automobilių parkas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „automobilių parkas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „automobilių parkas“.
Alytus tapo išskirtiniu Lietuvos miestu: iš atliekų išspaus naudos ir šilumai, ir transportui
Alytus tapo pirmuoju miestu Lietuvoje, kuris degindamas atliekas ne tik šildys namus, bet ir prigamins energijos elektra varomiems miesto autobusams. Taip miestas planuoja išleisti tris kartus mažiau pinigų autobusų degalams. Per penkerius metus Lietuvoje turėtų nelikti dyzelinu varomų maršrutinių autobusų, tik ar taip šalis netaps senų autobusų sąvartynu?
Alytaus šilumos tinklų katilinėse esantis biokuras nuo šiol ne tik apšildys alytiškių namus, bet ir prigamins elektros autobusams.
Daugelis vairuotojų norėjo sutaupyti, bet apsigavo – dyzelis jau niekada nebus pigesnis už benziną?
Po daugelio metų šiemet jau kurį laiką dyzelinas Lietuvoje yra brangesnis už benziną, nors šio akcizas – didesnis. Specialistai neslepia, kad degalų kainų kritimo greitu metu tikėtis neverta, esą didesnė tikimybė, kad jos tik kils. Tačiau jas lemia ne tik karas, bet ir neapgalvotas sprendimas išpopuliarinti dyzelinius automobilius, kai dėl ekologijos nebuvo investuota į dyzelino gamybą.
Pamatykite, kaip bėgant metams keitėsi Lietuvos policijos transportas?
Nuo nuolat gendančio ir neekonomiško „UAZ“ iki moderniausių technologijų visureigio – taip bėgant metams keitėsi policijos transporto parkas.
Lietuvos policija savo „Facebook“ paskyroje pasidalino nuotraukų galerija, kurioje puikiai matosi, kaip keitėsi Lietuvos policijos tarnybinis transportas nuo praėjusio amžiaus paskutiniojo dešimtmečio iki mūsų dienų.
Dauguma nuotraukų padarytos nuo 1991 m. iki 2006 m. Ir nuo 2016 m. iki šiandienos.
Ekspertai patarė, kaip išsirinkti tinkamą automobilį: šių transporto priemonių „nenurašykite“
Brangsta tiek nauji, tiek naudoti automobiliai. Optimizmo neįkvepia ir faktas, kad rinkoje jaučiamas automobilių trūkumas, todėl ekspertai prieš perkant automobilį pataria labai gerai apgalvoti, ko reikia jums ir iš karto neatsisakyti dyzelinu varomų automobilių.
Pamatykite patys: pažeidėjus policija nuo šiol gaudys ir su „Tesla“
Penktadienį Lietuvos kelių policijos tarnyba pristatė neatlygintinai, tam tikram laikotarpiui, gautą automobilį „Tesla“. Šį elektrinį automobilį policijos pareigūnai išbandys savo darbe.
Teigiama, kad šio automobilio kaina yra apie 50 tūkst. eurų. Tačiau kol kas policija juo naudosis neatlygintinai.
Ši „Tesla“ gali išvystyti greitį iki 250 km/val. Klausimus dėl „Tesla“ išsikrovimo darbo metu pareigūnai siūlė atidėti ateičiai, kai ši transporto priemonė bus išbandyta praktikoje.
Mokesčių mokėtojų pinigai – valdininkų automobilių parkui
Prabangūs, galingi automobiliai, savivaldybių įsigyjami už mokesčių mokėtojų pinigus, neretai jų visai netaupant. Kai kurie valdininkų reikalavimai automobiliams šokiruoja – nurodoma, jog bagažinė būtų atidaroma ne ranka, o kojos mostu, maksimalus važiavimo greitis – ne mažiau kaip 210 kilometrų per valandą, taip pat pageidaujama reguliuojamo komforto važiuoklės ar prabangios audiosistemos. Tokius faktus atskleidžia Viešųjų pirkimų tarnybos atliktas tyrimas.
