kantar
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „kantar“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „kantar“.
Populiariausia televizija Latvijoje lapkritį – visuomeninė
Populiariausia televizija Latvijoje lapkritį buvo visuomeninė LTV1, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ paskelbti naujausi duomenys.
Pagal televizijos žiūrovų skirto laiko trukmę, LTV1 praėjusį mėnesį teko 11,3 proc., komercinei TV3 – 11,2 proc., o „TV3 Life“ – 3,7 proc. rinkos.
Po 3,1 proc. rinkos teko 8TV ir LTV7, 3 proc. – TV6, 2,5 proc. – „TV3 Plus“, o 2,4 proc. – 360TV.
„Kantar“: reklamos apimtys šiemet augo 10 proc.
Reklamos apimtys šiemet per 10 mėnesių, palyginti su sausiu-spaliu pernai, išaugo 10 proc. Labiausiai didėjo interneto, televizijos, kino ir radijo reklamos kanalų apimtys, rodo „Kantar“ monitoringo duomenys.
„Kantar“ medijos ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė sako, kad interneto reklamos apimtys augo sparčiausiai – 15,5 proc.
„Reklama interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose surinko 12,39 mlrd. reklamos parodymų.
Žiniasklaida: „Kantar“ nutraukia žiniasklaidos stebėsenos ir analizės veiklą
Tyrimų bendrovė „Kantar“ („TNS LT“) Lietuvoje nutraukia vieną savo veiklų – žiniasklaidos stebėsenos ir analizės paslaugas. Šią paslaugą Lietuvoje teiks vienintelė konkurentė – bendrovė „Mediaskopas“, skelbia portalas „Verslo žinios“.
„Kantar“ vadovas Gytis Juodpusis šiuos pokyčius aiškino globaliais pasikeitimais grupėje – „Kantar Group“ skilo į „Kantar Media“ ir „Kantar Inside“.
Pasak jo, bendroje įmonės apyvartoje žiniasklaidos stebėsenos dalis sudarė apie 20–25 proc. visų pardavimų.
Verslo nuomonės lyderis – Lietuvos Banko vadovas Gediminas Šimkus
Pirmąjį šių metų pusmetį verslo nuomonės lyderiu pagal komunikaciją viešojoje erdvėje buvo Lietuvos banko (LB) valdybos pirmininkas Gediminas Šimkus, rodo bendrovės „Kantar“ tyrimas.
Į aktyviausiųjų verslo nuomonės lyderių penketuką taip pat pateko „Luminor“ banko ekonomistas Žygimantas Mauricas, Lietuvos verslo konfederacijos viceprezidentas Marius Dubnikovas, „Swedbank“ ekonomistas Nerijus Mačiulis ir SEB banko ekonomistas Tadas Povilauskas, teigiama bendrovės pranešime.
Visuomeninė užtikrintai pirmauja populiariausių Latvijoje televizijų reitinge – tyrimas
Žiūrimiausia televizija Latvijoje visus šių metų mėnesius buvo visuomeninė LTV1, skelbia šios rinkos tyrimą reguliariai atliekanti bendrovė „Kantar TNS“.
Pagal televizijos žiūrovų skirto laiko trukmę praėjusį mėnesį LTV1 teko 11,7 proc., komercinei TV3 – 10,3 proc., „TV3 Life“ – 3,9 proc. rinkos.
3,2 proc. rinkos atsiriekė LTV7, 2,7 proc. – TV3+, 2,5 proc. – 8TV, 2,0 proc.
„Power Hit Radio“ džiaugiasi sėkmingais metais: neabejotinai mylimiausias jaunimo radijas Lietuvoje
2021-ieji metai klausomiausiai šokių muzikos radijo stočiai „Power Hit Radio“ buvo kaip niekad įspūdingi. Radijas nemažai pasikeitė – tiek išoriškai, tiek ir komandos sudėtimi, tačiau kai kurie dalykai liko nepajudinami.
„Power Hit Radio“ – mylimiausias jaunimo radijas Lietuvoje!
Klausomiausios šokių muzikos radijo stotis „Power Hit Radio“ rudenį pasitinka su džiugiomis naujienomis. Per pastarąjį pusmetį radijas išgyveno nemažai pokyčių – ne tik atnaujino savo patalpas, bet ir pristatė naujieną – auksinių hitų radiją. O dabar gali drąsiai didžiuotis ir vis stiprėjančiu klausytojų prisirišimu bei tvirta jų meile.
