dead space
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „dead space“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „dead space“.
BAFTA paskelbė geriausių metų žaidimų apdovanojimų kandidatus
Didžiosios Britanijos filmų bei TV menų akademija (BAFTA) paskelbė savo kasmetinių apdovanojimų kandidatus, tarp jų – ir kompiuterinių žaidimų kategorijos.
„Eurogamer“ geriausiu pripažino „Fallout 3”
Žaidimus apžvelgiantis tinklalapis „Eurogamer“ metų pabaigai artėjant paskelbė 50-ies geriausiųjų 2008-aisiais išleistų žaidimų sąrašą. Pirmojoje jo vietoje atsidūrė bendrovės „Bethesda Softworks“ projektas „Fallout 3”, kurio šios serijos gerbėjai laukė beveik 10 metų.
Antroje vietoje – „Rockstar Games“ vyrukų darbas „Grand Theft Auto IV“, „sumušęs“ visų laikų pardavimo rekordus.
„GameSpot“ pradėjo dalinti geriausių metų žaidimų apdovanojimus
Tinklalapis „GameSpot“ pradėjo geriausių metų žaidimų rinkimus paskelbdamas kasmetinius specialiųjų pasiekimų apdovanojimus. Pateikiame trumpą jų rezultatų santrauką.
Geriausios grafikos (iš techninės pusės) apdovanojimas atiteko „Konami“ projektui „Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots“. Šiam žaidimui taip pat atiteko prizas už geriausią istoriją.
Geriausiu nauju veikėju pripažintas JAV imigrantas Niko Beličius, kuris padėjo GTA IV tapti sėkmingiausiu visų laikų pramogų rinkos projektu.
Dantės „Pragaras“ atgims kompiuteriniame žaidime
Dantės Alighieri kūrinys „Dieviškoji komedija“ tapo bendrovės „Electronic Arts“ įkvėpimo šaltiniu. Įmonė ketina išleisti projektą, kuris vadinsis „Dante‘s Inferno“ („Dantės Pragaras“).
Tai – trečiojo asmens veiksmo-nuotykių žanro žaidimas, kurio herojus turės įveikti devynis pragaro ratus, aprašytus Dantės knygoje.
Žaidimą kuria EA priklausanti „Redwood“ studija, kuri buvo atsakinga ir už neseniai debiutavusio bei didelio pasisekimo sulaukusio „Dead Space“ gamybą.
Žurnalas „Time“ geriausiu metų žaidimu išrinko GTA IV
2008-iesiems artėjant į pabaigą prasideda geriausiųjų metų žaidimų rinkimai. Vienas pirmųjų savo nuomonę pareiškė „Time“ žurnalas, kuris geriausiuoju pripažino „Rockstar Games“ projektą „Grand Theft Auto IV“. Pernai „Times“ karūna atiteko šaudyklei „Halo 3”.
GTA IV ant pjedestalo atsidūrė už puikią savo istoriją, įtraukiantį siužetą, griežtą amerikietiško vartojimo kritiką bei puikų „išpildymą“.
Visas „Times“ žurnalistų sudarytas dešimtukas atrodo taip:
1. „Grand Theft Auto IV“ 2. „Braid“...
EA kurs trečiąją „Mercenaries“ dalį
Nors kompiuterinių žaidimų rinkos gigantas „Electronic Arts“ pranešė atleidžiantis 6 proc. darbuotojų visame pasaulyje, bendrovės projektai nestovi vietoje. Įmonė jau kiek anksčiau pranešė kurianti „Dead Space“, „Army of Two“ ir „Battlefield: Bad Company“ tęsinius. Dabar paaiškėjo, kad prie jų prisidėjo ir trečioji projekto „Mercenaries“ dalis.
Skirtingai nei pirmoji žaidimo dalis, antroji nebuvo taip palankiai sutikta kritikų.
„Dead Space“ išriedėjo į gamyklas
Bendrovė „Electronic Arts“ pranešė, kad jos projektas „Dead Space“ jau yra baigtas kurti ir išriedėjo į gamybą. Iš ten JAV parduotuves jis pasiekti turėtų jau spalio 14 d. Europoje jį išvysime spalio 24 d. Žaidimas kuriamas „Xbox 360”, PS3 ir AK.
„Dead Space“ – išgyvenimo-siaubo šaudyklė, kuri daug kuo turėtų priminti projektus „Doom 3” ir „Resident Evil“. Žaidimo istorija pasakoja apie inžinierių, kuris yra pasiunčiamas remontuoti kosmose įstrigusio tarpgalaktinio kreiserio.
Nė nespėjęs pasirodyti „Dead Space“ išgąsdino Kiniją, Japoniją ir Vokietiją
Skelbiama, kad dar tik po mėnesio parduotuvių lentynose pasirodysiantis žaidimas „Dead Space“ jau sukėlė tarptautinį šurmulį. Kaip pranešė žaidimą kurianti bendrovė „Electronic Arts“ (EA), šaudyklė su siaubo elementais jau uždrausta trijose šalyse: Kinijoje, Japonijoje bei Vokietijoje.
Jei šiame sąraše esanti Kinija dėl savo pomėgio cenzūrai nieko nestebina, analitikai spėlioja, kas galėjo paskatinti tokių griežtų sankcijų imtis Japoniją ir ypač Vokietiją.
Mėnesio apžvalga: kinas ir žaidimai, štilis ir artėjančios lenktynės
Balsas.lt pradeda nuolatinę pasaulio kompiuterinių žaidimų mėnesio apžvalgą, kurioje aptarsime pagrindinius mėnesio įvykius, išleistus žaidimus ir kitas naujienas. Ateityje šias apžvalgas papildysime ir ekspertų bei blogerių komentarais, o kol kas skaitykite pirmąjį mūsų internetinį blyną.
Kovo mėnesį toliau netilo kalbos apie kompiuterinių žaidimų bei kino sferos susiliejimą.
EA kelia koją į kino verslą
Bendrovė „Electronic Arts“ paskelbė kelsianti koją į kino verslą. Tai kompiuterinių žaidimų kūrėja bei leidėja darys kartu su filmų kūrėjų įmone „Starz Media“. Pirmasis EA projektas bus kuriamas pagal žaidimą „Dead Space“, kuris debiutuos šių metų rudenį.
Žaidimo veiksmas vyks po 500 metų nuo dabar. Jo įvykiu centre atsiduria inžinierius Icaacas Clarke‘as, kuris su grupe yra siunčiamas išsiaiškinti, kodėl nutrūko ryšys su erdvėlaiviu, „pumpuojančiu“ resursus iš kitų planetų.
REKLAMA
REKLAMA
Siaubas ir ateiviai – žaidime „Dead Space“
Bendrovė „Electronic Arts“ paskelbė oficialią projekto „Dead Space“ pasirodymo datą. Naujosios kartos konsolėms „Xbox 360” bei PS3 kuriamas žaidimas debiutuos šių metų spalio 31 d. „Dead Space“ veiksmas vyks maždaug 2500-aisiais metais, kuomet žmonija jau kurį laiką bus įkėlusi koją į kosmosą. Pagrindiniam žaidimo herojui, kariui Isaacui Clarke‘ui, kartu su savo komanda teks skristi į nuošalią kosminę stotį, su kuria Žemė visiškai prarado ryšį.