ne vienas kelyje
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „ne vienas kelyje“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „ne vienas kelyje“.
Vaidotas Žala jungiasi prie „Ne Vienas Kelyje“ kūrybinės grupės
Lenktynininkas Vaidotas Žala nuo rugsėjo sportinio automobilio vairo ratą iškeis į mikrofoną ir žvelgdamas į filmavimo kamerą sveikinsis su LNK laidos „Ne vienas kelyje“ žiūrovais. Atsinaujinusioje laidoje Vaidotas supažindins automobilistus su galinga lenktynine ir sportine technika, kitu kampu žvelgs į eismą.
Atsinaujinusi laida
Rugsėjį prasidės jau 10-asis kultinės laidos apie automobilius, eismą ir eismo dalyvius „Ne vienas kelyje“ sezonas.
Realybės šou: kaip gimsta vairuotojas?
Kokių tik realybės šou nerodo Lietuvos televizijos... Visi tik šoka, dainuoja, laukus aria ar net mylisi. Tačiau dar niekas Marijos žemėje nerodė, kaip gimsta vairuotojas. Iki šiol. Mat tokį realybės šou rodo LNK laida „Ne vienas kelyje“.
Žino tik pradinukai, bet ne „patyrusieji“
Kiekvieną sekmadienį 16:40 LNK laida „Ne vienas kelyje“ rodo Rasos, jaunos studentės iš Kauno, pamokas „ARV-Auto“ vairavimo mokykloje.
TV eksperimentas: ar vis dar baisūs Lenkijos keliai
LNK laidos „Ne vienas kelyje“ kūrėjai ir patyrę vairuotojai Valdas Valiukevičius ir Dainius Leonavičius šį sekmadienį 17 val. laidoje siūlo neeilinį eksperimentą. Vyrai leidosi į kelionę Lenkijos keliais, bandydami išsklaidyti ar patvirtinti mitus apie vairavimą kaimyninėje šalyje.
Lietuvos vairuotojai bijo Lenkijos kelių ir dažnai Vokietiją pasiekia kur kas brangesniu būdu – keliaudami keltu iš Klaipėdos į Kylį.
Atliktas tyrimas apie padangas tiesiog šokiravo
LNK laidos „Ne vienas kelyje“ žurnalistai, patikrinę šimtą atsitiktinai pasirinktų automobilių studentų miestelyje, pastebėjo, kad net 45 automobiliai vasarą važinėjo žieminėmis padangomis. Tai reiškia, kad beveik pusė sostinės vairuotojų vasarą važinėja žieminėmis padangomis.
Dviejų patikrintų automobilių padangų protektorius buvo mažesnis nei leistini - 1,6 mm, o aštuonių automobilių padangų protektoriaus gylis buvo mažesnis už rekomenduojamus 3 mm.
Kauno turguje lietuviai ieško dyzelinių vokiškų automobilių
Kauno turgus – automobilių tranzito punktas į Rytus. Kiekvieną rytą Kauno automobilių turgų apsupa būriai rytietiškų bruožų vyrų. Tai - automobilių pirkliai iš Kirgizijos, Kazachstano ir kitų Rytų šalių. Būtent jie yra labiausiai lietuvių laukiami. Mat svetimšaliai nuperka apie 70 procentų mašinų.
Jie važiuoja čia, o ne į Vokietiją ar Prancūziją, nes čia paprasčiau – lietuviai juos supranta, lietuviai atveža tokias mašinas, kokių reikia jų šalims.
Kaip veikia žmogaus vidinis odometras?
Ar gali geras vairuotojas važiuoti rekomenduojamu greičiu nežiūrėdamas į odometro parodymus? Kaip tiksliai jis jaučia automobilio greitį? Ir kas yra geras vairuotojas?
Tokius klausimus uždavė sau LNK laidos „Ne vienas kelyje“ rengėjai, automobilių ekspertai Dainius Leonavičius ir Valdas Valiukevičius.
Sušalusi ispanė Vilniuje viršijo greitį važiuodama dviračiu
Ispanijos gyventoja važiuodama sostinės Gedimino prospektu dviračiu, viršijo leistiną greitį ir buvo sustabdyta Kelių policijos pareigūnų, tądien dirbusių su laidos „Ne vienas kelyje“ ekipa.
Moteris sakė, kad čia Lietuvoje labai šalta, dėl to tenka smarkiau minti dviračio pedalus. Gedimino prospekte, kur greitis ribojamas iki 20 km/h, ji važiavo 24 km/h greičiu. Pareigūnai patikino, kad už tokius pažeidimus dviratininkai taip pat baudžiami.