Vasaros bomba – naujas radijas „Power Gold“: hitai, kurie privers judėti auksinės šokių muzikos mylėtojus
Šokių muzikos radijas „Power Hit Radio“ nenustoja stebinti savo klausytojų. Neseniai įspūdingai atnaujinta radijo studija, o dabar radijas ir toliau neatsilieka nuo pasaulinių tendencijų bei skelbia dar vieną gerą žinią auksinių, legendinių šokių muzikos kūrinių išsiilgusiems klausytojams.
Paaiškėjo įtakingiausi 2020 metų Lietuvos influenceriai: vieni vietas išlaikė, bet įsiveržė ir būrys naujų
Pandemija stipriai sujaukė influencerių rinkodarą – privertė juos keisti temas, kuriomis kalba, ir produktus bei paslaugas, kurias reklamuoja. Tačiau, kaip rodo skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“, kartu su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, sudaryti įtakingiausių 2020-ųjų influencerių dešimtukai, dalis nuomonės formuotojų įtakos iš savo rankų nepaleido ir pačiu sunkiausiu laikotarpiu, rašoma pranešime spaudai.
Šalies jaunimas renkasi „Power Hit Radio“
Naujausių, „Kantar“ radijo auditorijos tyrimų duomenimis, radijo stotis „Power Hit Radio“ užtikrintai lyderiauja jaunimo (16–34 m.) auditorijoje didžiuosiuose šalies miestuose – Vilniuje, Klaipėdoje ir Kaune.
Auditorijos pasiekiamumas didžiuosiuose miestuose (Kantar TNS, 2019.06.03 - 2019.12.01 laikotarpis), rašoma pranešime spaudai.
REKLAMA
REKLAMA
Kodėl lietuviai labiausiai pasitiki Europos Sąjunga?
Lietuvos gyventojai labiausiai pasitiki Europos Sąjunga (ES) tarp visų bendrijos gyventojų, rodo nauja paskelbta Eurobarometro apklausa.
Tyrimo metu pasitikėjimą ES išsakė 66 proc. respondentų – 23 procentiniais punktais daugiau nei vidutiniškai ES.
Europos Sąjunga nepasitiki kas penktas lietuvis (21 proc.
Ištyrė, ko darbuotojai tikisi iš darbdavio
Pagrindine idealaus darbdavio savybe 7 iš 10 Lietuvos darbuotojų įvardija sąžiningumą, darbo prasmę matuoja pinigais, o motyvacijos ir įsitraukimo savo darbe kasmet pasigenda vis labiau. Tyrimo metu nustatyta, kad ir didžioji dalis darbuotojų – nemotyvuoti ir pasyvūs, rašoma pranešime spaudai.
„Power Hit Radio“ – klausomiausia jaunimo radijo stotis Vilniuje
Naujausių „Kantar“ radijo auditorijos tyrimų duomenimis, radijo stotis „Power Hit Radio“ yra klausomiausia Vilniuje jaunimo tarpe (16–34 metų auditorija). Lyginant su praėjusiais metais, šiemet „Power Hit Radio“ auditorijos dalis smarkiai išaugo trijuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Įspūdingiausias augimas Vilniuje – nuo 5,7 iki 14,5 proc. auditorijos dalies. Klaipėdoje auditorija padvigubėjo – nuo 7,1 iki 14,4 proc.
TNS LT apyvarta pernai padidėjo 17 proc.
Per praėjusius metus rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT apyvarta pasiekė 8,97 mln. litų. Tai 17 proc. daugiau nei 2011 m., kuomet ji sudarė 7,6 mln. litų. Tuo tarpu praėjusių metų bendrovės grynasis pelnas siekė 0,38 mln. litų ir buvo 6,6 proc. didesnis nei prieš metus. Į valstybės biudžetą TNS LT sumokėjo 2,76 mln. litų mokesčių. TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje.
Renkantis vaistus, lietuviams svarbiausia – prekės ženklas
Lietuvos gyventojai didžiausią dėmesį skiria ne vaisto kainai ar jo natūralumui. Svarbiausias kriterijus, į kurį pirmiausiai atkreipiamas dėmesys renkantis nereceptinius vaistus nuo skausmo – prekės ženklas. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas vartotojų tyrimas, kurio metu buvo analizuojami vaistų nuo skausmo pasirinkimo kriterijai, informuojama pranešime spaudai. Iš visų skausmą malšinančių vaistų savybių, darančių įtaką pasirinkimui, didžiausią dalį arba 31 proc.