Kol dar nepradėjote labai stipriai džiūgauti, iškart turime jus nuvilti. „Nissan“ bendrovės atstovai iškart patvirtino, jog naujas „Nissan 400Z“ nebus parduodamas Europoje.
Gamintojos atstovai sako, jog mažėjanti sportiškų automobilių paklausa ir griežtėjantys taršos reikalavimai kelia abejonių tokio automobilio sėkme Europoje, tačiau visa tai skamba kaip pačio gamintojo abejonės „Nissan 400Z“ sėkme.
Kone geriausiu pavyzdžiu galėtume pateikti „Ford Mustang“. Sunkus, neekologiškas kupė, kuris Europoje jau keletą metų iš eilės yra laikomas populiariausiu sportišku kupė Europoje. Per pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Ford“ pardavė 5600 sportiško „Mustang“ egzempliorių. Netgi „Mazda“ senajame žemyne per tą patį laikotarpį surado 7600 „MX-5“ pirkėjų, tad kodėl „Nissan“ mano, jog būsimas „Nissan 400Z“ susikirs?
Nepaisant „Nissan“ sprendimo, susikoncentruokime į smulkesnes detales. Ką naujo pasiūlys būsimas „Nissan Z“ šeimos narys? Būsimas modelis nebus nei labai didelis, nei labai mažas. Iš tiesų, automobilio išmatavimai labai primena naujos kartos „Toyota Supra“. Abiejų automobilių ilgis (4382 mm) identiškas, tačiau „Nissan Proto Z“ yra truputėlį siauresnis ir truputėlį aukštesnis už „Toyota“.
Variklio skyriuje rasime 6 cilindrų, „VR30DTT“ vardu pavadintą variklį, kuris turėtų išvystyti 400 arklio galių. Pastarasis bus poruojamas tik su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, tačiau mes labai nenustebtume, jeigu ateityje pasirodytų versija su automatine pavarų dėže.
Nepriklausomai nuo transmisijos tipo, būsimas „Nissan“ kupė iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 4 ar 5 sekundes. Ne pasaulio rekordų knygai priklausantys parametrai, bet visi puikiai žinome, jog didesnę svarbą turi automobilio valdymo savybės, o ne absoliuti dinamika.