Gfk Custom Research Baltic

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Gfk Custom Research Baltic“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Gfk Custom Research Baltic“.

Technologijų įtaka gyvenimo būdui pagal „Samsung“

Bendrovė „Samsung Electronics Baltics“ pranešė pristačiusi gyvenimo būdo indeksą LIVING, atskleidžiantį technologijų įtaką gyventojų įpročiams Baltijos šalyse Jis atskleidė, kad lietuviai labiausiai linkę nutraukti tarpusavio santykius naudodami technologijas. Baltijos šalyse keturi vyrai iš penkių gamina valgį ir tvarko namus. Technologijos ir internetas neleidžia vyresnės kartos atstovams jaustis vienišiems.
2014-06-17

Daugelis interneto naudotojų nežino, kas yra QR kodas

„GfK Custom Research Baltic“ trijose Baltijos šalyse atliktas tyrimas parodė, kad tik kas penktas interneto naudotojas Lietuvoje žino, kas yra QR kodas. Tuo tarpų besinaudojančių procentas mažesnis – tai daro vos 15 proc. internautų. Tyrimo rezultatai parodė, kad žinančių, kas yra QR kodas, yra daugiausia tarp Estijos interneto vartotojų. Ketvirtadalis apklausoje dalyvavusių Estijos interneto vartotojų žino, kas yra šis kodas. Tuo tarpu Lietuvoje žinančių, kas yra QR kodas, yra 19 proc.
2012-10-30

Tyrimas: elektros tiekėjo pasirinkimą lemia ir 3 ct skirtumas

Rinktis nepriklausomą elektros tiekėją labiausiai verslo įmones skatina galimybė sutaupyti. Dauguma tikisi 10-30 proc. skirtumo, tačiau kai kuriuos motyvuotų ir 3 ct skirtumas, jei būtų galimybė perduoti visus biurokratinius formalumus nepriklausomo tiekėjo atsakomybei ir sutaupyti laiko, rodo atliktas tyrimas. Remiantis tyrimo duomenimis, įmonių vadovus motyvuotų nepriklausomų tiekėjų pagalba, tvarkantis visus reikalingus dokumentus.
2012-10-19

Tyrimas Baltijos šalyse: kur populiariausi mobilieji telefonai ir kompiuteriai?

„GfK Custom Research Baltic“ trijose Baltijos šalyse atliktas tyrimas parodė, kad paprastieji mobilieji telefonai išlieka populiariausia telekomunikacijos priemone tarp interneto vartotojų. Išmaniuoju telefonu naudojasi beveik kas antras, o planšetiniai kompiuteriai vis dar nėra populiarūs, jais Baltijos šalyse naudojasi vos dešimtadalis.
2012-10-05

Baltijos šalių gyventojai maistui išleidžia iki pusės savo pajamų

Dauguma Baltijos šalių gyventojų maisto produktams išleidžia 26-50 proc. šeimos pajamų, beje, dauguma jų perka produktus beveik kiekvieną dieną, rodo portalo „Nozare.lv“ ir kompanijos „Gfk Custom Research Baltic“ atlikta apklausa. 26-50 proc. šeimos pajamų maistui išleidžia 54 proc. Lietuvos, 53 proc. - Estijos ir 48 proc. - Latvijos gyventojų. 75 proc. ir daugiau mėnesinių pajamų maistui išleidžia po 20 proc. latvių ir estų, 18 proc. - lietuvių. Mažiau nei 25 proc.
2012-07-25
Į viršų