sirenose
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „sirenose“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „sirenose“.
R. Castelluci: cenzūra nėra kliūtis menininkui, tai – įžeidimas žiūrovui
Į Vilnių vienai dienai atvyko italų režisierius Romeo Castelluci. Jo spektaklis „Apie Dievo Sūnaus veido koncepciją“, sukėlęs didžiulį ažiotažą Lietuvoje, „Sirenų“ festivalyje parodytas dukart. Žiūrovai spektaklį išlydėjo ovacijomis, prie teatro abi dienas buvo giedamos giesmės, kalbamas rožančius bei laikomo protesto plakatai.
Italų režisierius R. Castelluci Vilniuje vieši ne pirmą kartą – jau ankstesnėse „Sirenose“ rodyti jo spektakliai.
„Gaidoje“ – operos spektaklis
Jau tapo tradicija, kad festivalis „Gaida“ kasmet pristato kamerinį sceninį veikalą, tuo tarsi skatindamas pas mus vis dar merdinčio žanro kūrybą. Prisiminus kelerius pastaruosius metus – tai buvo O. Balakausko „Tolimoji“ (koncertinis atlikimas, 2002), net keturios kamerinės operos 2004 m., iš kurių viena – amerikiečio R. Ashley‘o „Celestial excursions“, 2005 m. festivalis lietuvių publiką supažindino su įdomia olando M. van der Aa opera „One“, praeitais metais matėme V. Jurgučio šokio projektą ...
Oskaro Koršunovo teatras vėl Stokholme
Šią savaitę Švedijos sostinės žiūrovų laukia susitikimas su OKT/Vilniaus miesto teatro spektakliu „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“. Tai nebus pirmoji Stokholmo publikos pažintis su Oskaro Koršunovo kūryba. Jau 1999 metais čia gastroliavo du oberiutinės trilogijos spektakliai, Daniilo Charmso ir Aleksandro Vvedenskio „Senė 2“ ir D.Charmso „Ten būti čia“, suvaidinti Stokholmo teatro „Replica“ scenoje ir sulaukę puikaus kritikos įvertinimo.
Chaosas apie meilę
Tiesus-šviesus prisipažinimas „Aš tave labai myliu“ trečiojo GI teatro spektaklio afišose gali būti adresuotas kiekvienam potencialiam žiūrovui, bet veikiausiai skirtas talentingiems aktoriams, kurie, susibūrę po šios naujos, bet metodiškai veikiančios teatrinės įstaigos stogu, mėgina pildyti savo kūrybines biografijas vienos valandos spektakliu be teksto. Be teksto – užtat su balsu, ir dar kokiu.