taksi paslaugos
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „taksi paslaugos“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „taksi paslaugos“.
Kiekvieno vilniečio galvos skausmas – spūstys. Vairavimo instruktorius pataria, kurių gatvių vengti
Susidariusių spūsčių rytais ir vakarais – sunku išvengti. Neretai tai kelia didžiulį pasipiktinimą ne tik vairuotojams, bet ir tiems, kurie naudojasi taksi paslaugomis, viešu transportu ar mokinasi vairuoti. Kurios Vilniaus gatvės dažniausiai užsikemša? Ir kokia suma laukia po pasivažinėjamo per kamščius naudojantis „Bolt“ paslaugomis?
Linas Navickas, autosporto klubas „DDTeam“ vadovas, papasakojo, kaip galima stebėti srautus ir jų išvengti, – viskas slypi vienoje programėlėje.
Taksi vairuotoja Gintarė tapo Klaipėdos pažiba: klientai vadina „blondine su mersu“
Kai kuriems klaipėdiečiams sutikti 28-erių Gintarę Beržanskienę jau tapo įprasta – moteris jau penkerius metus uostamiestyje dirba taksi vairuotoja. Vis tik, kai kurie vis dar nustemba, kai išsikvietus taksi, atvažiuoja „Mercedes“ automobilis, už kurio vairo sėdi blondinė vairuotoja.
Naujienų portalui tv3.lt moteris pasakojo į šią veiklą įsisukusi netikėtai, sulaukusi vyro pasiūlymo. Tačiau taip užsikabino, kad jau skaičiuoja šeštus taksi vairavimo metus.
Pavėžėjo manevras Vilniuje baigėsi kraupia avarija
Vilniuje penktadienį prieš vidurnaktį sunkiai sužeistas su pavėžėjo automobiliu susidūręs motociklininkas. Pirminiais duomenimis, avariją sukėlė pavėžėjas – į sankryžą jis įvažiavo degant draudžiamam šviesoforo signalui ir sukdamas kairėn nepraleido priešpriešiais atvažiuojančio motociklininko. Avarija įvyko prie „Audėjo“, Drujos gatvėje. Motociklininkai sako, kad stovėjo prie sankryžos, užsidegus žaliai pajudėjo.
Naujametinė avarija: pavėžėjas rėžėsi į „Volvo“
Vos prasidėjus Naujiesiems metams Vilniuje neapsieita be avarijų. Vieną jų iš karto po vidurnakčio sukėlė taksi paslaugas teikiantis vairuotojas. Vos tik baigėsi miesto šventiniai fejerverkai, Žirmūnų ir Kareivių gatvių sankryžoje susidūrė „Volvo“ ir pavėžėjo „Opel“. Po smūgio pastarasis automobilis dar užlėkė ant šaligatvio ir atsitrenkė į atitvarus. Medikų pagalbos prireikė „Volvo“ vairuotojui. Dėl rankos traumos jis išvežtas į ligoninę.
Vilniuje pavėžėjas apdaužė du stovinčius automobilius ir apvirto
Penktadienį prieš vidurnaktį taksi paslaugas teikiantis pavėžėjas Vilniaus centre sukėlė didelę avariją. Apdaužyti trys automobiliai. Mindaugo gatvėje „Toyota Prius“ rėžėsi į stovintį automobilį „Toyota Auris“, šis nuo smūgio trinktelėjo dar į kitą automobilį. „Toyota Prius“ apvirto vidury gatvės. Avariją sukėlęs vairuotojas iš apvirtusios mašinos išsiropštė pats. Pavėžėjas važiavo vienas, be keleivių. Kituose automobiliuose žmonių nebuvo. Avariją sukėlęs vairuotojas buvo blaivus.
Vilniuje pavėžėja sukėlė didelę avariją: sudaužyti trys automobiliai
Pirmadienį vakare Naugarduko gatvėje taksi paslaugas teikianti vairuotoja sukėlė avariją, per kurią sudaužyti trys automobiliai ir nukentėjo ji pati. Avarija įvyko netoli sankryžos su Birželio 23-iosios gatve. Pavėžėjos automobilis „Toyota Prius“ išsukinėjo iš degalinės. Vairuotoja nepamatė Naugarduko gatve važiuojančio „Alfa Romeo“ ir trenkėsi į pastarąjį automobilį. Po smarkaus smūgio pavėžėjos automobilis dar rėžėsi į gatvėje pastatytą „Nissan“. Pavėžėja važiavo viena, be keleivių.