Naujajai ministrei kirto iš peties: automobilių mokestis taptų keturgubu apmokestinimu
Naujoji finansų ministrė Rasa Budbergytė pareiškė, jog anksčiau ar vėliau automobilių mokestis Lietuvoje turės būti įvestas, mat apie tai mums vis primena tarptautiniai ekspertai. Tuo metu portalo tv3.lt kalbinti ekonomistai kritiškai vertina ministrės idėją, mat, anot jų, automobilių mokestis šalia kitų mokesčių sukeltų net trigubo ar keturgubo apmokestinimo efektą, smarkiai smogtų ne tik senjorams, bet ir didesnėms šeimoms.
Šalies automobilių rinka auga: lietuviai vertina vokiškus modelius
VĮ „Regitra“ duomenimis, 2015 metais Lietuvoje naujų lengvųjų automobilių skaičius išaugo 18 proc. Vis didesnė dalis lietuvių vietoj naudotų mašinų rinkosi naujas. Atsigaunanti šalies automobilių rinka diktuoja pokyčius, o šalies gyventojai ima vertinti kokybę.
Kaip atrodo „senukų“ atsikratęs Lietuvos automobilių parkas?
Daugiau nei 780 tūkst. – tiek automobilių „išgaravo“ įvedus naują automatinio transporto priemonių išregistravimo tvarką. Tačiau ar iš tiesų Lietuvos keliuose mažiau „plento senukų“ – 18-mečių „Volkswagen“ ar 20-mečių „Audi“?
Valstybės įmonės „Regitra“ ir lankomiausio transporto skelbimų portalo Baltijos šalyse Autoplius.lt duomenys rodo, jog 21 metų ir senesnių įregistruotų automobilių sumažėjo net 600 tūkst. vnt. palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Trečdaliu mažiau (183 tūkst.
„Smart Taxi“ plečiasi ir planuoja įsigyti elektromobilių
Bendrovė „Smart Taxi“ savo automobilių parką didina 35 proc. – lapkričio pradžioje į Vilniaus gatves išriedės 12 naujų taksi automobilių. Pasak „Smart taxi“ vadovo Vytauto Reiso, reaguojant į pasikeitusius klientų srautus, taksi automobilių parką planuojama papildyti tiesiai iš gamyklos pristatytais 9 „Toyota Corolla“, 1 „Toyota Verso“, 1 hibridiniu „Toyota Prius“ ir naujove – 1 „RAV4“ taksi automobiliais. Ateityje planuojama įmonės autoūkį papildyti ir elektromobiliais.
REKLAMA
REKLAMA
Lietuva nepritars siūlymui automobilių techninę apžiūrą vykdyti kasmet
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis sako, kad Lietuva nepritars Europos Komisijos (EK) iniciatyvai dažninti automobilių technines apžiūras. EK siūlo, kad automobiliui sulaukus septynerių metų amžiaus techninės apžiūros būtų vykdomos kasmet. Šiuo metu Lietuvoje tokio amžiaus ir senesnius automobilius techninių apžiūrų centruose reikia tikrinti kas du metus.
„Mes nemanome, kad, pavyzdžiui, septynerių ar dešimties metų amžiaus automobiliai kelią didelę grėsmę saugiam eismui.
Senas automobilis: už ir prieš (apklausa)
Nors mūsų šalies automobilininkai dairosi ir į naujus automobilius, bet ilgalaikės tendencijos kardinaliai nesikeičia: dauguma vairuotojų gali įsigyti tik naudotą ir ne brangesnį nei 20 tūkst. litų kainuojantį automobilį.
Lietuva vis dar yra ta Europos šalis, kur automobilių parkas yra labai senas.
2011 m. draudimo rinką Lietuvoje augino naujai įsigyti automobiliai
2011 metais transporto ir vairuotojų draudimo rinka augo gana netolygiai. Draudimo bendrovės „PZU Lietuva“ teigimu, privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas (TPVCA) šalies draudimo rinkai pernai per 11 mėn. atnešė apie 8 proc. daugiau pajamų. Didžiąją šio augimo dalį lėmė komerciniais tikslais naudojamų automobilių draudimas – jis siekė net 24 proc. KASKO draudimui didelės įtakos turėjo metų viduryje pasikeitusi muitų tvarka Rusijoje, Baltarusijoje, Kazachstane.