eros pabaigos – nors gamybai ruošiamas visiškai naujas modelis, šiandien dar galima užsisakyti atviras „Veyron“ modifikacijas.
Pasaulio praktika rodo, kad kiekvieno ryškesnio modelio pasitraukimas iš automobilinės scenos paprastai būna paženklintas specialiomis ribotomis versijomis.
Serijinis „Porsche 911 GT3 RS 4.0.“: bandymų keliuose vaizdai
Nuo gegužės mėnesio nuo konvejerio pradėjo riedėti ultimatyvi ir reta „Porsche 911“ versija „911 GT3 RS 4.0.“ Vokiečiai žada pagaminti tik 500 tokių automobilių.
Šiame automobilyje atmosferinio variklio darbo tūris padidintas nuo 3,8 iki 4 litrų, galia siekia jau magišką 500 a.g. ribą. Sukimo momentas ratams čia perduodamas per paprastą šešių pavarų mechaninę dėžę – automobilyje nebus jokių „užsakomųjų“ robotizuotų transmisijų.