mechaninė pavarų dėžė
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „mechaninė pavarų dėžė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „mechaninė pavarų dėžė“.
Automobilizmo žinovas atskleidė, kokią pavarų dėžę renkasi
Buvusio automobilių ralio sportininko, automobilizmo žinovo Kastyčio Švedo teigimu, sunku pasakyti, kokia pavarų dėžė geresnė, nes tai yra nuomonės klausimas. Jis pasakoja, į kokius aspektus atžvelgus galima apsispręsti. Anot K. Švedo, pirmiausiai reikia pamąstyti, ko norime ir rinktis automobilį pagal savo interesus.
Automatinė ir mechaninė pavarų dėžė: abi įveikiamos daugumai?
Apie vairuotojus ar skirtingas transporto priemones sklando įvairių mitų. Vienas iš jų – vairuotojai, įpratę prie automobilio su vienokia pavarų dėže, baiminasi sėsti už kitokio automobilio vairo. O gal tai nėra mitas, gal iš tiesų sudėtinga vairuoti kitokį automobilį? Ir automatinė, ir mechaninė pavarų dėžė įveikiama daugumai Dauguma (per 70 proc.) vairuotojų moka vairuoti automobilius ir su mechaninėmis, ir su automatinėmis, penktadalis – tik su mechaninėmis, apie 6 proc.
Štai kaip veikia mechaninė pavarų dėžė
Kiekvienas automobilių entuziastas žino kodėl mechaninė pavarų dėžė yra geresnis pasirinkimas negu automatinė pavarų dėžė. Žinoma, automatinė pavarų dėžė leidžia atsipalaiduoti ir „mėgautis“ kamščiais, tačiau kai prieš jūsų išnyra vingiuotas užmiesčio kelias, vargu ar automatinė pavarų dėžė galėtų prilygti mechaninės pavarų dėžės teikiamam malonumui.
„Automatas“ prieš mechaniką
Donatas Brazdeikis Vairavimo dinamika ir patogumas – šiems dalykams tiesioginę įtaką daro automobilio transmisija. Automatinė transmisija yra automobilio greičio dėžė, gebanti automatiškai keisti pavarų santykį. Tokias transmisijas turintys automobiliai neturi sankabos pedalo, tačiau yra pavarų svirtis, per ją keičiami transmisijos darbo režimai.
Automobiliai su „automatais“ į avarijas patenka rečiau
Draudikų statistika rodo, kad automobiliai automatine pavara kur kas saugesni nei mechanine. Remiantis bendrovės BTA duomenimis, 83 proc. fiksuotų eismo įvykių sukėlė automobilių mechanine pavara vairuotojai.
Balsas.lt eksperimentas: ar sunku atgaivinti mechaninės pavarų dėžės valdymo įgūdžius?
Absoliuti dauguma naujai „iškeptų“ vairuotojų įsigyja standartinius pažymėjimus, t. y. suteikiančius valdyti B kategorijos transporto priemonę nepriklausomai nuo jos konstrukcijos ir techninių charakteristikų. Visgi kartais nutinka taip, kad merginos iškart sėda į automatines transmisijas turinčius automobilius, o dažnai neįtvirtinti mechaninės transmisijos valdymo įgūdžiai ilgainiui pasimiršta.
„Jaguar“ grąžins mechanines pavarų dėžes
Mechaninės pavarų dėžes metams bėgant darosi vis retesnis mazgas automobiliuose, tačiau pasirodo, kad vis dar pasitaiko ir grįžimo prie konstrukcijos ištakų pavyzdžių. Vienu iš tokių turėtų tapti „Jaguar“, kurios atstovai, remiantis žiniasklaidoje pasirodžiusiais pranešimais nusprendė grąžinti į savo automobilius rankiniu būdu keičiamo perdavimo skaičiaus.
„BMW“ septynių pavarų „mechanika“ – jau ne už kalnų
Bavarų „BMW“ kuria septynių pavarų mechaninę transmisiją. Tai paaiškėjo po to, kai šią vasarą iš patentų biuro nutekėjo informacija apie vokiečių kompanijos patentuotą pavarų perjungimo schemą.
Būsųmų bavarų automobilių vairuotojams įjungiant septintą pavarą svirtį tektų stumti dešinėn, o atbulinė pavara jungtųsi svirtį patraukus kairėn. Aiškėja ir keletas techninių detalių.
Mechanine pavarų dėže nemokantį naudotis plėšiką pavėžėjusi auka sulaukė padėkos
Plėšiko nesugebėjimas naudotis mechanine pavarų dėže galėjo baigtis jam visiška nesėkme, jei pavežti jo nebūtų sutikusi auka. Kaip skelbia dienraštis „St. Louis Post-Dispatch“, jaunuolis su automobiliu leido sekmadienio vakarą Sent Luiso universiteto stovėjimo aikštelėje, kuomet pasirodė vyras su ginklu ir pareikalavo pinigų.Nukentėjusysis atidavė plėšikui turėtus 24 dolerius (66 litus), tuomet pastarasis pareikalavo, kad savininkas pasislinktų ant keleivio sėdynės ir mėgino nuvaryti automobilį.
„BMW“ kuria septynių pavarų mechaninę transmisiją
Bavarų „BMW“ kuria septynių pavarų mechaninę transmisiją. Tai paaiškėjo po to, kai iš patentų biuro nutekėjo informacija apie vokiečių kompanijos patentuotą pavarų perjungimo schemą.
Būsųmų bavarų automobilių vairuotojams įjungiant septintą pavarą svirtį tektų stumti dešinėn, o atbulinė pavara jungtųsi svirtį patraukus kairėn. Aiškėja ir keletas techninių detalių. Kai tiek pavarų, net ir pakankamai aukštos kvalifikacijos darbuotojui nesunku suklysti, ir bandyti įjungti visai ne tą pavarą.
REKLAMA
REKLAMA