reklama internete
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „reklama internete“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „reklama internete“.
Pernai reklamos rinka susitraukė 12,5 proc., šiemet prognozuojamas atsigavimas
Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei tikėtasi – 12,5 proc. arba 15 mln. eurų ir siekė 105 mln. eur. Vienam šalies gyventojui 2020-aisiais, pandeminiais, metais teko vidutiniškai 37,6 eurai reklamos išlaidų. Šiemet reklamos rinka prognozuojama stabilizuosis ir ims rodyti atsigavimo ženklus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Didžiausia reklamos dalis 2020 metais teko TV ir internetui – atitinkamai apie 46,7 proc. ir 20,5 proc. rinkos.
Internetas 2016-aisiais: kas karaliaus, o kas turės pasitraukti
Specialistai sako, kad nuo Naujų metų interneto paieškose labai padaugėjo užklausų apie tai, kas šiais metais laukia paties interneto. Ar daugės reklamos? Ar ji bus geriau apmokama? Ar vis dar karaliaus „Facebookas“? Ar paskęsime interneto beribiame turinyje? Vienos didžiausių lietuviškų interneto svetainių grupės „TiPRO grupės“ savininkas Elvijus Gudžiūnas pabrėžia, kad prieš pradedant spėlioti, pirmiausia reikia paneigti kelis populiarius mitus apie internetą.
Kaip komentarai internete virsta reklama
Mėgstamame forume diskutuodami apie naudojamus puodus ar pasirinktas žiemines padangas pernelyg neatsipalaiduokite – gali būti, kad kaip tik jums bruka reklamą. O gal ir pats to nesuprasdamas tapote konkretaus prekių ženklo advokatu.
Populiariame forume „Mano drabužiai“ narės aktyviai diskutuoja apie vieno prekių ženklo kas mėnesį siunčiamus grožio priemonių rinkinius. Jos dalijasi patirtimi, ką gavo, ar yra patenkintos, tarpusavyje mainosi neįtikusiais produktais.
Reklamai internete kas mėnesį išleidžiama po beveik tris milijardus JAV dolerių
Naujausi „The Interactive Advertising Bureau“ statistiniai duomenys rodo, kad reklama internete šiandien išgyvena geriausius laikus, kokie kada nors buvo. Pirmą kartą istorijoje reklamai per pusmetį visame pasaulyje buvo išleista 17 milijardų JAV dolerių, o tai yra maždaug 2,83 mlrd. dolerių per mėnesį.
Lyginant su 2011 metų pirmuoju pusmečiu, sumos, skirtos interneto reklamai, išaugo 14 procentų.
Į reklamą internete – dvigubai daugiau investicijų
Naujausi tyrimai atskleidžia, kad į reklamavimąsi internete Lietuvoje investuojama bemaž 100 proc. daugiau nei manyta iki šiol.
„Vadovaujantis „TNS LT“ duomenimis, pirmojo 2012 metų ketvirčio reklamavimo internete gross investicijos (suma iki nuolaidų) reklamai internete Lietuvoje siekė apie 15,4 mln. litų. Įvertinus rinkoje egzistuojančias nuolaidas, realios reklamavimo apimtys siekia apie puse įvardintos sumos, t.y. 7-8 mln. litų.
Reklama internete: efektyvu nelygu populiaru
Tradiciniai reklaminių skydelių (angl. banners) formatai išlieka populiariausi Centrinėje ir Rytų Europoje (toliau CRE), nors ant jų interneto vartotojai spaudžia rečiau nei ant interaktyvesnių jų formų, rodo „Gemius“ tyrimas.
Dar daugiau, aktyviausi reklamoje verslo sektoriai nesusilaukia atitinkamai didelio vartotojų susidomėjimo, ką galima matyti iš žemų jų kampanijų CTR (angl. Click-through ratio) rodiklių.
Internetinės reklamos rinka augs, tačiau nuostoliai nebus padengti
Nors šiemet prognozuojamas šioks toks internetinės reklamos rinkos augimas, tačiau jis nebus toks didelis, kad galėtų padengti didžiausių rinkos žaidėjų 2009 metais patirtus nuostolius.
„Milžiniško reklamos rinkos atsigavimo nebus. Pirmas pusmetis parodė, kad šiemet geriau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, tačiau kilimas neryškus. Po metų naujienų portalų balansuose pelnų nebus.
Laikraščiai internete – ant bangos
Laikraščių leidėjai paprastai ilgai suka galvas, kaip pripratinti skaitytojus prie internetinės savo leidinių versijos, ir kaip padaryti, kad jos neštų pinigus. Bet panašu, jog tai atsiperka – laikraščių interneto srautai rodo puikius rezultatus, praneša Mediaweek.com.
Tą atskleidė „Newspaper National Network“ (NNN) atlikto tyrimo rezultatai. NNN valdo 25 lyderiaujančių Amerikos leidybinių žiniasklaidos kompanijų rinkodarą.
Reklama televizijoje praranda pozicijas
Tyrimai rodo, kad reklama spaudoje yra daugiau nei dvigubai efektyvesnė nei televizijoje.
Reikia perskirstyti biudžetą
Kiekvienas svaras sterlingų, išleistas reklamai spaudoje, uždirba apie 5 svarus grąžos. 2,15 svaro, išleisto reklamai televizijoje ar internete, atneša tik 3,44 svaro grąžos. Tai atskleidė „Microsoft Advertising“ atlikta 26 Jungtinės Karalystės prekybininkų veiklos rezultatų studija, rašo timesonline.co.uk.