Naujos estų kelių taisyklės – spąstai lietuviams
LNK laidos „Ne vienas kelyje“ kūrybinė grupė tęsia reportažų ciklą apie Estiją ir jos vairavimo tradicijas. Šį sekmadienį 17 val. žiūrovų laukia intriguojantis reportažas apie naująsias estų Kelių eismo taisykles.
„Sužinoję kai kuriuos jų punktus, mes buvome nustebę. Estijos svečiai vairuotojai, manau, bus šokiruoti, kai policininkai juos nubaus, – sako LNK laidos vedėjas Dainius Leonavičius. - Mat kai kurie Kelių eismo taisyklių punktai yra unikalūs.
Tina su I. Šimukauskiene – saugiausiai vairuojančių įžymybių konkurso finale
LNK laida „Ne vienas kelyje“ visus metus rodė konkursą „Saugiausiai vairuojanti Lietuvos garsenybė“. Žiūrovai stebėjo, kaip vairuoja įvairios garsenybės, kaip jiems sekasi kovoti tarpusavyje. Į Rygos poligoną 333 keliavo Algis Ramanauskas Greitai, Ramūnas Rudokas, Kristina Navickaitė Tina, Merūnas Vitulskis ir daugybė kitų.
Kiekvienas jų Rygoje turėjo išlaikyti sudėtingą egzaminą iš trijų dalių – įveikti tris sudėtingus važiavimo ruožus su slidžiais paviršiais.
„Ne vienas kelyje“ žurnalistai filmuos eismo pažeidėjus
Kelių eismo taisyklių pažeidėjams teks būti dar atsargesniems. Mat nuo šiol juos stebės ne tik kelių policijos pareigūnai, bet LNK ir laidos „Ne vienas kelyje“ kameros.
Įprastuose žurnalistų automobiliuose jau įmontuota filmavimo technika, kuri fiksuos priekyje važiuojančius pažeidėjus ir jų veiksmus. Pagal susitarimą su kelių policijos pareigūnais, filmuota medžiaga bus perduodama jiems. Na, o policininkai tirs situacijas ir baus eismo chuliganus.
REKLAMA
REKLAMA
„Ne vienas kelyje“ laidoje – padangų karas
Laidos redaktorius Valdas sumanė žiemos lenktynių trasoje nurungti bene greičiausią ralio lenktynininką Vytautą Švedą. Abu vyrai susikovė – kuris kurį? Vyrai suko ratą po rato „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje, tačiau jų tikslas buvo kitas.
„Neturėjau tokios kvailos minties įveikti vieną geriausių ralio lenktynininkų, – sako Valdas Valiukevičius.
R. Dominaitytės ekstremalūs išbandymai „Ne vienas kelyje“
LNK laida „Ne vienas kelyje“ tęsia išbandymų vairavimu maratoną Lietuvos įžymybėms. Atvykusi į specialiai įrengtą poligoną Latvijoje ir išvydusi trasas, kuriomis teks vairuoti, garsi aktorė vis klausinėjo laidos „Ne vienas kelyje“ rengėjų, ar šiems negaila tokiems reikalams ir vairuotojams patikėti naujutėlaitį automobilį.
Pamačiusi, kaip vairuoja kiti „Ne vienas kelyje“ herojai, Redita savo eilės laukė su didele baime, nors buvo pasiryžusi įveikti trasas su moterišku užsidegimu.
Kodėl važiuoti sostinės gatvėmis dviračiu – neįmanoma misija?
LNK saugaus eismo laida „Ne vienas kelyje“ sekmadienio laidą skirs Paryžiaus automobilių parodai, iš kurios ką tik grįžo žurnalistė Živilė Vaškytė ir... Vilniaus dviratininkams. Laida nutarė išsiaiškinti, ar dviratis yra patogus transportas – ne poilsio, o susisiekimo priemonė.
Žurnalistai surengė eksperimentą ir į Vilniaus gatves, apsiginklavę 8 kameromis, išvažiavo su dviračiais.
LNK apdovanojo saugiausiai vairuojančią Lietuvos garsenybę
LNK laida „Ne vienas kelyje“ surengė konkurso „Saugiausiai vairuojanti Lietuvos garsenybė“ finalą. Į garsiąją „Nemuno žiedo“ lenktynių trasą laidos rengėjai pakvietė keturias žvaigždes: LNK laidų vedėjus Živilę Vaškytę bei Giedrių Leškevičių, smuikininką Vilhelmą Čepinskį bei dviratininką Tomą Vaitkų. Pastarasis į konkurso finalą atvyko net iš Ispanijos.