Tragišką avariją sukėlęs taksistas: baisiausia, kad negalėsiu vairuoti
Vilniaus miesto apylinkės teismas paskelbė nuosprendį pernai per Kalėdas Vilniuje perėjoje moterį pražudžiusiam taksistui. Kalėjimo nuteistasis išvengė, tačiau skundžiasi, kad liks be darbo – iš jo atimtas ir vairuotojo pažymėjimas. 2017 m. gruodžio 26 d. taksi paslaugas teikiančio pavėžėjo automobilis Gedvydžių gatvėje perėjoje parbloškė moterį. Antros Kalėdų dienos rytą partrenktą pėsčiąją bandė gaivinti medikai. Ji mirė eismo įvykio vietoje.
Taksi keleiviai Vilniuje susimokėti galės telefonu
Mobilioji programėlė, suteikianti galimybę atsiskaityti už kelionę spustelėjimu ekrane, – jau realybė Lietuvoje. Užuot piniginėje ieškoję grynųjų ar traukę iš jos banko kortelę, taksi keleiviai Vilniuje turi alternatyvą. Dar labai naują atsiskaitymo būdą „In-App payment“ estų kompanija „Taxify“ pastarąjį mėnesį pristato net dešimtyje šalių, tarp jų – ir Lietuvoje.
Vilniaus valdžia vengė teikti informaciją apie dotacijas „Vilnius veža“
Vilniaus miesto savivaldybė, deklaruodama norinti pagerinti taksi paslaugų kokybę, legalizuoti verslą, skyrė milijonus dotacijų savo įsteigtai įmonei „Vilnius veža“ gyvuoti. Tačiau skaidrumo siekianti savivaldybė nenoriai teikė informaciją apie dotacijas, rašo „Verslo žinios“. Tyrimą atlikusi Konkurencijos taryba nustatė, kad savivaldybė„Vilnius veža“ veiklai pradėti ir plėtoti iki 2014 metų vasario buvo skyrusi ne mažiau kaip 1,6 mln. litų.
Apklausa: kauniečiai nepatenkinti taksi paslaugomis ir vairuotojų kultūra
Kauno miesto taksi ir maršrutinių taksi vairuotojų darbo kokybė yra nepatenkinama, šias transporto paslaugas teikiančių vairuotojų darbo kultūra, etika yra palikta savieigai, be priežiūros ir kontrolės, rodo apklausos, kurią atliko Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, rezultatai.
Kauno mieste leidimus verstis taksi paslaugomis turi 24 taksi įmonės ir 40 įmonių, vežančių keleivius M2 klasės autobusais. Individualios veiklos pažymėjimus turi 150 vairuotojų.
REKLAMA
REKLAMA
Negavus kvito iš taksi vairuotojo, VMI kviečia apie tai pranešti telefonu 1882
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) primena, kad nuo lapkričio 1-osios visi taksi keleiviai turi gauti kvitus - keleiviui sumokėjus taksometro rodomą sumą, vairuotojas visada privalo jam išduoti pinigų priėmimo dokumentą. Tokia tvarka nustatyta LR Susisiekimo ministro įsakymu patvirtintose Keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais taksi taisyklėse.
Taksi karą pralaimi keleiviai
Šiandien jau nebegali būti garantuotas, kad Šiauliuose išsikvietęs taksi tikrai nuvažiuosi, kur reikia.
Arši konkurencinė kova taksi versle keleiviams nenaudinga. Monopoliais virstančių taksi įmonių vairuotojai atsisako važiuoti į atokesnius miesto rajonus, nes už kelią iki kliento jiems niekas nesumoka.
Kuo mažiau taksi įmonių – tuo keleiviui paslauga brangesnė ir, tikėtina, – dar brangs.
Nuo gegužės taksistai privalės registruoti taksometrus ir naudoti apskaitos žurnalus
Siekiant užtikrinti skaidrią pajamų apskaitą taksi paslaugų srityje ir užkirsti kelią mokesčių slėpimui nuo gegužės visos taksi įmonės ir individualią veiklą vykdantys taksistai privalės registruoti savo taksometrus Valstybinėje mokesčių inspekcijoje (VMI) ir vesti pajamų apskaitos žurnalus, sako VMI direktoriaus pavaduotojas Artūras Klerauskas.
„Visi automobiliai su įrengtais taksometrais turės atvykti į VMI, turės būti užregistruoti taksometrai.
Patikrinę 20 taksi, surašė 13 pažeidimų protokolų
Vilniaus miesto savivaldybė kartu su policija ir Mokesčių inspekcija pradėjo tikrinti taksi įmonių veiklą. Patikrinimai truks mėnesį – nuo spalio 14 iki lapkričio 14 d.Viešosios tvarkos darbuotojai kartu su Vilniaus policijos patruliais šeštadienį tikrino taksi paslaugas teikiančius vairuotojus ir jų automobilius, teigiama Vilniaus savivaldybės pranešime.
Parlamentaras sugalvojo pasivažinėti taksi
Sostinės taksistai pelnosi iš Seimo nario, kuris jiems negaili valstybinių lėšų.
