elmantas latkauskas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „elmantas latkauskas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „elmantas latkauskas“.

Vėlyvas ruduo – išbandymų metas vairuotojams

Žvelgiant per eismo dalyvių prizmę, ruduo yra pats nemaloniausias ir nesaugiausias metų laikas: trumpėja šviesus paros laikas, matomumą prastina lietus, šaltis ir vis dažniau pasitaiko rytinis plikledis. Tai įrodo ir saugaus eismo statistika – būtent paskutiniais rudens mėnesiais žuvusiųjų skaičius keliuose yra didžiausias.
2017-11-07

Žieminių padangų montavimas: geriau per anksti, nei per vėlai

Automobilio padangų permontavimas yra veiksmas, kurio nereikėtų atidėlioti paskutinei dienai. Eismo specialistų nuomone, spalio mėnesį yra nemaža tikimybė sulaukti šalnų, o tuomet vasarinėmis padangomis apautas automobilis yra itin nestabilus ir juo važiuoti paprasčiausiai nesaugu.
2017-10-04

Autonominiai automobiliai pakeis žmonių požiūrį į eismo spūstis

Didmiesčių gyventojai sutiks: vienas labiausiai nervinančių dalykų yra eismo spūstys. Daliai Vilniaus, Rygos ar Talino gyventojų reguliariai tenka susidurti su šiuo reiškiniu, kuriam alternatyvų kol kas nėra. Viešasis transportas? Dažnai jis lėtesnis ir ne toks komfortiškas. Dviratis? Komforto taip pat mažiau, o ir naudojamas tik pusmetį. Taksi? Patogu, bet brangoka.
2017-09-04

Net ir nedidelė avarija atsieina daugiau nei žieminių padangų komplektas

Artėjant Vėlinėms eismas Lietuvoje suintensyvėja kelis kartus, o draudikai fiksuoja 15 proc. daugiau pranešimų apie įvykius, iš kurių 80 proc. - nelaimės kelyje. Draudimo bendrovės „PZU Lietuva“ ekspertai teigia, kad nemaža dalis eismo įvykių įvyksta dėl netinkamų automobilių padangų. Jei  eismo įvykį sukėlęs automobilis yra su mažesnio negu 3 mm protektoriaus padangomis, draudikai įvykį gali laikyti nedraudžiamuoju.
2012-10-26

Tyrimas: 93 proc. lietuvių važiuotų pavojingomis padangomis

Padangų gamintojos „Goodyear" iniciatyva atlikto tyrimo duomenys rodo, kad 93 proc. Lietuvos vairuotojų mano, kad nustatytas mažiausias leidžiamas padangų protektoriaus gylis yra mažesnis nei oficialiai leistinas. Tyrimas, kurį „Goodyear„ užsakymu atliko tyrimų kompanija „GfK“ Skandinavijos ir Baltijos šalyse, parodė, kad dauguma lietuvių nežino, koks yra oficialus mažiausias leidžiamas vasarinių ir žieminių padangų protektoriaus gylis. Tik 18 proc.
2011-10-11
Į viršų