Būtent šie visi žmonės buvo pripažinti saugiausiai vairuojančiais.
„Ne vienas kelyje“: garsus psichologas prieš garsų lenktynininką
Garsus psichologas Gintaras Chomentauskas, kiaurai matantis mus visus. Ir automobilių ralio talentas Vytautas Švedas. Ką turi bendro šie tokių skirtingų profesijų žmonės?
Kaip atrodytų , jeigu jie apsikeistų vietomis? Tokį eksperimentą surengė laida “Ne vienas kelyje". Automobiliams neabejingam Gintarui šį kartą teks pamirš savo galias ir sugebėjimus. Jis taps jauno, greito lenktynininko mokiniu ir stengsis įvykdyti jo paliepimus.
Kodėl švyturėliai ir sirenos vairuotojams sukelia paniką?
It užsispyręs asilas vidury kelio - taip kartais atrodo automobilis, kurio vairuotojas, išgirdęs atlekiant greitosios pagalbos mašiną, tiesiog sustoja tiesiog gatvės vidury. Žmogus būtent taip nusprendžia netrukdyti į nelaimę skubantiems medikams. Ne paslaptis, kad specialiųjų tarnybų švyturėliai ir garso signalai kai kuriems vairuotojams sukelia paniką, o drąsesniems tiek aptemsta protas – kad nusprendžia, jog jų bolidas sankryžą prašoks greičiau.
„Via Baltica“ kelias – prakeiktas?
Raganų užburtas ir piktų dvasių apsėstas, krauju nužymėtas „Via Baltica“ kelias - tiesiausias kelias, vedantis nuo Lenkijos pro Marijampolę ir Kauną Latvijos link. Tarptautinės reikšmės magistralė tarp vairuotojų jau seniai vadinama prakeiktu keliu. Vien atkarpoje nuo Marijampolės iki Kauno yra šešios juodos dėmės, kuriose nuolat įvyksta tragiški eismo įvykiai.
Kalbėjimas telefonu už vairo gali apkarsti
Kalbėjimas vairuojant automobilį unikalus tuo, kad vienija visas automobilių rūšis, visų tipų vairuotojus, visus socialinius sluoksnius, neišskiria nei lyčių, nei profesijų.
Nepaisant įrodymų, kad taip elgiantis kelyje rizika sukelti eismo įvykį yra 3–4 kartus didesnė – vairuotojai kalba. Ir kiekvienas turi tvirtą alibi – „labai svarbus skambutis".
Vilniuje per mėnesį nubaudžiama apie porą šimtų plepučių, visoje Lietuvoje – apie tūkstantį.
„Ne vienas kelyje“: kaip Vilnių pervažiuoti be kamščių
Sekmadienio laidoje „Vienas kelyje“ - svarbiausi patarimai, kaip Vilniaus kamščius žaliaisiais transporto koridoriais įveikti per trumpiausią laiką.
Pernai rudenį sostinėje ėmė veikti moderni šviesoforų sistema. Vadinamieji "žaliosios bangos" koridoriai ir kritikuojami, ir giriami. Sankryžos bei žalios bangos projektuojamos pasinaudojant naujausia eismo valdymo inžinerijos programine įranga, sudėtingais algoritmais, jutikliais, davikliais, stebėjimo kameromis.
„Ne vienas kelyje“ - reportažas iš prasikaltusių vairuotojų kolonijos
Liaudis sako, neišsižadėk tiurmos, ligos ir ubago lazdos. Kartais neatsargus ar neatsakingas poelgis kelyje gali apversti gyvenimą aukštyn kojomis. Dauguma nuteistųjų atvirą koloniją vadina „sanatorija“.
Ne visi atsidūrę anapus tvoros jaučiasi kalti. Šilutiškė penkių vaikų mama Laima neigia, kad vairavo išgėrusi ir sukėlė eismo įvykį. Mantas mano, kad tragiškas įvykis buvo įrašytas jo gyvenimo knygoje, todėl nesigaili dėl to, kas įvyko.
10 elementariausių mandagaus elgesio kelyje taisyklių
Šiandien, kovo 26-ąją Europoje minima Mandagumo keliuose diena. Ta proga LNK laida „Ne vienas kelyje“ domėjosi, kaip pasikeitė Lietuvos vairuotojai per 20 nepriklausomybės metų ir kodėl vis dar gąsdiname savo vairavimo įpročiais svečius iš Europos. Laidoje bus paskelbtas elementariausių mandagaus elgesio kelyje taisyklių dešimtukas.