Štai Dainius Budrys mėgsta važinėti prabangiai. Viena jo kelionė po Vilnių kainavo net 250 litų. Tačiau toks išlaidavimas nepatinka Seimo etikos sargams. Politikas turės paaiškinti, kaip sugebėjo iškart išleisti tiek pinigų.
„Lietuvos ryto" paklaustas apie pasivažinėjimą už milžinišką sumą, D.Budrys negalėjo tiksliai pasakyti, kur tą sekmadienį važiavo, be to, taksi išleista suma iš pradžių jam neatrodė didelė.
Vilniaus oro uostas skatins keleivius vertinti taksi paslaugas
Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) skatins keleivius vertinti taksi paslaugas. Tai daryti ketinama, siekiant spręsti kylančias problemas dėl nekokybiško taksi besinaudojančių keleivių aptarnavimo.
Britanijoje už taksi jau galima atsiskaityti SMS žinute
Mobiliojo ryšio bendrovės „Vodafone“ abonentai Didžiojoje Britanijoje dabar gali nebesirūpinti dėl taksi paslaugų apmokėjimo. Neseniai šalyje atsirado specialūs automobiliai, finansuojami būtent kompanijos „Vodafone“.
Šie automobiliai ne tik nuveš žmones ten, kur jiems reikia; juose yra įrengtas universalus mobiliojo telefono įkroviklis, skelbia šalies žiniasklaidos priemonės.
Tačiau įdomiausia tai, kad tokių taksi keleiviai gali susimokėti už kelionę mobiliuoju telefonu.
Smulkieji vežėjai – už borto
Panevėžio valdžiai pavyko išstumti smulkiuosius verslininkus iš keleivių vežimo verslo mieste. Dar praėjusią savaitę maršrutinių mikroautobusų vairuotojai tarsi skęstantieji griebėsi šiaudo ir patraukė tiesiai į Savivaldybėje tąkart vykstantį Tarybos posėdį.
Išnyks nuo rudens
Jie politikams bandė skųstis, kad yra išstumiami iš verslo ir nuo rudens nebegalės vežti keleivių, todėl neteks darbo. Tačiau desperatiškas vežėjų bandymas nepasiteisino.
Mažės maršrutinių taksi paslaugų teikimas Panevėžyje
Liepos–rugpjūčio mėnesiais baigiasi maršrutinių taksi paslaugas teikiančių vežėjų sutarčių galiojimas. Panevėžio savivaldybės administracijos organizuotuose konkursuose vežėjų (operatorių) parinkimo keleiviams vežti Panevėžyje miesto vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais, kurių numatyta net 13, dalyvavo tik vienas vežėjas, kuris šiuo metu yra pripažintas nugalėtoju dviejuose konkursuose – 3-iojo ir 10-ojo maršrutų.
Už sukčiavimą 600 Niujorko taksistų neteks darbo
Kovo mėnesį viešumon iškilusi Niujorko (JAV) taksistų sukčiavimo istorija baigėsi precedentų neturinčiomis sankcijomis. Jomis „Didžiojo obuolio“ valdžia geltoniesiems automobiliams bando grąžinti reputaciją, kurią sutrypė taksi vairuotojų godumas.
Paaiškėjo, jog daugiau nei 600 taksistų turės stoti prieš teismą dėl sukčiavimo. Be gresiančių 5 000 dolerių baudų, iš taksistų bus atimtos keleivių vežimo licencijos.
Statistika teigia, kad pusė iš 13 tūkst.
Panevėžio taksi rinkoje – laukimo nuotaikos
Pastaraisiais metais Panevėžyje susikoncentravus taksi verslui, konkurencinė kova tapo ne tokia aštri. Panevėžio taksi bendrovės keleiviams taiko maždaug dviejų litų už kilometrą tarifą ir tokį pat ar šiek tiek didesnį įsėdimo mokestį.
Keleivių neliko
Tokie įkainiai buvo dar prieš prasidedant krizei, ir tai bendrovėms nelabai padeda išgyventi sunkmetį. Jų atstovai teigia, kad verslas pateko į sunkią padėtį.
„Panevėžyje situacija kritiška.
Taksi pinga Klaidėdoje, kaip kitur?
Konkurencija ir sumažėjęs klientų skaičius verčia mažinti kainas Klaipėdoje dirbantiems, tačiau ant bankroto ribos atsidūrusias taksi.
Uostamiesčio taksistai, kurių paslaugos šalyje iki šiol buvo bene brangiausios, nuo šiandien už įsėdimą vietoje keturių litų ima tik litą, vieno kilometro kaina nuo pustrečio lito sumažinta iki pusantro.
„Drastiškai krenta užsakymai. Krito gal nuo praeitų metų gal kokius tris kartus. Žmonės praktiškai kai pinigų neturi,turim prisitaikyti prie naujų kainų.