marijus kirstukas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „marijus kirstukas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „marijus kirstukas“.
Alkoholio rinka pasikeitė: Lietuvoje žmonės perka vieną, Lenkijoje – kitą
Degtinės pergalė prieš alų ir vyną, ar žingsniai, dėl kurių lietuviai rečiau tampa alkoholizmo aukomis? Taip skirtingai vertinama pastaruosius kelerius metus vykstanti valdžios kova su alkoholio vartojimu. Kol valstybės institucijos kalba apie mažėjantį lietuvių girtuokliavimo mąstą, aludariai beda pirštu į Lenkiją, kurioje esą pinigus pigesniems svaigalams vis dažniau leidžia tuntai tautiečių.
Alaus rinkos kritimas aludarius verčia keisti kryptį
Šiemet drastiškai pakilus alaus akcizui, alaus rinka traukėsi 9,2 proc. Tačiau tikrąją akcizo įtaką rinkai buvo galima fiksuoti nuo antro šių metų ketvirčio, kai dėl jo alaus kainos gerokai ūgtelėjo. Pirmą vasaros mėnesį – birželį – jau fiksuotas 15,9 proc. alaus rinkos kritimas. „Kalnapilio-Tauro“ grupė praneša, kad pirmą šių metų pusmetį dar pavyko išlaikyti panašius rezultatus kaip pernai.
Alaus gamintojai susiėmę už galvų: išgyvenamas radikalių pokyčių metas
„Kalnapilio – Tauro grupės“ teigimu, alaus rinka per šių metų devynis mėnesius traukėsi apie 6 proc. Rinką neigiamai veikė emigracija ir visuomenės senėjimo procesai, kasmet augantys akcizo mokesčiai, dėl kurių augo ir galutinės produkcijos kaina vartotojams bei krito pardavimai, neigiamas tendencijas stiprino ir prasta šių metų vasara.
Paskutinis kandidatas skelbia „Kalnapilio“ metų alaus rinkimų startą
Alaus darykla „Kalnapilis“ pristato trečiąjį, paskutinįjį, kandidatą į metų alaus titulą – alų „Juodasis gintaras“. Kartu su naujojo alaus pasirodymu skelbiamas ir rinkimų startas. Juose jau netrukus „Juodasis gintaras“ susirungs su kitais dviem kandidatais - „Kaštonų“ ir „Medučio“ alumis.
„Juodasis gintaras“ – tai tamsusis Pilsner stiliaus alus, iš kitų kandidatų išsiskiriantis tuo, kad gaminamas naudojant juodąjį salyklą.
Naujas LKL sezonas: ar bus daug intrigos?
Šiandien (10.05) Vilniuje buvo pristatytas naujasis 2009-2010 metų „Kalnapilio–Lietuvos krepšinio lygos“ („Kalnapilio–LKL“) sezonas. Šiemet „Kalnapilis–LKL“ pasitinka rekordinį sezoną komandų skaičiumi. Čempionate rungtyniaus net 13 komandų, tarp kurių – trys naujokės: Utenos „Juventus“, Prienų „Rūdupis“ ir Vilniaus „Perlas“.
Renginio pradžioje LKL prezidentas Šarūnas Kliokys pristatė naująjį LKL generalinį rėmėją, kurio vardu vadinsis ir šiųmetis „Kalnapilio–LKL“ čempionatas.
„Kalnapilio“ akicjos laimėtojui atiteko 100 tūkst. litų
Rekordiniame – daugiau kaip pusę milijono „Kalnapilio“ alaus mėgėjų pritraukusiame vasaros žaidime „Atidaryk „Kalnapilio“ seifą ir laimėk 100 000 Lt“ paskelbtas nugalėtojas. Praėjusį penktadienį, naujajame sostinės „Stiklo“ bare vykusio vakrėlio metu, alaus darykla „Kalnapilis“ Kazlų Rūdos savivaldybės gyventojui 47-erių Arūnui Aleksai įteikė 100 tūkst. litų čekį.
Pirmą kartą duris atvėrusio baro svečius pasitiko energinga grupės „Happyendless“ muzika.
Lietuvoje pristatoma dar nematyta rinkodaros naujovė
Sidro „SUN“ gamintojai, siekdami išpopuliarinti savo gėrimą, pristato naujieną Lietuvoje – milžinišką sidro skardinių konstrukciją. Iš daugiau kaip 2,5 tūkst. sidro skardinių sustatytas, beveik 1,5 tonos sveriantis statinys atkartoja įprastos „SUN“ skardinės išvaizdą, tik yra daugiau kaip 3,5 m. aukščio.
Iš viso pastatyti 3 statiniai iš „SUN“ sidro skardinių. Visi norintys gali juos pamatyti didžiausiose Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos MAXIMA parduotuvėse.
Reorganizuojama „Kalnapilio-Tauro grupė“
Danijos bendrovė „Royal Unibrew“, Baltijos šalyse valdanti „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Cido Grupa“ ir „Lacpesas alus“ įmones, nuo šių metų kovo 1 dienos reorganizuoja valdymo struktūrą. Pagrindinė pokyčių priežastis – veiklos efektyvumo ir operatyvumo skatinimas Lietuvoje ir Latvijoje. Valdymo reorganizacijos metu nauja papildoma centrinė būstinė kuriama nebus.