1. Vairuok atsakingai. 2. Išlik ramus, nesileisk supykdomas. 3. Su šypsena užleisk kelią, o užleistas - padėkok.
„Ne vienas kelyje“: keliuose – vis mažiau korupcijos
„Ne vienas kelyje“ praneša, kad pernai užregistruoti 284 atvejai, kai transporto priemonių vairuotojai, siekdami išvengti baudų, kelių policininkams siūlė kyšius. 42 policininkai įtariami juos paėmę. Trylikai vairuotojų, kurie bandė papirkti pareigūnus skirta reali laisvės atėmimo bausmė.
Nepakantumas korupcijai keliuose auga ir tarp pačių policininkų, ir tarp vairuotojų.
„Ne vienas kelyje“: automobilių vagys paliko Lietuvą?
Iš Lietuvos bėga visi kas tik gali, bėga net ir automobilių vagys. Tokią išvadą daro LNK laidos „Ne vienas kelyje“ kūrėjai sykiu su kriminalinės policijos darbuotojais atlikę praėjusių metų nusikaltimų analizę. Automobilių pagrobta beveik trečdaliu mažiau.
„Ne vienas kelyje“: kaip žmonės elgiasi pavojingame ralyje?
Žiemos ralis vyksta kiekvieną sausį. Būtent žiemos lenktynės sulaukia bene daugiausia žiūrovų. Gal dėl to, kad žmonės būna išsiilgę ralio varžybų, paskutinį kartą rengtų spalį. O gal ir dėl to, kad būtent žiemos trasomis automobiliai lekia didžiausiu greičiu. Mat ant kelio dangos juos laiko specialios sportinės padangos su ilgais dygliais.
Nemažai žiūrovų į ralį vyksta kaip į žiemos šventę – ir susitikti su draugų kompanija, ir pasilinksminti.
„Ne vienas kelyje“: Živilė Vaškytė vairuoja su galva, o ne su koja
LNK laidų vedėja Živilė Vaškytė laikė sudėtingą egzaminą pas garsųjį lenktynininką Ramūną Čapkauską. Dalyvauti šiame eksperimente Živilę pakvietė kolegos iš laidos „Ne vienas kelyje“.
Živilei, kaip ir daugeliui kitų, prieš tai eksperimente dalvvavusių žvaigždžių teko vairuoti automobilį Rygoje, saugaus vairavimo poligone. Čia jai teko įveikti 4 specialius ruožus, specialiose trasose. Šios trasos įrengtos taip, kad net ir vasarą čia yra slidus paviršius imituojantis ledą.
„Ne vienas kelyje“: kaip suteikti pirmąją pagalbą?
Nėra abejonių - daugiau žmonių žino kaip pasigaminti suši ar nelegaliai parsipūsti filmą iš interneto, nei kaip suteikti pirmąją pagalbą nelaimės atveju. Pagalvojus apie kraujo stabdymą ar dar blogiau – dirbtinį kvėpavimą, mažų mažiausiai susuka vidurius, jei ne nuo vaizdo tai bent jau nuo šoko ar panikos.
Per dieną Lietuvoje bandoma užregistruoti po 2 vogtus automobilius
Vogtas automobilis neskleidžia jokio blogo kvapo. Atvirkščiai, jo pardavėjas gudriai merkia akį ir siūlo tokį smulkutį sąmokslą, saldų mažyti nusikaltimą prieš valstybę, neva, naudingą abiem pusėms ir pirkėjui, ir pardavėjui.
„Fifty-fifty“: vienas nesumoka pelno mokesčio valstybei, kitam nubraukiami keli šimtai ar tūkstančiai nuo suderėtos automobilio kainos. Pirkimo-pardavimo sutartis dedama į šalį ir einama registruoti mašinos, neva pirktos tiesiai iš ponaičio Maiklo, žinoma, ne Korleonės.
„Ne vienas kelyje“ –apie naujas greičio matuoklių taisykles
„Šypsokitės, jus prie vairo įamžins nauji greičio matuokliai, jų dešimtys, o gal šimtai, - sako LNK laidos „Ne vienas kelyje“ vedėjas Dainius Leonavičius. - Netrukus būsite pagauti pačiose neįtikimiausiuose kelių ruožuose. Todėl prisisekite diržus ir užmeskite akį į spidometrą...“
Automobilių greitį šiandien Lietuvoje jau stebi 151 stacionarus greičio matuoklis. Smarkiau apginkluota ir policija, jos žinion perduota 11 mobilių greičio matavimo įrenginių.