lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija“.
Apklausa: didės reklamos telefonuose poveikis Lietuvos pirkėjams
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) atliktos apklausos duomenimis, per artimiausius trejus metus reklamos mobiliaisiais telefonais įtaka pirkėjams renkantis prekes ar paslaugas išaugs iki 30%.
Prognozuojama, kad labiausiai tarp mobiliųjų telefonų naudotojų populiarės bendravimas socialiniuose tinkluose bei mobiliųjų telefonų naudojimas mokėjimams už paslaugas, sakoma KOMAA pranešime.
„Šiuo metu reklama mobiliuosiuose telefonuose Lietuvoje žengia dar tik pirmuosius žingsnius.
Prognozuojamas socialinės žiniasklaidos įtakos augimas
Per ateinančius trejus metus socialinės žiniasklaidos svarba įmonėms bendraujant su klientais turėtų ženkliai išaugti, prognozuoja Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA). Daugiausiai dėmesio turėtų susilaukti socialinis tinklas „Facebook", mažiausiai - mikrotinklaraštis „Twitter".
Pasak KOMAA valdybos pirmininko Gintaro Šepučio, socialinės žiniasklaidos svarbą rodo augančios jai skiriamos išlaidos.
„Per ateinančius trejus metus net 60 proc.
KOMAA plečia savo narių ratą
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) iki šiol vienijusi 21 įmonę, užsiimančią rinkodaros komunikacijos verslu, priėmė sprendimą atverti duris platesniam narių ratui.
Nuo šiol KOMAA nariais galės tapti ne tik reklamos ar žiniasklaidos planavimo agentūros, bet ir ryšių su visuomene, interaktyvios komunikacijos, tiesioginės rinkodaros bei kitokio profilio komunikacines paslaugas teikiančios įmonės.
KOMAA: draudimas naudoti ženklą „Be E“ pažeidžia vartotojų teises
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) teigimu, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) siekiai uždrausti maisto produktų ženklinimą žymenimis „Be E“, „Jokių E“ ir pan., gali pažeisti ir vartotojų teises į informaciją.